Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00463662/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00464549/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty bieżące dróg na terenie Gminy Miasto Zakopane
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty bieżące dróg na terenie Gminy Miasto Zakopane2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8baf23a6-ae95-48b8-bd35-80d224f34190
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018465/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni jezdni dróg na terenie Miasta Zakopane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.53.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1593459,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów bieżących nawierzchni jezdni dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
- obcięcie krawędzi do linii prostych,
- rozbiórka pozostałości nawierzchni i odwóz na miejsce składowania,
- dostarczenie materiałów,
- wyprodukowanie mieszanki mineralno-asfaltowej i jej transport na miejsce wbudowania,
- posmarowanie lepiszczem krawędzi urządzeń obcych (podłoża, ścian bocznych, krawężników itp.),
- skropienie międzywarstwowe,
- rozłożenie i zagęszczenie mieszanki mineralno-asfaltowej,
- uzupełnienie spoin emulsją asfaltową.
- frezowanie nawierzchni,
- wyrównanie nawierzchni,
- wykonanie nakładki z asfaltobetonu,
- remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco,
- remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno,
- uszczelnianie nawierzchni masa zalewową,
- skrapianie nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową,
- remont nawierzchni tłuczniowej,
- remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami,
- regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i grysami,
- ułożenie rur pod zjazdami,
- regulację pionową studni, wraz z odbudową nawierzchni,
- regulację pionową studni z wymianą włazu na właz z koszem wraz z odbudową nawierzchni,
- przebudowę studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem,
- wykonanie studni rewizyjnych,
- remont kanalizacji burzowej,
- uzupełnienie poboczy,
- montaż poręczy sprężystych,
- demontaż poręczy sprężystych,
- demontaż słupków odgradzających,
- ułożenie krawężników betonowych,
- ułożenie krawężników granitowych,
- regulacja krawężników,
- ułożenie obrzeży chodnikowych,
- wykonanie warstwy odcinającej z piasku,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej na podsypce piaskowej i betonowej,
- naprawa/utwardzenie/uzupełnienie poboczy,
- montaż słupków odgradzających,
- malowanie barier ochronnych,
- regulacja studzienek,
- malowanie oznakowania poziomego,
- wykonanie narzutu kamiennego,
- Wykonanie koszy siatkowo-kamiennych,
- inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania.
3. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od daty odbioru poszczególnych zadań, z wyjątkiem oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej, na które Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na okres 6 miesięcy od daty odbioru zadania – tj. wykonania przez Wykonawcę oznakowania poziomego cienkowarstwowego.
4. Zamawiający zastrzega, że podane w formularzu ofertowo-cenowym (zał. nr 9 do SWZ) ilości robót służą do obliczenia wartości zadania. Faktyczny zakres robót zlecanych do wykonania uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego, stąd też może różnić się od ilości określonych w formularzu ofertowo-cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1377496,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1386579,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1377496,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490023843
7.3.3) Ulica: Szymony
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1377496,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Realizacja projektu ,,Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zakopane"
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025 - z podziałem na części
- Przebudowa istniejącej rozdzielczej sieci wodociągowej w gminie Kietrz w miejscowości Chróścielów - Nasiedle oraz w miejscowości Kozłówki
- MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY ANDRESPOL
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Modernizacja ulicy Ściegiennego w Olkuszu.
- Równanie i wałowanie dróg gruntowych gminnych oraz równaniem, utwardzaniem i wałowaniem dróg gruntowych gminnych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.