Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00462609/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 16 części zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Łaźnia Nowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356900883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-977
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laznianowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laznianowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/laznianowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od 1 do 16 części zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb176ff7-7266-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019845/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług hotelarskich na terenie miasta Krakowa dla Teatru Łaźnia Nowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462609
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPBK-271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 6-10.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 16
Liczba noclegów: 4
2) Daty noclegów: 7-10.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 6
Liczba noclegów: 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 24600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Akademia Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie, ul. Straszewskiego 22, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 7-9.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 2
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej, ul. Starowiślna 21, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 8-10.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 8
Liczba noclegów: 2
2) Daty noclegów: 8-10.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 8
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 10240 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 9-11.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 4
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 2400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Plac św. Ducha 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 9-11.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 8
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej, ul. Starowiślna 21, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 9-12.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 13
Liczba noclegów: 3
2) Daty noclegów: 10-12.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 12
Liczba noclegów: 2
3) Daty noclegów: 10-12.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 1
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 19580 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 7 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Plac św. Ducha 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 10-13.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 3
Liczba noclegów: 3
2) Daty noclegów: 10-13.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 4
Liczba noclegów: 3
3) Daty noclegów: 11-13.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 22
Liczba noclegów: 2
4) Daty noclegów: 11-13.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 2
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 21340 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 8 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 11-13.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 9
Liczba noclegów: 2
2) Daty noclegów: 11-13.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 7
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 10160 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 9 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 12-13.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Liczba noclegów: 1
2) Daty noclegów: 13-14.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 3
Liczba noclegów: 1
3) Daty noclegów: 13-14.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 1
Liczba noclegów: 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 2740 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 10 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr Ludowy, os. Teatralne 34, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 10-14.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 4
Liczba noclegów: 4
2) Daty noclegów: 10-14.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 4
Liczba noclegów: 4
3) Daty noclegów: 11-14.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 6
Liczba noclegów: 3
4) Daty noclegów: 11-14.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 2
Liczba noclegów: 3
5) Daty noclegów: 12-14.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 20
Liczba noclegów: 2
6) Daty noclegów: 12-14.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 1
Liczba noclegów: 2
7) Daty noclegów: 9-15.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 1
Liczba noclegów: 6
8) Daty noclegów: 9-14.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 1
Liczba noclegów: 5
9) Daty noclegów: 11-13.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 1
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 34500 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 11 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Plac św. Ducha 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 13-16.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 2
Liczba noclegów: 3
2) Daty noclegów: 13-16.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 19
Liczba noclegów: 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 21180 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 12 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 14-16.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 14
Liczba noclegów: 2
2) Daty noclegów: 14-16.12.2023
Rodzaj pokoju: 2-osobowy
Liczba pokoi: 6
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 12480 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 13 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej, ul. Jagiellońska 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 15-17.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 3
Liczba noclegów: 2
2) Daty noclegów: 16-17.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 17
Liczba noclegów: 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 6900 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 14 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Plac św. Ducha 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 3 gwiazdki
1) Daty noclegów: 7-8.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Liczba noclegów: 1
2) Daty noclegów: 8-15.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 10
Liczba noclegów: 7
3) Daty noclegów: 15-17.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 25500 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 15 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Plac św. Ducha 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 4 gwiazdki
1) Daty noclegów: 7-8.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Liczba noclegów: 1
2) Daty noclegów: 8-15.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 10
Liczba noclegów: 7
3) Daty noclegów: 15-17.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 5
Liczba noclegów: 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 38250 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 16 ZAMÓWIENIAMiejsce wydarzeń: Teatr im. Juliusza Słowackiego, Plac św. Ducha 1, Kraków
Zapotrzebowanie: hotel 5 gwiazdek
1) Daty noclegów: 7-17.12.2023
Rodzaj pokoju: 1-osobowy
Liczba pokoi: 10
Liczba noclegów: 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19394,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20499,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20499,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL KRAKÓW EAST SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130266905
7.3.3) Ulica: Masłomiąca ul. Długa 39
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-091
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20499,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 946,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1479,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 946,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORBIS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250469
7.3.3) Ulica: Złota 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 946,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9920,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8640 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086
7.3.3) Ulica: Westerplatte 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-033
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2237,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL KRAKÓW EAST SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130266905
7.3.3) Ulica: Masłomiąca ul. Długa 39
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-091
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5919,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086
7.3.3) Ulica: Westerplatte 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-033
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15417 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18930,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16330 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086
7.3.3) Ulica: Westerplatte 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-033
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16330 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26169,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17890 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086
7.3.3) Ulica: Westerplatte 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-033
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17890 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8367,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8559,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8559,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL KRAKÓW EAST SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130266905
7.3.3) Ulica: Masłomiąca ul. Długa 39
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-091
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8559,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2258,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2289,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2289,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL KRAKÓW EAST SP. Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130266905
7.3.3) Ulica: Masłomiąca ul. Długa 39
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-091
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2289,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28424,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28424,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28424,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORBIS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250469
7.3.3) Ulica: Złota 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28424,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18030 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25590,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18030 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086
7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-033
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18030 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9849,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10479,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10479,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL KRAKÓW EAST SP. Z O.O.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130266905
7.3.3) Ulica: Masłomiąca ul. Długa 39
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-091
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10479,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8509,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086
7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-033
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31449,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN-POL S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761018086
7.3.3) Ulica: ul. Westerplatte 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-033
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23776,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31449,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31449,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HTI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762463351
7.3.3) Ulica: Łobzowska 8
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31449,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UBM – HPG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762394696
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
- roboty budowlane
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Opery Krakowskiej w Krakowie: 31 marca 2025 r. - 18 sierpnia 2025 r.
- Usługi organizacji wyjazdu
- Kompleksowa usługa hotelarska i gastronomiczna, wynajem sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem dla referendarzy z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.