eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Dostawa cebul kwiatowych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu".



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa cebul kwiatowych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa cebul kwiatowych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f4f68c4-77da-4b3d-a4ea-86ec9d5af06c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046988/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 „Dostawa cebul kwiatowych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/63/2024/DZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę cebul kwiatowych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.
2. Szczegółowy zakres:
Zakres obejmuje dostawę cebul kwiatowych do nasadzeń w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego w rejonie:
• Stare Miasto I
• Śródmieście I, II, III
• Krzyki I, II, III
• Fabryczna I, III, IV
• Psie Pole I, II
• Śródmieście ulice
• Krzyki Wschód, Krzyki Zachód
• Fabryczna Południe
• Psie Pole Wschód, Psie Pole Zachód
• Zieleń rozproszona
• Nasadzenia okolicznościowe
3. Wymagania jakościowe dla materiału roślinnego.
1) Wymagania jakościowe dla wszystkich gatunków cebul zgodnie z normą PN-92/R-67030 oraz „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” – wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich (cebule, bulwy, kłącza i korzenie bulwiaste roślin ozdobnych)
a) cebule kwiatowe wyłącznie czyste odmianowo, zdrowe, jędrne, całe, bez uszkodzeń i zanieczyszczeń, dobrze wykształcone w ilościach i wielkości wskazanej w kosztorysie ofertowym
b) cebule powinny być spakowane w opakowania przewiewne zapewniające właściwą cyrkulację powietrza
2) niedopuszczalne jest występowanie w partii materiału roślinnego innych gatunków i odmian,
3) niedopuszczalne jest występowanie na cebulach i kłączach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki,
4) materiał roślinny (cebule, kłącza, bulwy i in.) nie mogą wykazywać uszkodzeń mechanicznych,
5) każda partia roślin/ cebul powinna być opatrzona plakietką opisującą nazwę rośliny i ilość sztuk do wysadzenia na daną lokalizację (nazwa lokalizacji zgodna z kosztorysem ofertowym) oraz zawierać informację o producencie (nazwę firmy, adres, ewentualnie kraj pochodzenia),
6) dostawa materiału roślinnego pomimo opatrzenia plakietką powinna być dodatkowo opisana pod względem ilości roślin / cebul w każdej partii oraz lokalizacji; dostawa materiału roślinnego/ cebul przeznaczonego na daną lokalizację każdorazowo w całości - nie dopuszcza się dostarczenia materiału z danej lokalizacji partiami.
4. Wykonawca winien dostarczyć materiał roślinny:
1) na teren magazynowy Wykonawcy nasadzeń określony w Załączniku nr 3 do Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ, i/lub na teren lokalizacji sadzenia, na których Komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego, Wykonawca i firma dokonująca nasadzeń dostarczonego ozdobnego materiału roślinnego (wyłoniona odrębnym przetargiem na konserwację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej) dokona szczegółowej kwalifikacji dostarczonego materiału roślinnego / cebul. Miejsce, termin dostawy oraz ilość poszczególnych partii materiału roślinnego z wyszczególnieniem gatunków Wykonawca winien uzgodnić na bieżąco z Zamawiającym.
5. Transport materiału roślinnego:
1) Wykonawca ponosi koszty transportu i rozładunku materiału roślinnego / cebul.
2) Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny i rozładuje własnymi siłami na terenie magazynowym Wykonawcy nasadzeń lub na terenie lokalizacji nasadzenia.
3) Wykonawca zabezpieczy rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
4) cebule powinny być spakowane w opakowania przewiewne zapewniające właściwą cyrkulację powietrza
5) W przypadku uszkodzenia roślin w czasie transportu lub rozładunku, Wykonawca dostarczy niezwłocznie nowy materiał.
6. Wszystkie prace opisane w przedmiocie zamówienia należy wykonywać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, zgodnie z obowiązującymi normami, zapewniając uzyskanie należytego efektu estetycznego.
7. Szczegółowy OPZ zawiera Załącznik nr 4 do Wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297922,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327594,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297922,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWIATON BOGDAN GRUCA Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8940050334

7.3.3) Ulica: ul. Opolska 197

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-118

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297922,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.