Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482338/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00493281/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa cebul kwiatowych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa cebul kwiatowych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f4f68c4-77da-4b3d-a4ea-86ec9d5af06c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547836
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046988/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 „Dostawa cebul kwiatowych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482338
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/63/2024/DZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę cebul kwiatowych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.
2. Szczegółowy zakres:
Zakres obejmuje dostawę cebul kwiatowych do nasadzeń w parkach i na zieleńcach oraz zieleni przyulicznej przez Zamawiającego w rejonie:
• Stare Miasto I
• Śródmieście I, II, III
• Krzyki I, II, III
• Fabryczna I, III, IV
• Psie Pole I, II
• Śródmieście ulice
• Krzyki Wschód, Krzyki Zachód
• Fabryczna Południe
• Psie Pole Wschód, Psie Pole Zachód
• Zieleń rozproszona
• Nasadzenia okolicznościowe
3. Wymagania jakościowe dla materiału roślinnego.
1) Wymagania jakościowe dla wszystkich gatunków cebul zgodnie z normą PN-92/R-67030 oraz „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” – wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich (cebule, bulwy, kłącza i korzenie bulwiaste roślin ozdobnych)
a) cebule kwiatowe wyłącznie czyste odmianowo, zdrowe, jędrne, całe, bez uszkodzeń i zanieczyszczeń, dobrze wykształcone w ilościach i wielkości wskazanej w kosztorysie ofertowym
b) cebule powinny być spakowane w opakowania przewiewne zapewniające właściwą cyrkulację powietrza
2) niedopuszczalne jest występowanie w partii materiału roślinnego innych gatunków i odmian,
3) niedopuszczalne jest występowanie na cebulach i kłączach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki,
4) materiał roślinny (cebule, kłącza, bulwy i in.) nie mogą wykazywać uszkodzeń mechanicznych,
5) każda partia roślin/ cebul powinna być opatrzona plakietką opisującą nazwę rośliny i ilość sztuk do wysadzenia na daną lokalizację (nazwa lokalizacji zgodna z kosztorysem ofertowym) oraz zawierać informację o producencie (nazwę firmy, adres, ewentualnie kraj pochodzenia),
6) dostawa materiału roślinnego pomimo opatrzenia plakietką powinna być dodatkowo opisana pod względem ilości roślin / cebul w każdej partii oraz lokalizacji; dostawa materiału roślinnego/ cebul przeznaczonego na daną lokalizację każdorazowo w całości - nie dopuszcza się dostarczenia materiału z danej lokalizacji partiami.
4. Wykonawca winien dostarczyć materiał roślinny:
1) na teren magazynowy Wykonawcy nasadzeń określony w Załączniku nr 3 do Wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ, i/lub na teren lokalizacji sadzenia, na których Komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego, Wykonawca i firma dokonująca nasadzeń dostarczonego ozdobnego materiału roślinnego (wyłoniona odrębnym przetargiem na konserwację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej) dokona szczegółowej kwalifikacji dostarczonego materiału roślinnego / cebul. Miejsce, termin dostawy oraz ilość poszczególnych partii materiału roślinnego z wyszczególnieniem gatunków Wykonawca winien uzgodnić na bieżąco z Zamawiającym.
5. Transport materiału roślinnego:
1) Wykonawca ponosi koszty transportu i rozładunku materiału roślinnego / cebul.
2) Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny i rozładuje własnymi siłami na terenie magazynowym Wykonawcy nasadzeń lub na terenie lokalizacji nasadzenia.
3) Wykonawca zabezpieczy rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
4) cebule powinny być spakowane w opakowania przewiewne zapewniające właściwą cyrkulację powietrza
5) W przypadku uszkodzenia roślin w czasie transportu lub rozładunku, Wykonawca dostarczy niezwłocznie nowy materiał.
6. Wszystkie prace opisane w przedmiocie zamówienia należy wykonywać zgodnie ze sztuką ogrodniczą, ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, zgodnie z obowiązującymi normami, zapewniając uzyskanie należytego efektu estetycznego.
7. Szczegółowy OPZ zawiera Załącznik nr 4 do Wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297922,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327594,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297922,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWIATON BOGDAN GRUCA Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8940050334
7.3.3) Ulica: ul. Opolska 197
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-118
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KWIATON BOGDAN GRUCA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KWIATON BOGDAN GRUCA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297922,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.