Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00519917/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w Gminie Łobżenica”
w ramach projektu pn.: „Gmina Łobżenica stawia na przedszkolaków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łobżenica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791201
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Łobżenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672868100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lobzenica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9889401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w Gminie Łobżenica”w ramach projektu pn.: „Gmina Łobżenica stawia na przedszkolaków”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-675d976c-24b9-4a7a-908e-767135b727a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051440/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 " Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w Gminie Łobżenica " w ramach projektu "Gmina Łobżenica stawia na przedszkolaków"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519917
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZI-ZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przedszkola i oddziałów
przedszkolnych w Gminie Łobżenica:
1)
2 ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W WIKTORÓWKU (P1);
2)
2 ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. KAWALERÓW ORDERU UŚMIECHU W
DŹWIERSZNIE MAŁYM (P2);
3)
2 ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŁOBŻENICY (P3);
4)
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE W ŁOBŻENICY (P4);
5)
2 ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. PRYMASA TYSIĄCLECIA STEFANA KARDYNAŁA
WYSZYŃSKIEGO W FANIANOWIE (P5).
w ramach projektu pn.: „Gmina Łobżenica stawia na przedszkolaków”, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla
Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) wraz z
wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności z
kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu (jeśli jest wymagany), wypakowania sprzętu i sprawdzenia jego
funkcjonalności (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży
karty gwarancyjne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 07 października 2024 r. do godz. 09:00 tj. w wymaganym terminie za pośrednictwem platformy zakupowej zostały złożone dwie oferty na zadanie pn. Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w Gminie Łobżenica” w ramach projektu pn.: „Gmina Łobżenica stawia na przedszkolaków”Oferta 1 złożona została przez TRONUS POLSKA SP. Z O.O., UL. ORDONA 2A, 01-237 WARSZAWA , NIP 527268041, NIP 8921433382 za cenę 205 659,76 zł wraz z deklarowanym terminem wykonania zamówienia 10 dni i 1 osobą bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20.04.2024 r. o promocji zatrudnienia w instytucjach rynku pracy zatrudnionych do realizacji zamówienia.
Oferta 2 złożona przez APLY ANNA BORAWSKA ZAGÓRZAŃSKA 28C, 04-965 WRASZAWA, NIP 5262363781 za cenę 153 550, 57 zł wraz z deklarowanym terminem wykonania zamówienia 10 dni i 1 osobą bezrobotną w rozumieniu ustawy z dnia 20.04.2024 r. o promocji zatrudnienia w instytucjach rynku pracy zatrudnionych do realizacji zamówienia.
W związku z niepodlegającymi odrzuceniu ofertami i stosownie do art. 255 ust. 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający w dniu 07 października 2024 r., udostępnił przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania tj. 119 423,80 zł (słownie: sto dziewiętnaście tysięcy czterysta dwadzieścia trzy złote 80/100)
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153550,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205659,76 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Gzowie
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie leśnictwo_2
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.