Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa serwisowa, wsparcie, aktualizacja oprogramowania OTAGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gabriela.nowak-piechota@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi i dostawy informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa serwisowa, wsparcie, aktualizacja oprogramowania OTAGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de686bdb-69e0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081004/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Otago – asysta techniczna, aktualizacje (UMW i MOPS) na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Oprogramowanie OTAGO jest autorskim oprogramowaniem Asseco Data Systems S.A. Do wykonania usługi uprawniony
jest wyłącznie dotychczasowy dostarczyciel usług serwisowych, będący jedynym autoryzowanym dystrybutorem produktów
OTAGO w Polsce. Firma Asseco jest właścicielem autorskich praw majątkowych do systemu „OTAGO” oraz posiada pełne
prawo do dysponowania tym programem i prawa te nie są obciążone umownie ani ustawowo na rzecz osób trzecich. Opieka
nad systemem może być realizowana wyłącznie przez producenta z następujących przyczyn: - autor systemu nie udostępnia (zarówno odbiorcom systemu jak i postronnym firmom) specyfikacji struktury bazy danych, twórca systemu nie
udostępnia kodów źródłowych aplikacji, co czyni jej naprawę oraz modyfikację przez firmę postronną niemożliwą -
jakakolwiek więc modyfikacja w systemie przez podmiot inny , niż producent systemu byłaby równoznaczna ze złamaniem
przepisów chroniących własność intelektualną.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej Programu, eksploatowanego przez jednostki organizacyjne Gminy Wrocław: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu oraz Urząd Miejski we Wrocławiu, złożonego z Podsystemów (wykaz Podsystemów eksploatowanych przez każdą z ww. jednostek organizacyjnych Zamawiającego określony został w Załączniku nr 9 do Umowy), na które składają się następujące usługi wykonywane/świadczone w sposób i na warunkach określonych w Umowie:
a) wykonywanie i przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji Podsystemów Programu opisanych w Dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”, skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach, zgodnie z zasadami wskazanymi w Załączniku nr 2 do Umowy,
b) rozwój Programu na zlecenie Zamawiającego, który polegać będzie na wykonywaniu i dostarczaniu Zamawiającemu Modyfikacji Programu wynikających z wymagań Zamawiającego zgodnie z zamówieniami Zamawiającego składanymi w okresie obowiązywania Umowy w ilości nie przekraczającej rocznie łącznie 150 Roboczogodzin, zgodnie z zasadami wskazanymi w Załączniku nr 3 do Umowy.
c) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) oraz świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem Podsystemów Programu w sposób i na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do Umowy,
d) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego Błędów Podsystemów Programu ujawnionych podczas ich eksploatacji, poprzez wykonywanie i przesyłanie Poprawek lub ich zdalne usuwanie bezpośrednio w Podsystemach zainstalowanych na Platformie Informatycznej Zamawiającego, na warunkach określonych w Załączniku nr 5 do Umowy;
e) przesyłanie Poprawek wykonanych w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją),
f) wykonanie i przesyłanie Nowych Wersji Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę, a także udzielenie licencji na Nowe Wersje Podsystemów w przypadku gdy dla tych Nowych Wersji Podsystemów zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy zajdzie konieczność udzielenia licencji na warunkach określonych w Załączniku nr 14 do Umowy,
g) wykonanie i przesyłanie Wersji Zrefaktoryzowanych Podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
h) udostępnianie przez okres obowiązywania Umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji Dokumentacji zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566608,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-035-94-58
7.3.3) Ulica: ul. Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566608,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
- Usługa wsparcia techniczno-informatycznego przy wdrożeniu usługi Chatbota na stronie internetowej Zamawiającego
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.