Og³oszenie z dnia 2024-10-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00596081/01 - Wynik z dnia 2024-11-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont odcinka drogi powiatowej nr 1041C relacji DW240 – ¦wiekatowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych w Tucholi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092361628
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Przemys³owa 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5590112
1.5.8.) Numer faksu: 52 5590112
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdptuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zdp-tuchola.lo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont odcinka drogi powiatowej nr 1041C relacji DW240 – ¦wiekatowo”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b97a8dbe-a744-4b47-9bb3-9482b0f74add
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00547938
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029912/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Remont odcinka drogi powiatowej nr 1041C relacji Dw 240 - ¦wiekatowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b97a8dbe-a744-4b47-9bb3-9482b0f74add3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:
1) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zdp@zdptuchola.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
2. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert oraz za³±czników sk³adanych wraz z ofert±)
1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
2) Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Tucholi z siedzib± przy ul. Przemys³owej 6, 89-500 Tuchola; tel. 52 5590112;
2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: inspektor.rodo@wp.pl tel. 500438300 lub pisemnie na adres wskazany w pkt 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP 2410.61.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont odcinka drogi powiatowej nr 1041C relacji DW 240 – ¦wiekatowo.
Uwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje zakres od km 0+816 do km 1+310.
2. Remont drogi bêdzie realizowany na terenie Gminy Cekcyn.
3. Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
1) wykonanie remontu cz±stkowego nawierzchni (punktowe),
2) wykonanie remontu nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej,
3) remont poboczy gr 10 cm,
4) odmulenie rowów i plantowanie terenu przyleg³ego
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowi±cej Za³±cznik nr 4 do SWZ, przedmiarze robót stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ, a tak¿e w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowi±cych Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowi±zuje siê do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porz±dkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przy³±cza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zu¿ycia,
2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy,
3) poniesienia wszystkich kosztów badañ, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jako¶ci robót oraz prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia,
4) poniesienia kosztów zwi±zanych z odbiorami wykonanych robót,
5) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wej¶ciem na plac budowy,
6) w przypadku uszkodzenia urz±dzeñ b±d¼ ich czê¶ci (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urz±dzeñ melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
7) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowañ za wej¶cie na grunty i zniszczenie plonów,
8) pokrycia ewentualnych kosztów demonta¿u, monta¿u b±d¼ naprawy ogrodzeñ posesji oraz innych uszkodzeñ obiektów istniej±cych i elementów zagospodarowania terenu,
9) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg,
10) wykonania badañ, prób i itp., jak równie¿ do dokonania odkrywek w przypadku nie zg³oszenia robót do odbioru ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych,
11) zapewnienia dozoru, a tak¿e w³a¶ciwych warunków bezpieczeñstwa
i higieny pracy,
12) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bie¿±co zbêdnych materia³ów, odpadów i ¶mieci,
13) uporz±dkowania terenu budowy po zakoñczeniu robót i przekazanie go Zamawiaj±cemu najpó¼niej do dnia odbioru koñcowego,
14) umieszczenia w momencie rozpoczêcia robót budowlanych na terenie inwestycji w miejscu i o tre¶ci uzgodnionej z Zamawiaj±cym 1 szt. tablicy informacyjnej wskazuj±cej o udziale finansowym Lasów Pañstwowych.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi normami oraz dokumentacj± projektow±, umow± i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.
7. Zastosowane materia³y i urz±dzenia winny odpowiadaæ deklaracjom zgodno¶ci z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy w³asne (pochodzenie, producent, itd.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów, produktów, urz±dzeñ czy wyposa¿enia. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Je¶li zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Produkt równowa¿ny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jako¶æ nie mo¿e byæ gorsza od jako¶ci okre¶lonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieæ parametry nie gorsze ni¿ wskazany produkt. W sytuacjach, kiedy Zamawiaj±cy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, a wskazane powy¿ej odniesienia nale¿y odczytywaæ z wyrazami „lub równowa¿ne”.
8. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ harmonogram rzeczowo-finansowy uzgodniony z Zamawiaj±cym oraz uproszczony kosztorys ofertowy.
9. Do³±czony przedmiar robót (Za³±cznik nr 6 do SWZ) stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cym kryterium:
A. Cena - znaczenie 60%
B. Okres gwarancji jako¶ci – znaczenie 40%
A/ Kryterium ³±cznej ceny brutto
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A = Cena oferowana najni¿sza / Cena oferty badanej x 100 pkt x 60%
B/ Kryterium okresu gwarancji jako¶ci
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
B = Okres gwarancji jako¶ci oferty badanej w miesi±cach / Najd³u¿szy okres gwarancji jako¶ci spo¶ród badanych ofert x 100 pkt x 40%
Minimalny okres gwarancji jako¶ci wynosi 36 miesiêcy, liczony od dnia odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
Maksymalny okres gwarancji jako¶ci oceniany przez Zamawiaj±cego wynosi 60 miesiêcy.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji jako¶ci wynosz±cego wiêcej ni¿ 60 miesiêcy oceniona bêdzie warto¶æ 60 miesiêcy.
Oferty z okresem gwarancji jako¶ci krótszym ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone.
W przypadku nie wskazania okresu gwarancji jako¶ci w formularzu ofertowym Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje okres gwarancji w minimalnym wymiarze wymaganym w SWZ.
3. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku (zaokr±glenie zgodnie z zasadami matematyki).
4. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria. Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór:
P (punkty) = A+B
5. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta, która uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ);
w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wielu wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych robót budowlanych.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy winny zostaæ dokonane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej umowy w przypadkach o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w wypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) wyd³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych w § 7 ust. 2 i 3 umowy; zmiana taka wymaga aneksu do umowy;
2) w razie zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego (je¿eli zmiana harmonogramu spowodowana jest wyd³u¿eniem terminu wykonania przedmiotu zamówienia musi byæ ona wprowadzona aneksem do umowy, natomiast je¿eli zmiana harmonogramu nie spowoduje wyd³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia zmiana mo¿e nast±piæ za zgod± Zamawiaj±cego i nie wymaga podpisania przez strony aneksu do umowy);
3) wydania przez Zamawiaj±cego poleceñ, o których mowa w § 7 ust. 3 umowy; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
4) zmiany sposobu ¶wiadczenia robót budowlanych objêtych umow±, o których mowa
w § 7 ust. 2 pkt 6 - 8 i ust. 3; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
5) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy z tytu³u okoliczno¶ci wskazanej
w § 13 ust. 2 umowy; zmiana taka wymaga aneksu do umowy;
6) zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê kierownika budowy, pod warunkiem zachowania procedury wynikaj±cej z § 3 ust. 3 i 4 umowy; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
7) zmiany osoby pe³ni±cej funkcjê inspektora nadzoru ze strony Zamawiaj±cego; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
8) zmiany czê¶ci zamówienia wskazanej w ofercie Wykonawcy do wykonania podwykonawcy w zwi±zku z prawid³ow± realizacj± przedmiotu zamówienia, itp.; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
9) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy oraz rêkojmi
za wady (w tym gwarancji jako¶ci); zmiana taka wymaga aneksu do umowy;
10) zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z udzia³u podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ wobec Wykonawcy z tytu³u realizacji robót; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
11) zmiany danych teleadresowych; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy.
3. Zmiana tre¶ci umowy powinna zostaæ poprzedzona przedstawieniem propozycji zmian
w formie pisemnej. Propozycja zmiany winna zawieraæ: opis i uzasadnienie zmiany, wp³yw na koszt i czas realizacji przedmiotu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-31 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski” widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-31 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z udzia³u w postêpowaniu wyklucza siê wykonawców, którzy podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowegoINNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Zakup samochodu osobowego typu Bus 7- miejsc z kierowc± uk³ad napêdowy hybrydowy typu plug in dla Technikum Le¶nego im. Adama Loreta w Tucholi
- Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi
wiêcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Du¿y - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. S³owackiego w Lublinie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.