Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00480935/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli na potrzeby jednostek UPWr.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.mocak-manikowska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,171929,0c7dcbfe92e97031221de792c5ee3486.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli na potrzeby jednostek UPWr.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d01b87-2008-47fe-984f-b2affcfe8d04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214916/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa mebli biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.240.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72815,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż mebli na potrzeby jednostek UPWr
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia/Arkusz kalkulacyjny” (Załącznik nr 6.1-6.6 do SWZ)
3. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu z został określony w dokumencie pn.: „Projektowane postanowienia umowy” (Załącznik nr 5 do SWZ), dalej: wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68277,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190081,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68277,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”Drzewiarz- Bis” sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660270038
7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Wyszyńskiego 46 a
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68277,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Po podpisaniu umowy Wykonawca winien dokonać pomiarów oraz uzgodnień, zgodnie z informacją zawartą w „Opisie przedmiotu zamówienia/Arkusz kalkulacyjny”, z przedstawicielem Zamawiającego. Uzgodnienia zostaną spisane w formie protokołu uzgodnień. Protokół musi zostać sporządzony i podpisany przez obie Strony w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia niniejszej umowy. Protokół uzgodnień
stanowi Załącznik nr 3 do Umowy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Bobrowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.