Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00495695/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00501775/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00505903/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Cieszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070449352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 3
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338520732
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jedynkasekretariat@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1cieszyn.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a48c30f-83a7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Cieszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a48c30f-83a7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040501/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Cieszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/SP-1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 1, ul. Matejki 3, 43-400 Cieszyn - Część I - mięso wieprzowe, mięso wołowe, wędliny4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wędliny
15131400-9 - Produkty wieprzowe
4.5.5.) Wartość części: 67000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 1, ul. Matejki 3, 43-400 Cieszyn - Część II - mięso drobiowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 54300 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 1, ul. Matejki 3, 43-400 Cieszyn - Część III - nabiał4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
4.5.5.) Wartość części: 53680,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 1, ul. Matejki 3, 43-400 Cieszyn - Część IV - ryby, warzywa i owoce mrożone.4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 70495,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 1, ul. Matejki 3, 43-400 Cieszyn - Część V - różne produkty spożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 48562,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 1, ul. Matejki 3, 43-400 Cieszyn - Część VI - warzywa i owoce4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 48215,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 1, ul. Matejki 3, 43-400 Cieszyn - Część VII - jaja4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Szkole Podstawowej nr 1, ul. Matejki 3, 43-400 Cieszyn - Część VIII - pieczywo4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 7830,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 08:00, mijał termin składania ofert. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.09:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której wynikało, iż oferta nr 10 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik z podpisem o nazwie „SZKOŁA 1 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu 23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne sprawdzenie zawartości oferty nr 10.
W dniu 04-12-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia, z której wynika , iż „podpisany został plik zip czyli archiwum, które należy rozpakować, a następnie odczytać pliki” co oznacza, że należy zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów.
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 10 zawiera oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 10 w takiej sytuacji nie budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego, zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 10, co stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r. (KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 08:00, mijał termin składania ofert. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.09:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której wynikało, iż oferta nr 10 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik z podpisem o nazwie „SZKOŁA 1 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu 23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne sprawdzenie zawartości oferty nr 10.
W dniu 04-12-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia, z której wynika , iż „podpisany został plik zip czyli archiwum, które należy rozpakować, a następnie odczytać pliki” co oznacza, że należy zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów.
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 10 zawiera oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 10 w takiej sytuacji nie budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego, zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 10, co stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r. (KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 08:00, mijał termin składania ofert. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.09:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której wynikało, iż oferta nr 10 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik z podpisem o nazwie „SZKOŁA 1 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu 23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne sprawdzenie zawartości oferty nr 10.
W dniu 04-12-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia, z której wynika , iż „podpisany został plik zip czyli archiwum, które należy rozpakować, a następnie odczytać pliki” co oznacza, że należy zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów.
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 10 zawiera oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 10 w takiej sytuacji nie budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego, zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 10, co stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r. (KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 08:00, mijał termin składania ofert. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.09:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której wynikało, iż oferta nr 10 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik z podpisem o nazwie „SZKOŁA 1 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu 23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne sprawdzenie zawartości oferty nr 10.
W dniu 04-12-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia, z której wynika , iż „podpisany został plik zip czyli archiwum, które należy rozpakować, a następnie odczytać pliki” co oznacza, że należy zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów.
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 10 zawiera oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 10 w takiej sytuacji nie budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego, zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 10, co stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r. (KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 08:00, mijał termin składania ofert. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.09:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której wynikało, iż oferta nr 10 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik z podpisem o nazwie „SZKOŁA 1 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu 23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne sprawdzenie zawartości oferty nr 10.
W dniu 04-12-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia, z której wynika , iż „podpisany został plik zip czyli archiwum, które należy rozpakować, a następnie odczytać pliki” co oznacza, że należy zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów.
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 10 zawiera oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 10 w takiej sytuacji nie budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego, zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 10, co stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r. (KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 08:00, mijał termin składania ofert. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.09:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której wynikało, iż oferta nr 10 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik z podpisem o nazwie „SZKOŁA 1 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu 23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne sprawdzenie zawartości oferty nr 10.
W dniu 04-12-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia, z której wynika , iż „podpisany został plik zip czyli archiwum, które należy rozpakować, a następnie odczytać pliki” co oznacza, że należy zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów.
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 10 zawiera oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 10 w takiej sytuacji nie budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego, zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 10, co stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r. (KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 08:00, mijał termin składania ofert. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.09:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której wynikało, iż oferta nr 10 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik z podpisem o nazwie „SZKOŁA 1 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu 23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne sprawdzenie zawartości oferty nr 10.
W dniu 04-12-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia, z której wynika , iż „podpisany został plik zip czyli archiwum, które należy rozpakować, a następnie odczytać pliki” co oznacza, że należy zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów.
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 10 zawiera oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 10 w takiej sytuacji nie budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego, zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 10, co stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r. (KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy PZP:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli : (…)
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 23.11.2023 r. godz. 08:00, mijał termin składania ofert. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 23.11.2023 r. godz.09:00. W dniu 23.11.2023 r. Zamawiający pobrał i odszyfrował wszystkie oferty za pomocą narzędzia 7-Zip. Na tej podstawie sporządził informację z otwarcia ofert oraz zmieścił ją na stronie internetowej przedmiotowego postępowania, z której wynikało, iż oferta nr 10 – złożona przez P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek, zawierała jedynie plik z podpisem o nazwie „SZKOŁA 1 CIESZYN.zip.XAdES”.
Jako, że Zamawiający jest gospodarzem postępowania w celu zachowania zasad przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (o których mowa w art. 16 ustawy PZP), w dniu 23-11-2023 r. zwrócił się do administratora Platformy e-Zamówienia – z wnioskiem o dokładne sprawdzenie zawartości oferty nr 10.
W dniu 04-12-2023 r. Zamawiający otrzymał informację od administratora Platformy e- Zamówienia, z której wynika , iż „podpisany został plik zip czyli archiwum, które należy rozpakować, a następnie odczytać pliki” co oznacza, że należy zweryfikować plik w programie do weryfikacji podpisów.
Zamawiający zastosował się do zaleceń i po wykonaniu tej operacji okazało się, iż oferta nr 10 zawiera oferty złożone dla każdej Części zamówienia.
Otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną. Co za tym idzie, brak otwarcia jednej z ofert przez Zamawiającego nie może być naprawiony poprzez ponowne przeprowadzenie procedury otwarcia ofert. Prawidłowość złożenia oferty nr 10 w takiej sytuacji nie budzi wątpliwości, a brak jej skutecznego otwarcia w dniu 23.11.2023 r. stanowi naruszenie zasady równego traktowania Wykonawców. W niniejszym postępowaniu nie doszło do prawidłowego, zgodnego z art. 222 ust. 1 ustawy PZP otwarcia skutecznie i w terminie złożonej oferty nr 10, co stanowi naruszenie przepisów ustawy - art. 16 ust. 1 ustawy PZP - zasada równego traktowania wykonawców, art. 222 ust. 1 ustawy PZP - otwarcie ofert i art. 64 ustawy PZP - stosowanie narzędzi i urządzeń komunikacji elektronicznej dopuszczone do korzystania.
W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Teza ta jest wyrażona m.in. w wyrokach Krajowej Izby Odwoławczej z 28 lutego 2022 r. (KIO 423/23) oraz z 24 marca 2022 r. (KIO 667/22).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 22 grudnia 2025 r.
- Dostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, owoców i warzyw przetworzonych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej.
- Usługi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-Żywiec 2025
- Świadczenie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz jednostek oświatowych Powiatu Cieszyńskiego i instytucji kultury
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.