Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00463291/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00471865/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-27
- 2024/BZP 00479036/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00483967/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla 7 szkół podstawowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430610932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 18A
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 8552357
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@gmina-lubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szaszlubartow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-112803da-475e-4c99-b987-6707aaa98b201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla 7 szkół podstawowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-112803da-475e-4c99-b987-6707aaa98b20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262876/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla 7 szkół podstawowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część 1, 2, 3 zamów. w ramach projektu „Szkoła lepszych szans” współfin. z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 Działania 10.3 , część 4 zamów. w ramach projektu „Szkolna Akademia Języka Angielskiego” współfin. z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 Działania 10.12.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463291
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZASz.331.1.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236966,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: „Wyposażenie i sprzęty”:4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup wyposażenia i sprzętów dla 6 szkół podstawowych w Gminie Lubartów:
1) Szkoły Podstawowej w Brzezinach
2) Szkoły Podstawowej im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK w Skrobowie
3) Szkoły Podstawowej w Szczekarkowie
4) Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Wólce Rokickiej
5) Szkoły Podstawowej w Annoborze
6) Szkoły Podstawowej im. Ziemi Lubartowskiej w Łucce
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1.1 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla 1 części zamówienia);
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212320-8 - Konstrukcje różne
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
39290000-1 - Wyposażenie różne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 48636,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: „Meble”:4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup mebli dla 6 szkół podstawowych w Gminie Lubartów:
1) Szkoły Podstawowej w Brzezinach
2) Szkoły Podstawowej im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK w Skrobowie
3) Szkoły Podstawowej w Szczekarkowie
4) Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Wólce Rokickiej
5) Szkoły Podstawowej w Annoborze
6) Szkoły Podstawowej im. Ziemi Lubartowskiej w Łucce
4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1.2 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla 2 części zamówienia);
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 16051,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: „Pomoce dydaktyczne”:4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup pomocy dydaktycznych dla 6 szkół podstawowych w Gminie Lubartów:
1) Szkoły Podstawowej w Brzezinach
2) Szkoły Podstawowej im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK w Skrobowie
3) Szkoły Podstawowej w Szczekarkowie
4) Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Wólce Rokickiej
5) Szkoły Podstawowej w Annoborze
6) Szkoły Podstawowej im. Ziemi Lubartowskiej w Łucce
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1.3 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla 3 części zamówienia);
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 128779,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia: „Pomoce do nauki j. angielskiego”:4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla 7 szkół podstawowych w Gminie Lubartów:
1) Szkoły Podstawowej w Brzezinach
2) Szkoły Podstawowej im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Nowodworze
3) Szkoły Podstawowej im. 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty AK w Skrobowie
4) Szkoły Podstawowej w Szczekarkowie
5) Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Wólce Rokickiej
6) Szkoły Podstawowej w Annoborze
7) Szkoły Podstawowej im. Ziemi Lubartowskiej w Łucce
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1.4 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla 4 części zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 43499,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66166,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149142,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66166,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADIGO Dagmara Czubińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811961204
7.3.3) Ulica: Ul. Kwidzyńska
7.3.4) Miejscowość: Korzeniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66166,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17819,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114759,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17819,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADIGO Dagmara Czubińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811961204
7.3.3) Ulica: ul. Kwidzyńska
7.3.4) Miejscowość: Korzeniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17819,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147737,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253399,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147737,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756
7.3.3) Ulica: Suchowola
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147737,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35310,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244345,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35310,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572972233
7.3.3) Ulica: ul. Barwinek
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-150
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35310,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.