eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji dźwięku i obrazu w przyjaznym pokoju przesłuchań



Ogłoszenie z dnia 2023-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji dźwięku i obrazu w przyjaznym pokoju przesłuchań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Skłodowskiej-Curie 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857459200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93962a5a-6da4-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji dźwięku i obrazu w przyjaznym pokoju przesłuchań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93962a5a-6da4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041890/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji dźwięku i obrazu w przyjaznym pokoju przesłuchań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.361.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 500000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105691,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i wdrożeniem oraz usługami gwarancyjnymi systemu nagrywania dźwięku i obrazu w przyjaznym pokoju przesłuchań w budynku Sądu Okręgowego w Białymstoku oraz zapewnienie usług wsparcia w okresie minimum trzech (3) lat od podpisania umowy. Adres instalacji: Sąd Okręgowy w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1.
2. Zainstalowane urządzenia oraz oprogramowanie jako całość (system) musi współpracować z istniejącą w Sądzie Okręgowym w Białymstoku infrastrukturą i oprogramowaniem, w szczególności: z oprogramowaniem do prowadzenia rozprawy/przesłuchania, sterowania przebiegiem rejestracji rozprawy/przesłuchania i wszystkimi mechanizmami urządzenia (ReCourt), RCS (ReCourt Services) czy Centralną Infrastrukturą wideokonferencyjną.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

30213000-5 - Komputery osobiste

48820000-2 - Serwery

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138411,9 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138411,9 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138411,9 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120705696

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 39a

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

• Wykonanie oraz uzgodnienie z użytkownikami końcowymi Projektów
technicznych;
• Prace instalacyjne i konfiguracyjne w budynku Sądu;
• Realizacja części usług serwisowych;
• Organizacja i prowadzenie części szkoleń;
• Realizacja części prac związanych z dostawą, instalacją, konfiguracją, wdrożeniem oraz uruchomieniem Systemu w budynku Sądu

Comarch S.A., al. Jana Pawła II
39a, 31-864 Kraków,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138411,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i uruchomienia przedmiotu umowy do 60 dni od dnia zawarcia umowy, nie później jednak niż do dnia 27 grudnia 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.