Og³oszenie z dnia 2024-10-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00594304/01 - Wynik z dnia 2024-11-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artyku³ów jednorazowego u¿ytku oraz produktów farmaceutycznych do pracowni specjalistycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu i Wydziale Lekarskim Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Mazowiecka w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. D±browskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów jednorazowego u¿ytku oraz produktów farmaceutycznych do pracowni specjalistycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu i Wydziale Lekarskim Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fc179151-1fb9-4f95-b48e-bd40a7cd5ed0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00548055
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00394812/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa zu¿ywalnych, jednorazowych produktów na potrzeby Collegium Medicum
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9949203.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/994920
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zaleca siê, aby komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane by³y przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji
przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert
Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania platformy zakupowej, na
adres email: zamowienia@mazowiecka.edu.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych
kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
6. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz
informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej
zosta³y szerzej opisane w Rozdziale IX Dzia³u I SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Mazowiecka w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z
pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obs³uguj±c± Akademiê Mazowieck± w P³ocku, a tak¿e instytucje
finansuj±ce i kontroluj±ce;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane do czasu zakoñczenia archiwizacji tj. przez okres 5 lat,
f) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;
g) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych, bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników. ** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.MG.232.64.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artyku³ów jednorazowego u¿ytku oraz produktów farmaceutycznych do pracowni specjalistycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu i Wydziale Lekarskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artyku³ów jednorazowego u¿ytku oraz produktów farmaceutycznych do pracowni specjalistycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu i Wydziale Lekarskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artyku³ów jednorazowego u¿ytku oraz produktów farmaceutycznych do pracowni specjalistycznych na Wydziale Nauk o Zdrowiu i Wydziale Lekarskim .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawyPzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy okre¶laj±c
nastêpuj±cy rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowieñ Umowy:
1)Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w
stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),
b) w przypadku zmiany zakresu ¶wiadczenia Umowy w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, tj. zaistnienia okoliczno¶ci
nadzwyczajnych, np. dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej,
ska¿eñ radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie,
trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
2) Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczno¶ci nadzwyczajnych, np. dzia³añ
wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych,
termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci nadzwyczajnych uniemo¿liwiaj±cych
wykonanie przedmiotu Umowy i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie
przedmiotu Umowy, powsta³ej w zwi±zku z okoliczno¶ciami nadzwyczajnymi, o których mowa powy¿ej,
b) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w zwi±zku z zaistnieniem/istnieniem pandemii, klêski
¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki - termin wykonania przedmiotu Umowy
przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa
powy¿ej i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy w
zwi±zku z okoliczno¶ciami, o których mowa powy¿ej,
3) Przedmiotu umowy, o parametrach nie gorszych ni¿ spe³niaj±ce wymagania zawarte w SWZ, za zgod± Zamawiaj±cego –
w sytuacji wycofania wyposa¿enia z produkcji przez producenta lub zaprzestania ich produkcji. W takim przypadku
Wykonawca mo¿e przedstawiæ Zamawiaj±cemu materia³ bêd±cy produktem zastêpuj±cym produkt wycofany przez
producenta.
4)Zmiany porz±dkuj±ce i informacyjne zmiany postanowieñ umowy, w szczególno¶ci zwi±zane ze zmian± danych
identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) stron umowy i osób reprezentuj±cych strony (w szczególno¶ci z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych);
2.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu strony w formie aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/994920
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-22
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Przygotowanie kompleksowej us³ugi cateringowej wraz z obs³ug± kelnersk± w zwi±zku z organizacj± spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa s³upa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku nale¿±cym do Akademii Mazowieckiej w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych, ¶rodków higieny cia³a, oraz p³ynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla cz³onków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" czê¶æ1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, ¶r. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierz±t oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostaw± leków na okres 12 miesiêcy
wiêcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.