Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00481306/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00501853/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa i odrestaurowanie zabytkowego Mostu Żelaznego z 1885r. na rzece Pankówka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Panki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35
1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24042686-b74d-4076-94fa-33e406b0f0f21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa i odrestaurowanie zabytkowego Mostu Żelaznego z 1885r. na rzece Pankówka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24042686-b74d-4076-94fa-33e406b0f0f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042153/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Odbudowa i odrestaurowanie zabytkowego Mostu Żelaznego z 1885r. na rzece Pankówka.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.4.09.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Odbudowa i odrestaurowanie zabytkowego Mostu Żelaznego z 1885r. na rzece Pankówka”, realizowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), , a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
2. Zadanie obejmuje odbudowę i odrestaurowanie wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków Mostu Żelaznego z 1885r. leżącego w biegu rzeki Pankówka w miejscowości Panki.
Niniejszy most, a właściwie kładka o konstrukcji żelaznej została wybudowana zaraz po zakończeniu budowy linii kolejowej nr 181 Herby Nowe – Oleśnica w latach 1871 – 1872, rozbudowanej w 1926r. o odcinek Herby Nowe Wieruszów. Niniejszy most służył lokalnej społeczności do przejścia i przejazdu przez rzekę Pankówka skracając znacznie dostęp do centrum wsi Panki i łąk oraz pól uprawnych. Obecny stan mostu od kilkudziesięciu lat nie pozwala na jego użytkowanie. Stalowa konstrukcja mostu jest w dużej mierze skorodowana pozbawiona w całości dyliny drewnianej. Most nie ma przyczółków i wspiera się wyłącznie na trawiastych brzegach rzeki.
3. Do zakres prac objętych niniejszą inwestycją wchodzą w szczególności:
ETAP I - Dokumentacja projektowa - obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych
i montażowych obejmującej w szczególności:
1) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym rozwiązań projektowych.
2) Wykonanie projektu wykonawczego.
3) Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, decyzji, w tym: decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w razie konieczności decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, wykonanie zgłoszenia prowadzenia działań na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody, decyzji pozwolenie wodnoprawne, odstępstwa od warunków usytuowania budowli wynikających z zapisów ustawy o transporcie kolejowym oraz wykonywaniu robót ziemnych określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 7 sierpnia 2008 r. w sprawie wymagań w zakresie odległości i warunków dopuszczających usytuowanie drzew i krzewów, elementów ochrony akustycznej i wykonania robót ziemnych w sąsiedztwie linii kolejowej, a także sposobu urządzania i utrzymywania zasłon odśnieżnych oraz pasów przeciwpożarowych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1247).
4) Przygotowanie książki obiektu mostowego,
5) Opracowanie i zatwierdzenie w imieniu Zamawiającego czasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
6) Uzyskanie innych niezbędnych decyzji uzgodnień koniecznych do realizacji celu inwestycji jakiemu ma służyć (w tym: PKP S.A., Wojewódzki Konserwator Zabytków, Państwowe Gospodarstwo Wodne - Wody Polskie),
7) Opracowanie (jeżeli zajdzie taka konieczność) planu wycinki drzew i krzewów wraz z uzyskaniem zezwolenia na wycinkę.
8) opracowanie programu zapewnienia jakości,
9) W oparciu o wykonaną dokumentację projektową opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót STWIORB, planu BiOZ, kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2021r., poz. 2458).
Warunki opracowania dokumentacji projektowej:
Wykonawca opracuje Projekt Budowlany uzupełniony o wymogi dla projektu wykonawczego, określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. 2021 poz. 2454) oraz zastosuje się do ustawy z 07 lipca 2020 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
Ilość dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu:
1) wersja drukowana: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, - 4 egzemplarze, projekt wykonawczy – 3 egzemplarze. Rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące w zakres dokumentacji papierowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności.
2) wersja drukowana (przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysy inwestorskie, plan BiOZ, program zapewnienia jakości, pozostałe opracowania projektowe ) – 3 egzemplarze,
3) książkę obiektu mostowego (po zakończeniu robót budowlanych) – 1 egzemplarz,
4) wersja elektroniczna – 1 egzemplarz,
- rysunki - format: pdf
- obrazy – format: jpg lub pdf,
- tekst – format doc i pdf
- arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format xls i pdf
5) dokumentacja wyszczególniona w lit. 1) powyżej nie obejmuje egzemplarzy dokumentacji potrzebnej dla Wykonawcy do realizacji robót budowlanych,
II ETAP - Roboty budowlane:
- roboty ziemne związane z przygotowaniem terenu pod budowę fundamentów mostu,
- fundamenty żelazne lub żelbetowe mostu (przyczółki) wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym,
- remont konstrukcji stalowej (demontaż i ponowny montaż) w tym uzupełnienie ubytków, wymiana
i uzupełnienie połączeń nitowanych, uzupełnienie konstrukcji pod dylinę, czyszczenie, konserwacja
i malowanie konstrukcji,
- wykonanie drewnianej dyliny mostu,
- wykonie i montaż barier ochronnych,
- regulacja i umocnienie koryta rzeki w obrębie mostu żelaznego,
- wykonanie obustronnego dojścia do mostu wraz z elementami małej architektury publicznej (ławki parkowe, kosze na śmieci, kładka wzdłuż zabytkowego mostu żelaznego, balustrady ochronne),
- wykonanie tablicy historyczno - informacyjnej,
- zagospodarowanie przestrzeni publicznej terenu przyległego do obiektu mostu, wraz z wyposażeniem w elementy architektury publicznej (nasadzenia zieleni, oświetlenie w postaci lamp solarnych),
4.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy - stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, oraz wzór umowy - Załącznik nr 2 do SWZ,
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji projektowej, programie funkcjonalno użytkowym (PFU), jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania, w szczególności:
1) Organizację, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidację placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym związanych,
2) Wykonanie lub pozyskanie we własnym zakresie oraz poniesienie kosztów:
- uzgodnień, opinii, decyzji, analiz, badań itp., niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej,
- innych opracowań, prac i badań wymaganych dokumentacją projektową,
- dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy.
- zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, pomiarów, badań i sprawdzeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
- obsługi geodezyjnej inwestycji, wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
3) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r. Nr 47, poz. 401).
4) Wykonanie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
5) Obsługa archeologiczna i konserwatorska w przypadku wystąpienia sytuacji dla której taka obsługa jest wymagana.
6) Zapewnienie i zabezpieczenie dostępu do posesji w miejscach prowadzenia robót.
7) Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego kolidującego z projektowaną przebudową odcinków drogi, a w miejscach występowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora kolidującej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru wykonywanych robót.
8) Wywóz nadmiaru ziemi lub dowóz ziemi wraz z jej zakupem , jeżeli taka konieczność wystąpi, ewentualna wymiana gruntów lub ich zagęszczenie .
9) Uporządkowanie po zakończeniu robót terenu budowy.
10) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.), w tym:
protokołów odbiorów technicznych, protokołów badań, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności itp.
11) Pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
12) Opracowanie i założenie książki obiektu mostowego.
13) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz poniesienie kosztów z tym związanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1039350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1862074,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1039350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mosty Bielsko – Biała Mateusz Kubica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 364868601
7.3.3) Ulica: ul. Górska 200
7.3.4) Miejscowość: Bielsko – Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mosty Bielsko-Biała Mateusz Kubica
jakie przetargi wygrała firma
Mosty Bielsko-Biała Mateusz Kubica
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1039350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.