eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-249

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.iwanowska@teatr-wielki.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/operalodz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af9dd1a5-7f0a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486857

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP/TP/16/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 455630,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.
2.2. Urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną 230 V 50 Hz.
2.3. Urządzenia muszą być wyposażone w uchwyt mocujący i linkę zabezpieczającą.
2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:
a) nieodpłatnie w czasie 2 lat użytkowania przegląd i konserwację oferowanych urządzeń - minimum 1 raz w każdym roku użytkowania.
b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych urządzeń.
2.5. Szkolenie z obsług oferowanych urządzeń.
2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych urządzeń potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw tych urządzeń.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu)

Zadanie nr 1 ruchowe głowy WASH obejmuje 10 SZT:
Głowa Wash / Led RGBW minimum 28x40 w/ Zoom 4,0 – 53,6*/ IP 65 Uchwyt Quick Tigger / Linka zabezpieczająca .

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 224970,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.
2.2. Urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną 230 V 50 Hz.
2.3. Urządzenia muszą być wyposażone w uchwyt mocujący i linkę zabezpieczającą.
2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:
a) nieodpłatnie w czasie 2 lat użytkowania przegląd i konserwację oferowanych urządzeń - minimum 1 raz w każdym roku użytkowania.
b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych urządzeń.
2.5. Szkolenie z obsług oferowanych urządzeń.
2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych urządzeń potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw tych urządzeń.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu)

Zadanie nr 2 reflektory prolifowe obejmuje 6 kompletów po 2 sztuki:
PROFESJONALNY REFLEKTOR PROFILOWY W TECHNOLOGII LED

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 118092,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup sprzętu oświetlenia scenicznego dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.
2.2. Urządzenia muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną 230 V 50 Hz.
2.3. Urządzenia muszą być wyposażone w uchwyt mocujący i linkę zabezpieczającą.
2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:
a) nieodpłatnie w czasie 2 lat użytkowania przegląd i konserwację oferowanych urządzeń - minimum 1 raz w każdym roku użytkowania.
b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych urządzeń.
2.5. Szkolenie z obsług oferowanych urządzeń.
2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych urządzeń potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw tych urządzeń.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. W ramach Zadania Zamawiający wymaga złożenia oferty pełnej (tj. na 100% pozycji w Zadaniu)

Zadanie nr 3 ruchome głowy profilowe obejmuje 4 sztuki:
RUCHOMA GŁOWA PROFILOWA Z NOŻAMI PROFILUJĄCYMI

4.5.3.) Główny kod CPV: 31527260-6 - Systemy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 113568,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319148,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319148,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319148,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LTT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130019056

7.3.3) Ulica: Bakalarska 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-212

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319148,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135718,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181936,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135718,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LTT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130019056

7.3.3) Ulica: Bakalarska 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-212

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135718,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140274,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140274,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140274,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LTT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130019056

7.3.3) Ulica: Bakalarska 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-212

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140274,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.