eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapRemont drogi powiatowej nr 1815N na odcinku Juchnajcie - Widgiry



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1815N na odcinku Juchnajcie - Widgiry

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511440947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gumbińska 2a

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.goldap2@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-goldap.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1abbb7c6-a0e5-4b47-8c19-eccc8dc9b9f4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 1815N na odcinku Juchnajcie - Widgiry

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1abbb7c6-a0e5-4b47-8c19-eccc8dc9b9f4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043530/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi powiatowej nr 1815N na odcinku Juchnajcie - Widgiry

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.252.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4878048,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest Remont drogi powiatowej nr 1815N na odcinku Juchnajcie - Widgiry

Zestawienie danych i powierzchni drogowych.
Nr Droga Długość odcinka [mb] Powierzchnia
[m2] Kategoria ruchu
1 1815N Juchnajcie - Widgiry 7 845,00 34 600,00 KR 3-4

Zakres robót obejmuje:
 Na remontowanym odcinku drogi należy wykonać ścinkę poboczy.
 Dodatkowo przewidziano wyrównanie lub uzupełnienie ubytków z BA w ilości podanej w przedmiarze robót.
 Wykonanie nawierzchni warstwy wiążącej AC 16W KR 3 gr. 5 cm.
 Wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej AC11S KR 3 gr. 4, wraz ze skropieniem emulsją asfaltową.
 Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego C50/30.
 Wymiana oznakowania pionowego.
 Wysokościowo należy dowiązać się do rzędnych istniejących zjazdów oraz do istniejącego poziomu terenu.
 Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót po stronie Wykonawcy.
 Układanie poszczególnych warstw nawierzchni bitumicznej (wyrównawcza, wiążąca, ścieralna) powinno odbywać się całą szerokością jezdni. Nie dopuszcza się układania poszczególnych ww. warstw jezdni połówkowo!!!
 Należy również pamiętać o zastosowaniu normatywnych odsadzek 1:1,5 na poszczególnych warstwach nowo wykonywanej nawierzchni bitumicznej!!!
 Szczegółowy zakres prac przedstawiono na zamieszczonym przedmiarze.
 Ustawienie tablicy informacyjnej o wymiarach 180x120. Tablica musi być wykonana z blachy ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią i zamontowana na dwóch słupkach ocynkowanych o średnicy 60 mm i grubości ścianki 6,3 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania na każdej drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym z zamawiającym.
 Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.
 Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
 Wykonanie badań archeologicznych w formie nadzoru archeologicznego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej wraz z załącznikami, stanowiących odpowiednio załącznik nr 14 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4255145,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5681277,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4255145,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Ełku Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790350863

7.3.3) Ulica: ul. Kolonia 1

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie roboty z wyłączeniem nawierzchni z betonu asfaltowego;
na etapie składania ofert nazwy podwykonawców nie są znane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4255145,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.