Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00526117/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu w Celbowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzienny Dom Pobytu w Celbowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389864880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Celbowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 380 03 82 lub 530 059 907
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.wojtowicz@ddp.celbowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddp.celbowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_puck1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dzienny Dom Pobytu w Celbowie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu w Celbowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca7555a-901f-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00526008/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu w Celbowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DDP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu w Celbowie”.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ) i 6.1 do SWZ „HCCP obowiązujący w DDP w Celbowie”;
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 11 grudnia 2023 roku o godz. 10:00 upłynął termin składania ofert. Do tego terminu wpłynęły 2 oferty od Wykonawców. Zamawiający na zrealizowanie przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 231.000,00 zł. brutto. Oferta z najniższą ceną podlega odrzuceniu:1. Oferta Nr 1: PHU Anna Dettlaff, ul. Pucka 45, Żelistrzewo, złożyła ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego. Podczas weryfikacji przesłanych plików przez Wykonawcę, Zamawiający stwierdził, że złożona oferta zał. Nr 1 do SWZ – formularz oferty, nie została podpisana zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy i opisanymi w treści SWZ przez Zamawiającego. Zamawiający nie ma możliwości naprawienia oferty, która nie została prawidłowo podpisana. Braki w tym zakresie w odniesieniu do oferty nie mogą być naprawione. W związku z czym Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy, ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Oferta z najniższą ceną w przedmiotowym postępowaniu, która nie podlega odrzuceniu to 566.208,00 zł. Zamawiający na zrealizowanie przedmiotu zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 231.000,00 zł. brutto i nie może zwiększyć tej kwoty.
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z art. 260 ustawy, o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa powyżej, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566208 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566208 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej i Domów Dziennego Pobytu w Sandomierzu - 2025 rok
- "Usługa żywienia dzieci w przedszkolu samorządowym w Igołomi"
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Biura Sejmiku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w 2025 r.
- "Usługa żywienia dzieci w przedszkolu samorządowym w Wawrzeńczycach"
- Dostawa posiłków dla pensjonariuszy miejsc całodobowych okresowego pobytu w Ośrodku Wsparcia o zasięgu gminnym
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.