eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskBudowa, modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Przeworsk w podziale na części (zadania)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Przeworsk
w podziale na części (zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 648 73 97

1.5.8.) Numer faksu: 16 648 98 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przeworsk.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Przeworsk
w podziale na części (zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8911e1de-d613-4485-a8b1-580ee7423a07

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039855/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa, modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Przeworsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROIX.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja infrastruktury sportowej w m. Rozbórz
1. Przebudowie i rozbudowie budynku szatniowego wraz z zagospodarowaniem terenu w postaci budowy sieci oświetlenia i monitoringu, budowa sieci kanalizacji deszczowej, budowa boksów dla zawodników i dodatkowego segmentu trybun oraz wykonanie ogrodzenia i piłkochwytów, rozbiórka istniejącego budynku typu blaszak w m. Rozbórz
2. Boisko treningowe wraz z zagospodarowaniem terenu w postaci budowy oświetlenia i monitoringu, sieci kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym i pompownią oraz wykonanie wysokiego ogrodzenia i piłkochwytów w m. Rozbórz
3. Boisko wielofunkcyjne wraz z zagospodarowaniem terenu w postaci budowy oświetlenia i monitoringu, sieci kanalizacji deszczowej oraz wykonanie wysokiego ogrodzenia i piłkochwytów w m. Rozbórz

Szczegółowy zakres robót określony został w SWZ, przedmiarach robót oraz dokumentacji technicznej stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 3665182,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa infrastruktury sportowej w m. Studzian i Urzejowice”

1) Budowa wiaty grillowej i obiektów małej architektury w miejscach publicznych (skatepark, siłownia plenerowa) na działce nr ewid.: 1568 położonej w Studzianie
2) Budowa boiska wielofunkcyjnego z linią oświetleniową i obiektami małej architektury na działce nr ewid.:1398 położonej w Urzejowicach
1) budowę wiaty grillowej i obiektów małej architektury w miejscu publicznym (skatepark, siłowni plenerowej) w miejscowości Studzian na terenie części działki
o nr ewid:1568. Lokalizację projektowanych obiektów zaplanowano w środkowej części działki Wejście na skatepark i siłownie bezpośrednio z istniejącej drogi wewnętrznej o nawierzchni utwardzonej i projektowanymi alejkami. Wszystkie obiekty zlokalizowano z pominięciem istniejących drzew.
2) W ramach zadania planuje się wykonanie: boiska wielofunkcyjnego, ogrodzenia boiska, linii oświetleniowej, instalacji kanalizacji deszczowej, utwardzonych dojść – chodnik, plac utwardzony oraz wykonanie stanowisk postojowych, obiektów małej architektury: ławki, kosze, stojaki na rowery na terenie działki nr ewid.: 1398 położonej w miejscowości Urzejowice.

Szczegółowy zakres robót określony został w SWZ, przedmiarach robót oraz dokumentacji technicznej stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212130-6 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 908212,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wpłynęło 4 oferty. Oferta z najniższą ceną firmy: TORAKOL Sp. z o.o. ul. Słoneczna nr 24A, 88-200 Radziejów wynosi 5 179 006,75zł brutto. Kwota brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia to 4 800 000,00 zł. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Kwota brutto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to: dla części II: 1 200 000,00 zł.W części II najtańsza oferta firmy Zakład Usługowo – Handlowy Jacek Kmiecik, Pawłosiów 208 C, 37-500 Jarosław w kwocie 1 199 000,00 zł podlega odrzuceniu. Pozostałe oferty przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotowego zadania.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.