eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza MariañskaDostawa oleju opa³owego do kot³owni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariañska w roku 2024.



Og³oszenie z dnia 2023-12-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariañska w roku 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Puszcza Mariañska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stanis³awa Papczyñskiego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Puszcza Mariañska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - ¯yrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do kot³owni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariañska w roku 2024.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a96c19c5-9988-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00548348

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00025922/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa oleju opa³owego do kot³owni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariañska w roku 2024.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings prowadzonego postêpowania i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy w Puszczy Mariañskiej
ul. Stanis³awa Papczyñskiego 1, 96-330 Puszcza Mariañska;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:inspektor@cbi24.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.23.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na koszt wykonawcy oleju opa³owego lekkiego w roku 2024, w temperaturze referencyjnej plus 150C, do ni¿ej wymienionych kot³owni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariañska, w ³±cznej szacunkowej ilo¶ci 160 000 litrów.
Szacunkowa ilo¶æ zamówienia mo¿e ulec zmianie w trakcie trwania umowy, nie wiêcej ni¿ o 40 000 litrów. Zamawiaj±cy gwarantuje, i¿ minimalna ilo¶æ oleju opa³owego jak± odbierze od Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy wynosi 120 000 litrów.
Kot³ownie w Gminie Puszcza Mariañska zlokalizowane s± pod ni¿ej wymienionymi adresami:
a) Urz±d Gminy Puszcza Mariañska, ul. Stanis³awa Papczyñskiego 1, 96-330 Puszcza Mariañska;
b) Gminny O¶rodek Zdrowia w Puszczy Mariañskiej, ul. Króla Jana Sobieskiego 42, 96-330 Puszcza Mariañska;
c) Sala Sportowa w Puszczy Mariañskiej, ul. Króla Jana Sobieskiego 61, 96-330 Puszcza Mariañska;
d) Gminny O¶rodek Kultury w Puszczy Mariañskiej, ul. Króla Jana Sobieskiego 1, 96-330 Puszcza Mariañska;
e) Zespó³ Szkolno - Przedszkolny w Puszczy Mariañskiej, ul. Konstytucji 3-go Maja 3, 96-330 Puszcza Mariañska;
f) Szko³a Podstawowa w Korabiewicach, Korabiewice 50a, 96-330 Puszcza Mariañska;
g) Zespó³ Szkolno- Przedszkolny w Bartnikach, ul. Miodowa 47 Bartniki, 96-332 Radziwi³³ów;
h) Gminny O¶rodek Zdrowia w Radziwi³³owie, ul. Warszawska 15 B, 96-332 Radziwi³³ów;
i) Szko³a Podstawowa w Walerianach, Waleriany 24 96-330 Puszcza Mariañska;
j) Szko³a Podstawowa w Micha³owie, Micha³ów 39 96-330 Puszcza Mariañska
k) Ochotnicza Stra¿ Po¿arna w Grabinie Radziwi³³owskiej, ul. Du¿a 78, 96-332 Radziwi³³ów.

Olej napêdowy winien byæ paliwem ekologicznym przeznaczonym do celów grzewczych. Jednorazowa dostawa oleju bêdzie nie mniejsza ni¿ 10 000 litrów. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dostaw ³±cznych do poszczególnych placówek.
Wymagane parametry oleju:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê, za³adunek, transport i wy³adunek oleju opa³owego w miejscu odbioru. Olej opa³owy ma posiadaæ nastêpuj±ce minimalne parametry:
• gêsto¶æ w temperaturze 15 st. C nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3;
• warto¶æ opa³owa min 42,6 MJ/kg;
• lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 st. C max. 6 mm2/s
• temperatura p³yniêcia max -20 st. C;
• pozosta³o¶æ po koksowaniu (10% pozosta³o¶ci destylacyjnej max. 0,3 % (m/m);
• zawarto¶æ siarki max 0,1 %(m/m);
• zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg;
• zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg;
• pozosta³o¶æ po spopielaniu max. 0,01 % (m/m);
• zawarto¶æ znacznika SY 124 6-9 mg/l;
• zawarto¶æ barwnika S Red 19 min. 6,3 mg/l;
• sk³ad frakcyjny:
do temperatury 250 st. C destyluje max. 65 % (V/V),
do temperatury 350 st. C destyluje min. 85 % (V/V).
Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiaj±cego preferencji opisuj±cych wymagania odnosz±ce siê do cech jako¶ciowych przedmiotu zamówienia – podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwy¿szej jako¶ci.
Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek oleju. Do roz³adunku oleju opa³owego potrzebna jest pompa przy autocysternie. Do ka¿dej partii oleju opa³owego musi byæ do³±czone ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego wystawione przez producenta.
Dostawy oleju bêd± siê odbywa³y sukcesywnie w ci±gu trwania umowy ka¿dorazowo na zlecenie Zamawiaj±cego, okre¶laj±ce ilo¶æ i miejsce dostawy. Realizacja dostaw w terminie do 48 godzin od z³o¿enia zamówienia. Czas wykonywania dostaw ustala siê na dni robocze w godzinach 8:00 do 15:00.
W przypadku w±tpliwo¶ci, co do jako¶ci oleju opa³owego, Zamawiaj±cy zleci wykonanie badañ w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obci±¿ony Wykonawca. W przypadku stwierdzenia niew³a¶ciwej jako¶ci oleju opa³owego Wykonawca pokryje równie¿ koszty zwi±zane z usuniêciem ewentualnych awarii pieców c.o. zasilanych tym olejem
Wskazana w opisie warto¶ci zamówienia jest prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiaj±cego w okresie realizacji umowy i nie mog± stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ (w szczególno¶ci z tytu³u utraconych korzy¶ci) w przypadku zakupienia przez Zamawiaj±cego minimalnej ilo¶ci paliw. Rzeczywista ilo¶æ paliw bêdzie wynikaæ z aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym dokonywane bêd± na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiaj±cego ilo¶ci. Wraz z dostaw± Wykonawca przedk³ada ¶wiadectwo jako¶ci dla ka¿dej partii oleju.
Rozliczenie nastêpowaæ bêdzie za ilo¶æ rzeczywi¶cie dostarczonego paliwa ka¿dorazowo po dostawie. Warto¶æ dostawy obliczona bêdzie, jako iloczyn objêto¶ci oleju wg wskazañ licznika dystrybucyjnego oraz ceny jednostkowej za 1 litr oleju.
Zamawiaj±cy nie udziela zaliczek na poczet realizacji dostaw.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Szacunkowa ilo¶ci 160 000 litrów.
Szacunkowa ilo¶æ zamówienia mo¿e ulec zmianie w trakcie trwania umowy, nie wiêcej ni¿ o 40 000 litrów. Zamawiaj±cy gwarantuje, i¿ minimalna ilo¶æ oleju opa³owego jak± odbierze od Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy wynosi 120 000 litrów.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 250 000,00 PLN (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
Dla warto¶ci wskazanych przez Wykonawcê w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie przelicznik wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia wszczêcia niniejszego postêpowania, a je¿eli ¶redni kurs nie bêdzie w tym dniu publikowany, to Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do transportu oleju opa³owego (autocystern±).
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, okre¶lonych w rozdziale IX SWZ, wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia na wezwanie Zamawiaj±cego nastêpuj±cych dokumentów:
a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz.1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w Rozdziale VIII, wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia na wezwanie Zamawiaj±cego nastêpuj±cych dokumentów:
a) aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.);
b) polisê potwierdzaj±c±, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 250 000,00 PLN (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100);
c) wykaz pojazdu/ów (min 1 pojazd) przystosowanych do transportu oleju opa³owego (autocysterna) w celu wykonania zamówienia publicznego – za³±cznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - za³±cznik nr 7 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisuje § 8
"ZMIANA UMOWY " w za³±czniku nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO W SWZ
1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
2. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SWZ.
3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ oraz o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ, o których mowa w Rozdziale X.1 SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców;
2) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wg art.117 ust. 4– za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy);
3) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wg art. 125 ust. 5 – za³±cznik nr 8 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) zobowi±zanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg art. 118 - za³±cznik nr 9 do SWZ (je¿eli dotyczy);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
4. Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez pe³nomocnika dzia³aj±cego na podstawie pe³nomocnictwa udzielonego przez Wykonawcê.
5. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ udzielone w tej samej formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej jak sk³adana oferta.
6. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.
7. Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, co do tre¶ci oraz opisu kolumn i wierszy.
8. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim. Ka¿dy dokument sk³adaj±cy siê na ofertê powinien byæ czytelny.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.