Og³oszenie z dnia 2024-10-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00593482/01 - Wynik z dnia 2024-11-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wspó³organizacja konferencji naukowej w ramach obchodów Jubileuszu Akademii Mazowieckiej w P³ocku oraz organizacja spotkania integracyjnego pracowników Akademii
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Mazowiecka w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. D±browskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 366 54 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wspó³organizacja konferencji naukowej w ramach obchodów Jubileuszu Akademii Mazowieckiej w P³ocku oraz organizacja spotkania integracyjnego pracowników Akademii
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-257e1996-1b5f-40b6-9cd6-2939e401d0c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00548352
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9964563.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/996456
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/996456
Wymagane jest, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Uwaga! Komunikat „Wy¶lij
wiadomo¶æ” nie s³u¿y do sk³adania ofert. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert
Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@mazowiecka.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania platformy zakupowej. Jednak¿e zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê poprzez platformazakupowa.pl, a nie za po¶rednictwem email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Formaty plików wykorzystywanych przez
wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zosta³y
szerzej opisane w Rozdziale IX Dzia³u I SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Mazowiecka w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obs³uguj±c± Akademiê Mazowieck± w P³ocku, a tak¿e instytucje finansuj±ce i kontroluj±ce;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane do czasu zakoñczenia archiwizacji tj. przez okres 5 lat,
f) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;
g) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych, bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ER.232.62.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wspó³organizacja konferencji naukowej w ramach obchodów Jubileuszu Akademii Mazowieckiej w P³ocku w zakresie wykonania kompleksowej us³ugi, w tym cateringowej, restauracyjnej, hotelarskiej oraz organizacja spotkania integracyjnego pracowników Akademii.
Planowana maksymalna ilo¶æ osób: 270 dla us³ug restauracyjnych, 24 dla us³ug noclegowych. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia liczby uczestników wydarzenia zgodnie z minimaln± liczb± osób podan± w Opisie Przedmiotu Zamówienia Dzia³ II SWZ.
Miejsce realizacji us³ugi nie mo¿e wykraczaæ poza strefê Miasta P³ocka.
Us³ugi restauracyjne bêd± realizowane na terenie Akademii Mazowieckiej w P³ocku (plac D±browskiego 2, Ga³czyñskiego 28) sk³adaj±ce siê z serwisu kawowego podzielonego na 2 sekcje oraz obiadu. Us³uga restauracyjna obejmowaæ bêdzie w szczególno¶ci przygotowanie i dostarczenie posi³ków na konferencjê naukow± pt. „Szkolnictwo wy¿sze i nauka wobec nowych wyzwañ” organizowan± przez Akademiê Mazowieck± w P³ocku, dowóz na wskazane miejsce cateringu wraz z zastaw±, stolikami koktajlowymi i sprzêtem niezbêdnym do wydawania, przygotowanie sto³ów, obs³ugê kelnersk±, dekoracjê kwiatow±, sprz±tniêcie miejsca cateringu. Us³ugi hotelarskie bêd± realizowane na terenie Hotelu po³o¿onego w P³ocku o standardzie co najmniej 4 - gwiazdek. ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na organizacji spotkania integracyjnego realizowane bêdzie w dedykowanej do tego sali bankietowej wraz z parkietem do tañca dla pracowników Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowi±ce Dzia³ II oraz Dzia³ III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55120000-7 - Us³ugi hotelarskie w zakresie spotkañ i konferencji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-28 do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin powiadomienia o ilo¶ci uczestników
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy,odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji). Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy
mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w formularzu oferty.
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik (je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4) O¶wiadczenie dot. kryterium pozacenowego - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania: o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada: - ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub - pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami Projektowanych postanowieñ umowy (stanowi±cych Dzia³ III SWZ)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/996456
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-22
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ponadto Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (przes³anka obligatoryjna) tj.:1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu nr 765/2006 i rozporz±dzeniu nr 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy sankcyjnej;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy sankcyjnej;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy sankcyjnej.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sukcesywna dostawa miêsa i ko¶ci wêdzonych dla Internatu Zespo³u Szkó³ Technicznych w P³ocku w 2025 roku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w P³ocku w 2025 roku
- Dostawa u¿ywanego wielofunkcyjnego pojazdu utrzymania dróg wraz z u¿ywan± kosiark±
- Przygotowanie i dostarczanie pakietów ¿ywno¶ciowych dla dzieci uczêszczaj±cych do ¶wietlic ¶rodowiskowych
- Przebudowa lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym w P³ocku przy ul. 1 Maja 1 z instalacjami: elektryczn±, wod-kan i c.o. oraz budow± klatki schodowej
- Dostawa jednorazowych materia³ów medycznych
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzysz±ce) dla uczestników projektu Centrum Us³ug ¦rodowiskowych "WISIENKA 4",
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej w zakresie zapewnienia posi³ków dla placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej w zakresie zapewnienia posi³ków dla placówek o¶wiatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obs³uga czterech 2-dniowych spotkañ stacjonarnych w ramach projektu "Sieæ dostêpno¶ci cyfrowej wsparcie systemowego wdra¿ania dostêpno¶ci cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastêpczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastêpczej Powiatu Lidzbarskiego"
wiêcej: Us³ugi hotelarskie w zakresie spotkañ i konferencji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.