eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmudź"Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Żmudź"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Żmudź”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmudź

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa

1.5.2.) Miejscowość: Żmudź

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmudz.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zmudz-gmina.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Żmudź”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-754d2dba-8884-4f3b-a074-66fab238351c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 449512,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Żmudź” tj.
1.2. demontaż wyeksploatowanych opraw oświetleniowych (291 sztuk)
1.3. konserwację, czyszczenie wysięgników wraz z uchwytami
1.4. malowanie, zabezpieczenie antykorozyjne wysięgników
1.5. dostawa i montaż nowych opraw oświetleniowych LED (291 sztuk) tj.
a) Wykonawca zobowiązany jest do użycia Nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej,
b) Oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie:
• certyfikat ENEC,
• certyfikat ENEC+,
• deklarację CE,
• certyfikat Zhaga D4i tzn. certyfikat oprawy wraz ze złączem (nie same komponenty) ma posiadać certyfikat Zhaga D4i. Certyfikat Zhaga D4i ma być publikowany na oficjalnej stronie Zhaga Consortium - www.zhagastandard.org”
1.6. wykonanie prób i pomiarów kontrolnych urządzeń energetycznych
1.7. wciąganie do wysięgników przewodów do zasilenia opraw,
1.8. montaż osprzętu zabezpieczającego oprawy I obwody oświetleniowe
1.9. montaż nowych zacisków zasilających oprawy
1.10. utylizację starych opraw i sprzętu z rozliczeniem
1.11. wykonanie dokumentacji powykonawczej
1.12. wykonanie inwentaryzacji mocy umownej
1.13. prace modernizacyjne na liniach niskiego napięcia muszą być wykonane wyłącznie w obowiązującej w PGED technologii prac pod napięciem (PPN) tylko przez osoby upoważnione przez RE Chełm (ujęte w wykazie osób zatwierdzonym przez Dyrektora PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość) posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia kwalifikacyjne,
1.14. przed przystąpieniem do prac przy urządzeniach elektroenergetycznych należy uzgodnić warunki bezpiecznego wykonania prace w Rejonie Energetycznym Chełm oraz uzyskać niezbędne wyłączenia urządzeń,
1.15. na wszystkie planowane roboty należy przedłożyć w RE Chełm opracowany przez wykonawcę harmonogram prac z tygodniowym wyprzedzeniem dla prac wykonywanych w technologii PPN oraz dwutygodniowym wyprzedzeniem dla prac wykonywanych z koniecznością wyłączenia urządzeń,
1.16. przed przystąpieniem do prac należy każdorazowo dokonać z przedstawicielem Wydziału Majątku Sieciowego RE Chełm inwentaryzacji demontowanych urządzeń będących majątkiem PGED.
1.17. roboty montażowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia winny wykonywać osoby posiadające odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje i uprawnienia jeśli są wymagane na podstawie przepisów prawa.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: projekt wykonawczy.
3.1. Zamawiający informuje, że zamówienie nie obejmuje: Modernizacji wybranych punktów sterowania (szaf oświetleniowych SO) w Gminie Żmudź oraz montażu i zasilania nowych szaf sterowania i pomiaru energii elektrycznej w obudowie termoutwardzanej na żerdziach, które dodatkowo zostały wskazane w projekcie wykonawczym. Wszystkie istniejące obwody oświetlenia ulicznego będą zasilane z istniejących szaf oświetleniowych.
4. Ponadto, Zamawiający zamieszcza przedmiar robót (zał. nr 5 do SWZ), z zastrzeżeniem, że nie stanowią one opisu przedmiotu zamówienia i z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, przedmiary robót mają jedynie charakter poglądowy i pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia, przeanalizowania i skalkulowania ilości robót do wykonania według dokumentacji projektowej z zastrzeżeniem pkt 3.1. Brak wskazania w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji projektowej z zachowaniem wymagań specyfikacji technicznej w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602333,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AZART S.C. Jan Kwiatkowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seweryn Kwiatkowski, Piotr Kwiatkowski, Paweł Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632409275

7.3.3) Ulica: Kolejowa 1C

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – „Rozświetlamy Polskę”. Promesa wstępna Nr Edycja 9RP/2023/1144/ PolskiLad.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.