Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490823/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00500959/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika z wyposażeniem na potrzeby gospodarki komunalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłonna
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Jabłonna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jabłonna-Majatek 22
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna-Majątek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51705dc4-87ad-424e-98a4-90ba98e73a241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika z wyposażeniem na potrzeby gospodarki komunalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51705dc4-87ad-424e-98a4-90ba98e73a24
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045947/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem na potrzeby gospodarki komunalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup ciągnika z wyposażeniem na potrzeby gospodarki komunalnej zgodnie z zakresem określonym w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego sprzęt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia osobiście.
Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
43250000-0 - Ładowarki czołowe
39237000-2 - Urządzenia do odśnieżania
16310000-1 - Kosiarki
43312200-5 - Rębarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Przed terminem otwarcia ofert Zamawiający podał, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 238 807,92 zł. Natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 399 750,00 zł, tj. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może w chwili obecnej zwiększyć kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie
- Zakup ciągnika wraz z osprzętem
- Zakup i dostawa ciągnika na potrzeby Gminy Dobrzyń nad Wisłą
- DOSTAWA CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTM (PŁUG I SZCZOTKA)
- Zakup ciągnika rolniczego przeznaczonego na Gminną Oczyszczalnię Ścieków
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.