eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmnoRemont nawierzchni na ul. Dworcowej od nr 7 do nr 7 j (060705C), ul. Krótkiej (060716C) i Kościuszki (060715C) w Chełmnie.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni na ul. Dworcowej od nr 7 do nr 7 j (060705C), ul. Krótkiej (060716C) i Kościuszki (060715C) w Chełmnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Chełmno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełmno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 677 17 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: parkingi@chelmno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelmno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b7efec6-8483-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni na ul. Dworcowej od nr 7 do nr 7 j (060705C), ul. Krótkiej (060716C) i Kościuszki (060715C) w Chełmnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b7efec6-8483-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023035/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont nawierzchni na ul. Dworcowej od nr 7 do nr 7 j (060705C), ul. Krótkiej (060716C) i Kościuszki (060715C) w Chełmnie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498545

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM-OŚ.271.17.2023.JB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni na ul. Dworcowej od nr 7 do nr 7 j (060705C) ul. Krótkiej (060716C) i Kościuszki (060715C) w Chełmnie.
1) Zakres robót został określony w projekcie technicznym, który stanowi załącznik do SWZ.
2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z prawem
polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami
dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami
dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie, w tym
w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz.
682), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610)
i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605).
3) Wykonawca wykona zamówienie z materiałów własnych, fabrycznie nowych.
4) Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace.
5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych w projekcie technicznym, projekcie zagospodarowania terenu i projekcie architektoniczno-budowlanym, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985655,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 985655,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985655,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Drogowa Wojciech Burchardt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751477356

7.3.4) Miejscowość: Chełmno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985655,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.