Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495685/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont chodnika ul. Słoneczna w Sulechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683851111
1.5.8.) Numer faksu: 683854686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af67e6a0-381a-4a42-a846-678681ca2e771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont chodnika ul. Słoneczna w Sulechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af67e6a0-381a-4a42-a846-678681ca2e77
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023856/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont chodnika ul. Słoneczna w Sulechowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPW.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu chodnika w ciągu ulicy Słonecznej w Sulechowie na odcinku od skrzyżowania ul. Słonecznej z ul. Zwycięstwa do skrzyżowania ul. Słonecznej z ul. Konopnickiej. Zakres robót do wykonania obejmuje m.in. wykonanie:
1) rozebranie krawężników i obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
2) rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych,
3) rozebranie nawierzchni asfaltowej,
4) koryta pod chodnik,
5) rowków pod krawężniki i obrzeża,
6) ław betonowych z oporem pod krawężniki i obrzeża,
7) krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
8) krawężników betonowych wystających 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej
9) podbudowy z tłucznia gr. 10 cm pod chodnik,
10) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
11) ułożenia ścieku z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
12) regulacji włazu do studni kanalizacyjnej,
13) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu samochodami samowyładowczymi.
1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący integralną część specyfikacji warunków zamówienia oraz opis robót i pozostałe dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ.
1.3. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Stosowane podczas realizacji robót materiały muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego
1.4. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania kruszywa pomiedziowego.
1.5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia roboty muszą być realizowane z uwzględnieniem wymagań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240, z 2024 poz. 731, 1081), w szczególności w zakresie likwidacji barier architektonicznych.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z 2024 r. poz. 878). Zastrzeżenie nie dotyczy osób zatrudnionych do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót.
1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych. Użycie przez Wykonawcę materiałów wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów.
1.8. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się przedmiarem robót i rozpoznał zakres robót konieczny do wykonania w ramach przedmiotu umowy, który wycenił w swojej ofercie i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
1.9. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 umowy. Stosowane podczas realizacji robót materiały muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne ponieważ mogłoby wywołać nadmierne trudności techniczne, potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia w zakresie terminu realizacji zamówienia, gotowości do odbioru, wystawienia i płatności faktur, co mogłoby doprowadzić do nieprawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części również ze względu na nadmierne koszty - wykonywanie prac przez różnych wykonawców groziłoby dublowaniem kosztów pośrednich wpływających na cenę np. materiałów i zabezpieczenia prac po częściowym ich wykonaniu przez danego wykonawcę. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
4. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
5. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165273,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186641,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165273,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIEFBAU sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382449391
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 25A
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-021
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165273,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie chodnika ul. Różana w Sulechowie
- Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej w Kijach
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.