eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaNADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ UMÓW OBEJMUJĄCYCH ROBOTY BUDOWLANE W OBIEKTACH KUBATUROWYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ UMÓW OBEJMUJĄCYCH ROBOTY BUDOWLANE W OBIEKTACH KUBATUROWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karol.zuranski@um.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umostroda.ezamawiajacy.pl/pn/UMOSTRODA/demand/172877/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ UMÓW OBEJMUJĄCYCH ROBOTY BUDOWLANE W OBIEKTACH KUBATUROWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9918e46e-6733-43cb-bb49-cf3c06a68f70

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 197000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- Rozbudowa i modernizacja szkoły podstawowej w Ostródzie.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem umowy pn.: Rozbudowa i modernizacja szkoły podstawowej w Ostródzie, w tym realizacją robót budowlanych w branży konstrukcyjno- budowlanej, elektrycznej i sanitarnej realizowanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem umowy pn.: Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie, w tym realizacją robót budowlanych w branży konstrukcyjno- budowlanej, elektrycznej i sanitarnej realizowanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 82000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174569,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe „INWESTPROJEKT” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7390004209

7.3.3) Ulica: ul. Kołobrzeska 13/208

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-444

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-25

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2 „cena (…) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty”.

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 2 zamierza przeznaczyć kwotę: 41.000,00 PLN brutto.

W postępowaniu w części 2 wpłynęły następujące oferty:
- GOBAR Budownictwo Bartłomiej Górny, ul. Wybickiego 5b/6, 82-200 Malbork- cena ofertowa: 39.400,00 PLN brutto;
- Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe „INWESTPROJEKT” Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 13/208, 10-444 Olsztyn- cena ofertowa: 40.000,00 PLN brutto;
- SGS Polska Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 146 A, 02-305 Warszawa- cena ofertowa: 43.642,00 PLN brutto;
- SCALA.CE Sp. z o.o., ul. Grudzie 39, 05-119 Legionowo- cena ofertowa: 64.000,00 PLN brutto;
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane „INSPEC” Sp. z o.o., ul. 1 Maja 6,10-118 Olsztyn- cena ofertowa: 64.452,00 PLN brutto;
- Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT Rafał Ślusarski, Piotrkowice, ul. Kielecka 37, 26-020 Chmielnik- cena ofertowa: 94.710,00 PLN brutto;
- Usługi Budowlano Inwestycyjne Rafał Miksa, ul. Liliowa 7, 11-042 Jonkowo- cena ofertowa: 98.400,00 PLN brutto.

Oferty trzech Wykonawców, których ceny były najniższe (w tym dwie, które nie przewyższały kwoty którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia), zostały odrzucone.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie tej części zamówienia do ceny którejkolwiek z pozostałych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy w okresie od zawarcia umowy do dnia zakończenia realizacji robót budowlanych objętych nadzorem i zakończenia odbiorów przez właściwe organy administracji publicznej.
2. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi z dniem podpisania umowy.
3. Maksymalny termin realizacji usługi: Część 1: do dnia 25.10.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.