eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Remont trzech odcinków dróg powiatowych: nr 1012T, nr 1841T, nr 1821T w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont trzech odcinków dróg powiatowych: nr 1012T, nr 1841T, nr 1821T w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont trzech odcinków dróg powiatowych: nr 1012T, nr 1841T, nr 1821T w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3c20adb-429d-4f3c-a952-990777f53d9f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067110/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont trzech odcinków dróg powiatowych: nr 1012T, nr 1841T, nr 1821T w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473506

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2583435,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1: „Remont drogi powiatowej nr 1012T Szydłów – Tuczępy – Pieczonogi od km 0+890 do km 2+400 w miejscowości Szydłów”.
a) Zakres robót obejmuje, m.in.:
 roboty przygotowawcze, w tym:
 plantowanie poboczy mechanicznie koparkami podsiębiernymi z odwozem urobku grubości średnio 10 cm;
 nawierzchnia, w tym:
 nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC16W dla KR 3-4 w ilości 100kg/m2 (warstwa wyrównawcza),
 nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC11S dla KR 3-4 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 roboty wykończeniowe, w tym:
 uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm gr.20 cm,
 powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym.8-11mm w ilości 13dm3/m2,
 powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym.2-5mm w ilości 8dm3/m2,
 odwodnienie, w tym:
 rozebranie przepustów pod zjazdami wraz z odwozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez zamawiającego lecz nie dalej niż 25 km,
 roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi renowacja rowu,
 wykonanie zjazdów z drogi o średnicy przepustów fi 50 cm z rur PVC SN8 wraz z wykonaniem podbudowy z tłucznia gr. 20 cm i pracami konstrukcyjnymi,
 montaż murków czołowych prefabrykowanych na zjazdach do rur o średnicy fi 50 cm,
 wykonanie przepustu pod drogą z rur betonowych zbrojonych o średnicy 60 cm z wykonaniem robót rozbiórkowych, ziemnych, konstrukcyjnych oraz wykonaniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi,
 wykonanie przepustu pod drogą z rur betonowych zbrojonych o średnicy 60 cm - murki czołowe prefabrykowane betonowe 2 szt.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.1 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz załączniki do zgłoszenia zamiaru wykonania robót (rysunki, przekroje) stanowiące - Załącznik nr 8.1 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1068515,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie nr 2: „Remont drogi powiatowej nr 1841T Połaniec – Niekurza od km 6+380 do km 6+750 w miejscowości Tursko Małe Kolonia”.
a) Zakres robót obejmuje wykonanie, m.in.:
 roboty przygotowawcze, w tym:
 plantowanie poboczy mechanicznie koparkami podsiębiernymi z odwozem urobku,
 nawierzchnia, w tym:
 nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC16W dla KR 3-4 w ilości 100kg/m2 (warstwa wyrównawcza),
 nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC11S dla KR 3-4 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 roboty wykończeniowe, w tym:
 uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm gr.20 cm,
 powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym.8-11mm w ilości 13dm3/m2,
 powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym.2-5mm w ilości 8dm3/m2,
 odwodnienie, w tym:
 rozebranie przepustów pod zjazdami wraz z odwozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez zamawiającego lecz nie dalej niż 25 km,
 roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi renowacja odwodnienia,
 wykonanie zjazdów z drogi o średnicy przepustów fi 50 cm z rur PVC SN8 wraz z wykonaniem podbudowy z tłucznia gr. 20 cm i pracami konstrukcyjnymi,
 montaż murków czołowych prefabrykowanych na zjazdach do rur o średnicy fi 50 cm,
 wykonanie przepustu pod drogą z rury żelbetowej vipro o średnicy 60 cm,
 ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm - 2 szt.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.2 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz załączniki do zgłoszenia zamiaru wykonania robót (rysunki, przekroje) stanowiące - Załącznik nr 8.2 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 283520,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Zadanie nr 3: „Remont drogi powiatowej nr 1821T Wojnów – Beszowa od km 3+210 do km 4+370 w miejscowości Beszowa”.
a) Zakres robót obejmuje wykonanie, m.in.:
 roboty przygotowawcze, w tym:
 plantowanie poboczy mechanicznie koparkami podsiębiernymi z odwozem urobku,
 nawierzchnia, w tym:
 nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC16W dla KR 3-4 w ilości 100kg/m2 (warstwa wyrównawcza),
 nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC11S dla KR 3-4 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
 roboty wykończeniowe, w tym:
 uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm gr.20 cm,
 odwodnienie, w tym:
 rozebranie przepustów pod zjazdami wraz z odwozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez zamawiającego lecz nie dalej niż 25 km,
 roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi renowacja odwodnienia,
 wykonanie zjazdów z drogi o średnicy przepustów fi 40 cm z rur PVC SN8 wraz z wykonaniem podbudowy z tłucznia gr. 20 cm i pracami konstrukcyjnymi,
 montaż murków czołowych prefabrykowanych na zjazdach do rur o średnicy fi 40 cm,
 chodnik, w tym:
 rozebranie chodnika wraz z rozebraniem krawężnika oraz obrzeży,
 krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
 warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
 obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
 chodniki z betonu asfaltowego grubości 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
 koryta głębokie betonowe - kolejowe na ławie betonowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.3 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz załączniki do zgłoszenia zamiaru wykonania robót (rysunki, przekroje) stanowiące - Załącznik nr 8.3 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1231400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827179,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1246955,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827179,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661735240

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827179,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248656,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398165,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248656,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661581587

7.3.3) Ulica: Kłoda, ul. Długa 60

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248656,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1335709,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1806488,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1335709,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661735240

7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 44

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1335709,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.