Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00473506/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont trzech odcinków dróg powiatowych: nr 1012T, nr 1841T, nr 1821T w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont trzech odcinków dróg powiatowych: nr 1012T, nr 1841T, nr 1821T w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3c20adb-429d-4f3c-a952-990777f53d9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067110/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont trzech odcinków dróg powiatowych: nr 1012T, nr 1841T, nr 1821T w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2583435,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1: „Remont drogi powiatowej nr 1012T Szydłów – Tuczępy – Pieczonogi od km 0+890 do km 2+400 w miejscowości Szydłów”.a) Zakres robót obejmuje, m.in.:
roboty przygotowawcze, w tym:
plantowanie poboczy mechanicznie koparkami podsiębiernymi z odwozem urobku grubości średnio 10 cm;
nawierzchnia, w tym:
nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC16W dla KR 3-4 w ilości 100kg/m2 (warstwa wyrównawcza),
nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC11S dla KR 3-4 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
roboty wykończeniowe, w tym:
uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm gr.20 cm,
powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym.8-11mm w ilości 13dm3/m2,
powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym.2-5mm w ilości 8dm3/m2,
odwodnienie, w tym:
rozebranie przepustów pod zjazdami wraz z odwozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez zamawiającego lecz nie dalej niż 25 km,
roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi renowacja rowu,
wykonanie zjazdów z drogi o średnicy przepustów fi 50 cm z rur PVC SN8 wraz z wykonaniem podbudowy z tłucznia gr. 20 cm i pracami konstrukcyjnymi,
montaż murków czołowych prefabrykowanych na zjazdach do rur o średnicy fi 50 cm,
wykonanie przepustu pod drogą z rur betonowych zbrojonych o średnicy 60 cm z wykonaniem robót rozbiórkowych, ziemnych, konstrukcyjnych oraz wykonaniem warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnię drogi,
wykonanie przepustu pod drogą z rur betonowych zbrojonych o średnicy 60 cm - murki czołowe prefabrykowane betonowe 2 szt.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.1 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz załączniki do zgłoszenia zamiaru wykonania robót (rysunki, przekroje) stanowiące - Załącznik nr 8.1 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 1068515,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2: „Remont drogi powiatowej nr 1841T Połaniec – Niekurza od km 6+380 do km 6+750 w miejscowości Tursko Małe Kolonia”.a) Zakres robót obejmuje wykonanie, m.in.:
roboty przygotowawcze, w tym:
plantowanie poboczy mechanicznie koparkami podsiębiernymi z odwozem urobku,
nawierzchnia, w tym:
nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC16W dla KR 3-4 w ilości 100kg/m2 (warstwa wyrównawcza),
nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC11S dla KR 3-4 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
roboty wykończeniowe, w tym:
uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm gr.20 cm,
powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym.8-11mm w ilości 13dm3/m2,
powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym.2-5mm w ilości 8dm3/m2,
odwodnienie, w tym:
rozebranie przepustów pod zjazdami wraz z odwozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez zamawiającego lecz nie dalej niż 25 km,
roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi renowacja odwodnienia,
wykonanie zjazdów z drogi o średnicy przepustów fi 50 cm z rur PVC SN8 wraz z wykonaniem podbudowy z tłucznia gr. 20 cm i pracami konstrukcyjnymi,
montaż murków czołowych prefabrykowanych na zjazdach do rur o średnicy fi 50 cm,
wykonanie przepustu pod drogą z rury żelbetowej vipro o średnicy 60 cm,
ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm - 2 szt.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.2 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz załączniki do zgłoszenia zamiaru wykonania robót (rysunki, przekroje) stanowiące - Załącznik nr 8.2 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 283520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie nr 3: „Remont drogi powiatowej nr 1821T Wojnów – Beszowa od km 3+210 do km 4+370 w miejscowości Beszowa”.a) Zakres robót obejmuje wykonanie, m.in.:
roboty przygotowawcze, w tym:
plantowanie poboczy mechanicznie koparkami podsiębiernymi z odwozem urobku,
nawierzchnia, w tym:
nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC16W dla KR 3-4 w ilości 100kg/m2 (warstwa wyrównawcza),
nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC11S dla KR 3-4 o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
roboty wykończeniowe, w tym:
uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym 0-31,5 mm gr.20 cm,
odwodnienie, w tym:
rozebranie przepustów pod zjazdami wraz z odwozem materiału z rozbiórki w miejsce wskazane przez zamawiającego lecz nie dalej niż 25 km,
roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi renowacja odwodnienia,
wykonanie zjazdów z drogi o średnicy przepustów fi 40 cm z rur PVC SN8 wraz z wykonaniem podbudowy z tłucznia gr. 20 cm i pracami konstrukcyjnymi,
montaż murków czołowych prefabrykowanych na zjazdach do rur o średnicy fi 40 cm,
chodnik, w tym:
rozebranie chodnika wraz z rozebraniem krawężnika oraz obrzeży,
krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
chodniki z betonu asfaltowego grubości 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
koryta głębokie betonowe - kolejowe na ławie betonowej.
b) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 7.3 do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 9 do SWZ oraz załączniki do zgłoszenia zamiaru wykonania robót (rysunki, przekroje) stanowiące - Załącznik nr 8.3 do SWZ.
Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót,
2) dostarczenie dokumentacji powykonawczej (kosztorys powykonawczy, deklaracje, itp.),
3) umieszczenie tablicy o źródłach finansowania (tablica z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią - na każde zadanie 1 szt. o wymiarach 180 × 120 cm),
4) pełną odpowiedzialność, którą ponosi Wykonawca za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowania z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego.
3. Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 1231400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827179,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1246955,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827179,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661735240
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827179,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248656,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398165,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248656,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661581587
7.3.3) Ulica: Kłoda, ul. Długa 60
7.3.4) Miejscowość: Rytwiany
7.3.5) Kod pocztowy: 28-236
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budowlane POLBUD Tomasz Darowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248656,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1335709,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1806488,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1335709,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Spółka z o.o. DYLMEX-INWESTYCJE Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661735240
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1335709,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Przebudowa ul. Parkowej wraz z zagospodarowaniem Zalewu nad Czarną w Staszowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Rękawice medyczne
- "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu autoprezentacji i wystąpień publicznych dla uczniów szkół ponadpodstawowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "Budowa wolnostojącej kancelarii Leśnictwa Strużki" - postępowanie nr 7
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- "Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407" (II)
- Wykonanie naprawy nawierzchni drogowej na ul. Strzemieszyckiej w Dąbrowie Górniczej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna
- Remont drogi gminnej nr 116302E w m. Mikołajów - Etap II od km 1+000 do 1+984
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1443 O na odcinku Zdzieszowice - Żyrowa
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.