Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00349353/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00365819/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej wokół cmentarza w Łagowie oraz drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego tymczasowego w msc. Nowa Zbelutka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lagowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi gminnej wokół cmentarza w Łagowie oraz drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego tymczasowego w msc. Nowa Zbelutka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee83de60-3768-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034535/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa drogi gminnej wokół cmentarza w Łagowie oraz drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego tymczasowego w msc. Nowa Zbelutka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349353
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr I:„Budowa drogi gminnej wokół cmentarza w Łagowie” w ramach zadania inwestycyjnego Budowa drogi gminnej wokół cmentarza w Łagowie oraz drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego tymczasowego w msc. Nowa Zbelutka.
2. Ogólne wymagania dla części nr I:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi gminnej wokół cmentarza w Łagowie.
2) Budowa drogi gminnej ma swój początek od krawędzi drogi powiatowej, tj. w km 0+003,91 zaś kończy się w km 0+451,39 Łagów, powiat kielecki, województwo świętokrzyskie.
3) Zakres zadania obejmuje, m.in.:
• budowę drogi gminnej klasy D wokół terenu cmentarza wraz z jej włączeniem w formie skrzyżowania do drogi powiatowej,
• budowę ciągu pieszo – jezdnego od północnej strony cmentarza,
• budowę chodnika wzdłuż muru cmentarnego,
• budowę drogi gminnej dojazdowej do posesji klasy D o długości 35m,
• budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych
• budowę oświetlenia ulicznego,
• usunięcie kolizji z urządzeniami elektroenergetycznymi PGE,
• budowę systemu odwodnienia drogi,
• zabezpieczenia istniejącej sieci infrastruktury (wodociąg, teletechnika, energetyka),
• budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z zatwierdzoną stałą organizacją ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 3200644,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr II:„Budowa drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego tymczasowego w msc. Nowa Zbelutka” w ramach zadania inwestycyjnego Budowa drogi gminnej wokół cmentarza w Łagowie oraz drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego tymczasowego w msc. Nowa Zbelutka. – w systemie zaprojektuj i wybuduj.
3. Ogólne wymagania dla części nr II:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, związanych z budową drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego tymczasowego w msc. Nowa Zbelutka.
2) Inwestycja zlokalizowana na dz. nr ewid. 240/1, 240/2, 244, 238, 239/1, 236/1, 232/1, 211/3, 211/4, 220/1, 231, 235 obręb 0008 Nowa Zbelutka, gm. Łagów, woj. świętokrzyskie.
3) Zakres zadania obejmuje:
• budowę drogi gminnej,
• budowę oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej (2-3 słupy i oprawy oświetleniowe LED),
• budowę obiektu mostowego (tymczasowego mostu) nad rzeka Łagowicą,
• budowę odcinkowego umocnienia brzegów koryta rzeki,
• budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych,
• budowę przepustu pod droga gminną,
• budowę przepustu pod zjazdem,
• budowę odwodnienia projektowanych dróg w postaci rowów otwartych,
• zabezpieczenie wysokich skarp,
• zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej,
• budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania pionowego,
• wycinkę drzew i krzewów,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 6700644,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2969538,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4870000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2969538,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM FIRM: LIDER KONSORCJUM: USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZĘTOWO-HANDLOWE EDMUND KRUPA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER KONSORCJUM: GRZEGORZ KUBACKI USŁUGI BUDOWLANE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657 172 45 62
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-435
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZĘTOWO - HANDLOWE EDMUND KRUPA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZĘTOWO - HANDLOWE EDMUND KRUPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2969538,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4628582,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5482000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4628582,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTOR spółka cywilna Karolina Kobos, Ewelina Wielgo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9592018693
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4628582,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.