Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496656/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Wodociągów
i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej część 1-2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750051152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 30
1.5.2.) Miejscowość: Mokra Prawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodkan-skierniewice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-skierniewice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargiwodkan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
produkcja i dostawa wody, odprowadzanie i oczyszczanie ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Wodociągówi Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej część 1-2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1318f50a-5cb5-456a-b736-d407ba0d78f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 02/ZK/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 735760,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Sukcesywna dostawa oleju napędowego ON1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę oleju napędowego ON, spełniającego normę PN-EN 590+A1:2017-06 dla oleju napędowego oraz Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 26.06.2024 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1018) do zbiornika Zamawiającego o pojemności 5 000 litrów, w szacunkowej ilości 140 000 litrów.
2. Podana w ust. 1 ilość oleju napędowego jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianego oleju napędowego w stosunku do wartości określonej w ust. 1 powyżej w zależności od potrzeb Zamawiającego, aż do wykorzystania łącznej wartości umowy brutto. Zwiększenie szacunkowej wielkości zamówienia określonej w ust. 1 powyżej nie wymaga zmiany Umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego oleju napędowego do 20 % (dwadzieścia procent) w stosunku do wartości określonej w ust. 1 powyżej w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie szacunkowej wielkości zamówienia określonej w ust. 1 powyżej nie wymaga zmiany Umowy. Złożenie przez Zamawiającego w okresie trwania Umowy zamówienia o wielkości niższej niż wartość szacunkowa, określona w ust. 1 powyżej, lecz nie niższej niż 80% tej wartości określonej w ust. 1, nie rodzi dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych ani uprawnień po stronie Wykonawcy, a przede wszystkim roszczenia o zapłatę za niezamówione paliwo.
4. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą specjalistycznymi zaplombowanymi autocysternami (każda komora pojazdu-cysterny) wyposażonymi w legalizowane urządzenia pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego paliwa. Urządzenie pomiarowe, w jakie wyposażona jest autocysterna, spełnia wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2063 z późn. zm.).
5. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie warunki, środki, wiedzę i doświadczenie konieczne do właściwego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązany jest do ich wykonywania z należytą starannością, wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
6. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.).
7. Zamawiający wymaga, aby sprzedawany olej napędowy był wysokiej jakości i posiadał świadectwa jakości paliwa, poświadczone przez producenta paliwa lub atesty akredytowanego laboratorium (w języku polskim). Świadectwa będą powiązane z dowodem dostawy lub wydania, poprzez umieszczenie na nich numeru i daty dostawy lub wydania.
8. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy spełniał wszystkie normy określone obowiązującymi przepisami, w szczególności wynikające z Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 26.06.2024 r. (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1018) oraz parametry określone Polską Normą PN-EN 590+A1:2017-06, z uwzględnieniem odrębnych parametrów w okresie letnim i zimowym.
9. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ważnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi, przez cały okres obowiązywania umowy.
W przypadku, gdy koncesja, o której mowa powyżej, obowiązuje krócej niż do dnia zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu nowej koncesji, najpóźniej do dnia zakończenia obowiązywania poprzedniego dokumentu.
10. Dostawy oleju napędowego będą realizowane przez Wykonawcę jego środkami transportu na jego ryzyko i koszt do zbiornika Zamawiającego, zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o., Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice, powiat skierniewicki, województwo łódzkie, po otrzymaniu uprzedniego zamówienia od Zamawiającego.
11. Poszczególne dostawy będą wykonywane na podstawie złożonych zamówień średnio 2 razy w miesiącu i będą obejmowały nie więcej niż 5 000 litrów (każda).
12. Szczegółowe terminy oraz ilości dostaw przedmiotu zamówienia będą podawane przez Zamawiającego w formie telefonicznego lub mailowego zamówienia, przy czym dostawa winna zostać zrealizowana najpóźniej w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Zamawiający będzie składał zamówienia do godziny 12:00. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 będą traktowane jako złożone następnego dnia.
13. Dostawy winny odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7:00 do 14:30.
14. Każda dostawa zostanie uznana przez Zamawiającego za zrealizowaną dopiero z chwilą przepompowania oleju napędowego ON do zbiornika Zamawiającego i potwierdzenia przez niego ilości i rodzaju oleju wydrukiem z legalizowanego urządzenia pomiarowego cysterny.
15. Załadunek zbiornika oleju napędowego ON nastąpi każdorazowo w obecności osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego.
16. Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika paliwa (oleju napędowego), zostanie każdorazowo potwierdzony podpisem przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego na dokumencie z legalizowanego urządzenia pomiarowego cysterny (protokół odbioru).
17. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się przy rozliczeniu w litrach rzeczywistych na podstawie odczytu i wydruku z legalizowanego urządzenia pomiarowego cysterny.
18. Do każdej dostawy paliwa Wykonawca dostarczy potwierdzone świadectwo jakości paliwa (w wersji papierowej lub elektronicznej) od danego producenta lub wystawione przez uprawnione laboratorium. Ponadto świadectwo jakości musi:
a) być zgodne z ilością dostarczonego paliwa,
b) zawierać podstawowe dane charakteryzujące dostarczone paliwo,
c) być zaopatrzone w datę wykonania badania, natomiast badanie ma być wykonane nie wcześniej niż 7 dni przed dostawą.
19. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków transportu oleju napędowego. W szczególności olej napędowy będzie dostarczany w plombowanych zbiornikach (każda komora cysterny).
20. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia plomb, a także niedoręczenia przez Wykonawcę świadectwa jakości dostarczonego oleju napędowego, Zamawiający uprawniony będzie do odmowy jego odbioru. W przypadku odmowy odbioru Zamawiający może żądać według własnego wyboru:
- dostarczenia oleju napędowego odpowiednio zaplombowanego wraz z świadectwem jakości w ciągu 24 godzin (nowa dostawa) albo
- dokonać zakupu oleju w takiej samej ilości, jak objęta dostawą, od innego podmiotu na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Skorzystanie z uprawnień przewidzianych w zdaniu poprzednim nie wyłącza dodatkowych roszczeń odszkodowawczych Zamawiającego oraz prawa do naliczania przez Zamawiającego kar umownych za przekroczenie terminu pierwszej dostawy, której odmówiono odbioru i/lub za przekroczenie terminu nowej dostawy w razie skorzystania z tego uprawnienia.
21. Zamawiający ma przy każdej dostawie prawo do pobrania, w obecności kierowcy Wykonawcy, próbki oleju napędowego do badania jego jakości, w ilości do 2 litrów z każdej komory.
22. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca może zostać obciążony kosztami jednego badania laboratoryjnego pobranych próbek w przypadku stwierdzenia właściwej jakości dostarczonego produktu.
23. Wykonawca ponosi koszt badań laboratoryjnych pobranych próbek każdorazowo w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonego produktu.
24. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania pobranej próbki oleju napędowego w terminie 30 dni od daty jego odbioru.
25. W razie stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonego produktu, Zamawiający może żądać według własnego wyboru:
- wymiany dostarczonego oleju napędowego na wolny od wad w ciągu 24 godzin od stwierdzenia nieprawidłowości albo
- dokonać zakupu oleju, w takiej samej ilości jak objęta dostawą, co do której stwierdzono wadę od innego podmiotu na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Skorzystanie z uprawnień przewidzianych w zdaniu poprzednim nie wyłącza dodatkowych roszczeń odszkodowawczych Zamawiającego oraz prawa do naliczania przez Zamawiającego kar umownych, w tym za przekroczenie terminu pierwszej dostawy i/lub za przekroczenie terminu nowej dostawy w razie skorzystania przez Zamawiającego z tego uprawnienia.
26. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody poniesione przez Zamawiającego wynikające z wad paliwa, gdy ujawni się wada paliwa nie znana Zamawiającemu w chwili nabycia paliwa, przy czym odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje szkody będące bezpośrednim następstwem zaistnienia powyższej wady oraz Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powyższej szkodzie nie później niż w terminie 10 dni od jej wykrycia.
27. Zamawiający będzie zużywał olej napędowy wyłącznie na własne potrzeby i nie prowadzi sprzedaży paliw odbiorcom zewnętrznym.
28. Zamawiający gwarantuje dojazd dla cystern do zbiornika zlokalizowanego na terenie ZWiK ,,WOD-KAN” sp. z o.o. umożliwiający realizację dostaw.
29. Zamawiający oświadcza, że zbiornik Zamawiającego posiada i będzie posiadał w trakcie realizacji umowy aktualną decyzję UDT dopuszczającą zbiornik do eksploatacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 660800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę oleju opałowego lekkiego, spełniającego wymagania określone Polską Normą PN-C-96024 „Przetwory naftowe”, „Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunek L-1, a także wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) oraz spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2022 poz. 2633) do zbiorników Zamawiającego o pojemności 2 500 litrów, w szacunkowej ilości 20 000 litrów.
2. Podana w ust. 1 ilość oleju opałowego jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianego oleju opałowego w stosunku do wartości określonej w ust. 1 powyżej w zależności od potrzeb Zamawiającego, aż do wykorzystania łącznej wartości umowy brutto. Zwiększenie szacunkowej wielkości zamówienia określonej w ust. 1 powyżej nie wymaga zmiany Umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego oleju opałowego do 20 % (dwadzieścia procent) w stosunku do wartości określonej w ust. 1 powyżej w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie szacunkowej wielkości zamówienia określonej w ust. 1 powyżej nie wymaga zmiany Umowy. Złożenie przez Zamawiającego w okresie trwania Umowy zamówienia o wielkości niższej niż wartość szacunkowa, określona w ust. 1 powyżej, lecz nie niższej niż 80% tej wartości określonej w ust. 1, nie rodzi dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych ani uprawnień po stronie Wykonawcy, a przede wszystkim roszczenia o zapłatę za niezamówione paliwo.
4. Dostawy oleju opałowego odbywać się będą specjalistycznymi zaplombowanymi autocysternami (każda komora pojazdu- cysterny) wyposażonymi w legalizowane urządzenia pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego paliwa. Urządzenie pomiarowe, w jakie wyposażona jest autocysterna, spełnia wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2063 z późn. zm.).
5. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie warunki, środki, wiedzę i doświadczenie konieczne do właściwego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz zobowiązany jest do ich wykonywania z należytą starannością, wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
6. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.).
7. Zamawiający wymaga, aby sprzedawany olej opałowy był wysokiej jakości i posiadał świadectwa jakości (atesty) paliwa, poświadczone przez producenta paliwa lub atesty akredytowanego laboratorium w języku polskim. Świadectwa będą powiązane z dowodem dostawy lub wydania, poprzez umieszczenie na nich numeru dostawy lub wydania.
8. Zamawiający wymaga, aby olej opałowy spełniał wszystkie normy określone obowiązującymi przepisami oraz Polską Normą PN-C-96024 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 a także wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) oraz spełniał wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2022 poz. 2633).
9. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ważnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi, przez cały okres obwiązywania Umowy.
W przypadku, gdy koncesja, o której mowa powyżej, obowiązuje krócej niż do dnia zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu nowej koncesji, najpóźniej do dnia zakończenia obowiązywania poprzedniego dokumentu.
10. Dostawy oleju opałowego będą realizowane przez Wykonawcę jego środkami transportu na jego ryzyko i koszt do zbiorników Zamawiającego znajdujących się w dwóch lokalizacjach:
1) Zakład Wodociągów i Kanalizacji ,,WOD-KAN” sp. z o.o., Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice, powiat skierniewicki, województwo łódzkie
2) Ośrodek ,,Sielska Stanica”, Budy Grabskie 49, 96-100 Skierniewice, powiat skierniewicki, województwo łódzkie,
po otrzymaniu uprzedniego zamówienia od Zamawiającego.
11. Poszczególne dostawy będą wykonywane na podstawie złożonych zamówień i będą obejmowały nie więcej niż 5 000 litrów (każda).
12. Szczegółowe terminy oraz ilości dostaw przedmiotu zamówienia będą podawane przez Zamawiającego w formie telefonicznego lub mailowego zamówienia, przy czym dostawa winna zostać zrealizowana najpóźniej w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Zamawiający będzie składał zamówienia do godziny 12:00. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 będą traktowane jako złożone następnego dnia.
13. Dostawy winny odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 7:00 do 14:30.
14. Każda dostawa zostanie uznana przez Zamawiającego za zrealizowaną dopiero z chwilą przepompowania oleju opałowego do zbiorników Zamawiającego i potwierdzenia przez niego ilości oleju wydrukiem z legalizowanego urządzenia pomiarowego cysterny.
15. Załadunek zbiornika oleju opałowego nastąpi każdorazowo w obecności osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego.
16. Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiorników paliwa (oleju opałowego), zostanie każdorazowo potwierdzony podpisem przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego na dokumencie z legalizowanego urządzenia pomiarowego cysterny (protokół odbioru).
17. Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w litrach rzeczywistych na podstawie odczytu i wydruku z legalizowanego urządzenia pomiarowego cysterny.
18. Do każdej dostawy paliwa Wykonawca dostarczy potwierdzone świadectwo jakości paliwa (w wersji papierowej lub elektronicznej) od danego producenta lub wystawione przez uprawnione laboratorium. Ponadto świadectwo jakości musi:
a) być zgodne z ilością dostarczonego paliwa,
b) zawierać podstawowe dane charakteryzujące dostarczone paliwo,
c) być zaopatrzone w datę wykonania badania, natomiast badanie ma być wykonane nie wcześniej niż 7 dni przed dostawą.
19. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków transportu oleju opałowego. W szczególności olej opałowy będzie dostarczany w plombowanych zbiornikach (każda komora cysterny).
20. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia plomb, a także niedoręczenia przez Wykonawcę świadectwa jakości dostarczonego oleju opałowego, Zamawiający uprawniony będzie do odmowy jego odbioru. W przypadku odmowy odbioru Zamawiający może żądać według własnego wyboru:
- dostarczenia oleju opałowego odpowiednio zaplombowanego wraz z świadectwem jakości w ciągu 24 godzin (nowa dostawa) albo
- dokonać zakupu oleju w taki samej ilości, jak objęta dostawą, od innego podmiotu na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Skorzystanie z uprawnień przewidzianych w zdaniu poprzednim nie wyłącza dodatkowych roszczeń odszkodowawczych Zamawiającego oraz prawa do naliczania przez Zamawiającego kar umownych za przekroczenie terminu pierwszej dostawy, której odmówiono odbioru i/lub za przekroczenie terminu nowej dostawy w razie skorzystania z tego uprawnienia.
21. Zamawiający ma przy każdej dostawie prawo do pobrania, w obecności kierowcy Wykonawcy, próbki oleju opałowego do badania jego jakości, w ilości do 2 litrów z każdej komory.
22. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca może zostać obciążony kosztami jednego badania laboratoryjnego pobranych próbek w przypadku stwierdzenia właściwej jakości dostarczonego produktu.
23. Wykonawca ponosi koszt badań laboratoryjnych pobranych próbek każdorazowo w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonego produktu.
24. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania pobranej próbki oleju opałowego w terminie 30 dni od daty odbioru.
25. W razie stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonego produktu, Zamawiający może żądać według własnego wyboru:
- wymiany dostarczonego oleju opałowego na wolny od wad w ciągu 24 godzin od stwierdzenia nieprawidłowości albo
- dokonać zakupu oleju, w takiej samej ilości jak objęta dostawą, co do której stwierdzono wadę od innego podmiotu na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Skorzystanie z uprawnień przewidzianych w zdaniu poprzednim nie wyłącza dodatkowych roszczeń odszkodowawczych Zamawiającego oraz prawa do naliczania przez Zamawiającego kar umownych, w tym za przekroczenie terminu pierwszej dostawy i/lub za przekroczenie terminu nowej dostawy w razie skorzystania przez Zamawiającego z tego uprawnienia.
26. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody poniesione przez Zamawiającego, wynikające z wad paliwa, gdy ujawni się wada paliwa nie znana Zamawiającemu w chwili nabycia paliwa, przy czym odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje szkody będące bezpośrednim następstwem zaistnienia powyższej wady oraz Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powyższej szkodzie nie później niż w terminie 10 dni od jej wykrycia.
27. Zamawiający będzie zużywał olej opałowy wyłącznie na własne potrzeby i nie prowadzi sprzedaży paliw odbiorcom zewnętrznym.
28. Zamawiający gwarantuje dojazd dla cystern Wykonawcy do zbiorników zlokalizowanych na terenie ZWiK ,,WOD-KAN” sp. z o.o. umożliwiający realizację dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe
4.5.5.) Wartość części: 74960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736671,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 761640,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736671,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMO sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8341883045
7.3.3) Ulica: Małszyce 2D/2E
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAMO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DAMO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736671,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79285,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83148,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79285,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962909473
7.3.4) Miejscowość: Kieszek 52
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79285,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągła oleju napędowego wraz z dzierżawą kontenerowej stacji paliw dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Zakup i dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Ślesin 2025
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych i jednostek organizacyjnych Powiatu Lidzbarskiego"
- "Sukcesywny zakup paliw płynnych na potrzeby Zakładu Komunalnego w Kostrzynie"
- Zakup benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego na stacji paliw do pojazdów i maszyn
- Zakup w 2025r. paliw do samochodów PZDP Przysucha
więcej: Oleje napędowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.