Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00465401/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00488611/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej na ul. Słonecznej wraz z przebudową skrzyżowania w m. Ołobok”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skąpe 65
1.5.2.) Miejscowość: Skąpe
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f726ff81-73ca-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej na ul. Słonecznej wraz z przebudową skrzyżowania w m. Ołobok”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f726ff81-73ca-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1342685,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej na ul. Słonecznej wraz z przebudową skrzyżowania w m. Ołobok”. Zadanie zostanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Prace budowlane do wykonania w ramach ww. zadania będą prowadzone w m. Ołobok na dz.
ewid. nr:
1) 381/4, 168/22 – stanowiące własność Gminy Skąpe,
2) 474, 381/3 - będące własnością Zarządu Powiatu Świebodzińskiego i przyjętych do realizacji przez Gminę Skąpe na podstawie porozumienia nr DG.032.8.2022 z dnia 04.07.2022r. zmienionego aneksem nr 1 z dnia 28.10.2022 r.
3. Zakres prac obejmuje roboty wynikające z dokumentacji projektowej, opisanej w ust. 8 poniżej,
a w szczególności:
1) roboty przygotowawcze – pomiarowe, usunięcie humusu,
2) roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
3) ustawienie oporników, obrzeży i krawężników,
4) wykonanie warstw konstrukcyjnych,
5) nawierzchnie z betonowej kostki brukowej,
6) roboty wykończeniowe.
W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania kruszywa kamiennego pomiedziowego.
UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zamówienia zostało użyte sformułowanie „EKO KWADRAT” lub „Eko- kostka” należy przez to rozumieć „Eko- Behaton”.
W związku z powyższym przy określaniu ceny należy wycenić wykonanie nawierzchni drogowej z kostki typu „Eko- Behaton”.
4. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 8 poniżej.
5. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 8 poniżej, jak również z punktu widzenia celu, który ma osiągnąć Zamawiający w postaci przebudowy drogi gminnej na ul. Słonecznej wraz
z przebudową skrzyżowania w miejscowości Ołobok oraz z umową z Wykonawcą.
6. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w SWZ, dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz przedmiarze robót -załącznik nr 2 do umowy.
7. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót
w dokumentacji, a także tych, które wynikną z oceny warunków terenowych, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
8. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez IDEO Joanna Szarłowicz, ul. Moniuszki 18a/39, 65-409 z siedzibą w Zielonej Górze oraz ze zgłoszeniem robót budowlanych w dniu 03.11.2022r. w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie oraz uzyskanym zaświadczeniem o braku sprzeciwu z dnia 25.11.2022r.
9. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy, opisanego powyżej, uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
44113100-6 - Materiały chodnikowe
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1383092,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160587,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1383092,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exalo Drilling Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146228632
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewiduje możliwość powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcą w zakresie:
- robót ziemnych
- podbudów konstrukcji jezdni
- nawierzchni drogowych
- elementów dróg (krawężniki, obrzeża, oporniki)
- oznakowania pionowego
- regulacji urządzeń podziemnych i naziemnych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1383092,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 355 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.