eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceŚwiadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. STANISŁAWA RYBICKIEGO W SKIERNIEWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000657119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr. Stanisława Rybickiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468340821

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wieczorek@wsz-skier.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalskierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/wsz-skierniewice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bb00950-6e74-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00109715/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461916

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1.18/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 886916,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 17496,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 24624,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 6912,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2570,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2318,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1639,44 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4214,58 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4039,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 8985,87 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 6816,06 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 122650,12 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1425,60 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 24219,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4095,36 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 24300,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 58752,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 3304,80 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 3304,80 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 15172,68 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 3456,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 28512,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 9504,00 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 13770,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5487,80 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 13878,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2430,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1215,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 2430,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 1215,00 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 7333,20 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 36979,20 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 20202,83 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 37681,24 PLN

Część 34

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 21816,73 PLN

Część 35

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 4077,37 PLN

Część 36

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 10389,60 PLN

Część 37

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 39312,00 PLN

Część 38

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 72597,60 PLN

Część 39

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 116860,90 PLN

Część 40

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 65718,00 PLN

Część 41

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 12625,74 PLN

Część 42

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 20000,02 PLN

Część 43

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 14612,40 PLN

Część 44

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 24684,48 PLN

Część 45

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 46

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5547,30 PLN

Część 47

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 15228,00 PLN

Część 48

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5447,52 PLN

Część 49

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 5000,01 PLN

Część 50

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług serwisowych w zakresie okresowych przeglądów technicznych dla pogwarancyjnej aparatury medycznej stanowiącej własność i wyposażenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz asortymentowo cenowy oraz Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

4.5.5.) Wartość części: 14976,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1) w pakiecie nr 2 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy BIAMEDITEK SP. Z O.O., UL. ELEWATORSKA 58, 15-620 BIAŁYSTOK. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 2 kwotę : 24 624,00 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 31 963,04 zł brutto. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, wartość oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

2) W pakiecie nr 4 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy PROMED S.A., ul. Działkowa 56, 02-234 Warszawa. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 4 kwotę: 2 570,40 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 2 977,82 zł brutto. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, wartość oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W pakiecie nr 6 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy TDZ Technika dla zdrowia sp. z.o.o., Lustrzana 6A , 01-342 Warszawa. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 6 kwotę: 1 639,44 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 2 160,00 zł brutto. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, wartość oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w zakresie pakietu nr 8 (Aparat rentgenowski jezdny typ DX-D 100+, rok produkcji 2019, numer fabryczny A5411003213, producent AGFA N.V. Belgia) omyłkowo zamieścił w prowadzonym postępowaniu przedmiot zamówienia dwa razy - w pakiecie nr 8 oraz w pakiecie nr 19 poz. 3. Wobec powyższego brak jest możliwości sprostowanie omyłki a wskazane okoliczności powodują, że dalsze prowadzenie postępowania w zakresie pakietu nr 8 jest nieuzasadnione.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

2. Zamawiający w zakresie pakietu nr 11 (Aparat do hemodializy typ HD 5008S, Aparat do hemodializy typ HD 4008S, Stacja uzdatniania wody typ AQUA 1800H) nie zaznaczył, że w aparatach do hemodializ przeglądy mają być wykonywane bez wymiany akumulatorów, wobec powyższego zmieni się istotnie opis przedmiotu i zakres wykonywanej usługi w danym pakiecie, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w zakresie pakietu nr 16 (Tomograf komputerowy, stacja opisowa lekarska, strzykawka automatyczna Stellent WCRU firmy Bayer, typ Revolution EVO, rok produkcji 2020, numer fabryczny CBDGG2000217HM, producent GE Medical System) wpisał 8 przeglądów dla urządzenia. W trakcie trwającego postępowania, Wykonawca wskazał w pytaniu, że: „Zgodnie ze specyfikacją producenta dla systemu Revolution EVO przewidziano wykonanie 3 przeglądów w roku, zaś dla wstrzykiwacza automatycznego oraz stacji opisowej, jeden przegląd w roku”. Wobec powyższych okoliczności, zmieni się istotnie opis przedmiotu i zakres usługi w danym pakiecie, co powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

4) W pakiecie nr 23 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy PROMED S.A., ul. Działkowa 56, 02-234 Warszawa. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 23 kwotę: 13 770,00 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 31 360,41 zł brutto. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, wartość ofert w w/w pakietach przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

5) W pakiecie nr 31 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy BIAMEDITEK SP. Z O.O., UL. ELEWATORSKA 58, 15-620 BIAŁYSTOK. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 31 kwotę: 36 979,20 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 54 967,68 zł brutto. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, wartość ofert w w/w pakietach przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 34

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 35

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Część 36

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 37

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 38

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

6) W pakiecie nr 38 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy Getinge Polska Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 18, 02-092 Warszawa. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 38 kwotę: 72 597,60 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 96 530,40 zł brutto. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, wartość ofert w w/w pakietach przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 39

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 40

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 41

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 41)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 42

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 42)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W pakiecie nr 42 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl. Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania zamieścił Informacje o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 42 kwotę: 20 000,02 zł brutto. Wartość złożonej oferty wynosi: 24 574,32 zł brutto. Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie bez wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, wartość ofert w w/w pakietach przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 43

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 43)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 44

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 44)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 45

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 45)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 46

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 46)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 47

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 47)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 48

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 48)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 20.11.2023r nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w w/w pakietach na podstawie art. 255 pkt 1, nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 49

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 49)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 50

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 50)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Zamawiający w zakresie pakietu nr 50 (Pompa infuzyjna, typ Perfusor Compact Plus, rok produkcji 2020, producent B.Braun) omyłkowo zamieścił w prowadzonym postepowaniu przedmiot zamówienia, który objęty jest gwarancją producenta i tym samym nie podlega płatnym przeglądom. Sprostowanie przedmiotowej omyłki prowadziłoby do istotnej zmiany zakresu zamówienia a wskazane okoliczności powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.