Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00487885/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubominie w miejscu zamieszkania klientów OPS w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-135
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895324450
1.5.8.) Numer faksu: 895324451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubomino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubominie w miejscu zamieszkania klientów OPS w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0903c5d-7fb3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKiT.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 182500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w ramach realizacji zadań własnych gminy na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 901 ze zm.) zwanych dalej „Usługami” dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubominie (zwanego dalej Zamawiającym), w miejscu ich zamieszkania, w okresie: 01.01.2024 r. do 31.12. 2024 r.
2) Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w miejscu zamieszkania osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy drugich osób i są jej pozbawione, jak również osobom, które wymagają pomocy innych, a rodzina, a także wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić.
3) Liczba godzin określona decyzją jest czasem efektywnie przepracowanym przez zaplecze personalne Wykonawcy. W przypadku, gdy ilość wykonanych godzin będzie mniejsza, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych godzin. Jedna godzina świadczonych usług równa się 60 minut. Czas dojazdu do miejsca świadczenia usług na rzecz podopiecznego nie jest wliczany do czasu świadczenia usługi. Szacowane ilości osób odzwierciedlają obecną ilość osób wymagających usług opiekuńczych. Liczba ta w ciągu roku może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od ilości klientów oraz wydanych przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubominie decyzji.
4) Zakres usług opiekuńczych obejmuje, w szczególności::
a) Podstawową opiekę higieniczną:
- pomoc w utrzymaniu higieny osobistej klienta,
- pomoc w zmianie bielizny osobistej, pościelowej, ścielenie łóżka,
- utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej klienta,
- utrzymanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez klienta,
- utrzymanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych.
b) Pielęgnację zalecaną przez lekarza:
- zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń,
- okłady, nacieranie, oklepywanie,
- pomiar parametrów życiowych,
- zamawianie wizyt lekarskich,
- kontakt z lekarzem i pielęgniarką środowiskową w sprawach dotyczących zdrowia osoby, na rzecz której świadczone są usługi opiekuńcze,
- realizowanie recept.
c) Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych takich jak:
- przygotowanie posiłku,
- podanie posiłku,
- robienie zakupów,
- palenie w piecu,
- dostarczanie węgla i drewna do mieszkania z miejsca składowania,
- załatwianie spraw urzędowych.
5) W miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
6) Wykonywanie innych czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania klienta.
7) Usługi opiekuńcze będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane w dni robocze. Przewidywana liczba godzin usług do wykonania w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.: 5 000 godzin.
8) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanej liczby godzin i nie będzie zgłaszać roszczeń.
9) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, która wymaga posiadania przez Wykonawcę szczególnego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji w wykonywaniu opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi Zamawiający nie dopuszcza wykonywania części usług przez podwykonawców.
10) Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych. Wykonawca zapewni świadczenie usług opiekuńczych przez osoby odpowiednio przeszkolone przez Wykonawcę w zakresie wykonywania usług objętych umową.
11) Wykonawca usług opiekuńczych powinien:
a) zapewnić ciągłość świadczonych usług od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.,
b) na czas trwania umowy dotyczącej niniejszego zamówienia dysponować pracownikiem w roli koordynatora,
c) dysponować taką liczbą osób, która zapewni właściwą realizację świadczenia,
d) kontrolować jakość świadczonych usług w miejscu zamieszkania podopiecznego,
e) zapewnić stały kontakt telefoniczny z osobą upoważnioną do podejmowania decyzji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ornecka Spółdzielnia Socjalna Arka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432022621
7.3.3) Ulica: 1 Maja
7.3.4) Miejscowość: Orneta
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ORNECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ARKA"
jakie przetargi wygrała firma
ORNECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "ARKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu
- Świadczenie usług przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej w 2025 r.,
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z autyzmem) będących świadczeniobiorcami MOPS w Kwidzynie na rok 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DOROSŁYCH OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA TERENACH MIEJSKICH I WIEJSKICH GMINY POŁCZYN-ZDRÓJ W OKRESIE OD I DO XII 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.