eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapRemont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4807N ulica Jaćwieska, 4846N ulica Warsztatowa i 4831N ulica Partyzantów w Gołdapi



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4807N ulica Jaćwieska, 4846N ulica Warsztatowa i 4831N ulica Partyzantów w Gołdapi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511440947

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gumbińska 2a

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.goldap2@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp-goldap.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a79d4e31-77c9-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4807N ulica Jaćwieska, 4846N ulica Warsztatowa i 4831N ulica Partyzantów w Gołdapi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a79d4e31-77c9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001883/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4807N ulica Jaćwieska, 4846N ulica Warsztatowa i 4831N ulica Partyzantów w Gołdapi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.252.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 437729,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4807N ulica Jaćwieska, 4846N ulica Warsztatowa i 4831N ulica Partyzantów w Gołdapi.
a) Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4807N ulica Jaćwieska w Gołdapi o długości około 285 mb. W ramach remontu będą wykonane następujące roboty:
 Opracowanie czasowej organizacji ruchu.
 Rozbiórka istniejących obrzeży i krawężników betonowych/kamiennych.
 Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodników z płytek betonowych 30x30 cm, trylinki.
 Demontaż dwóch słupków zabezpieczających koloru biało-czerwonego.
 Sfrezowanie karczy pni.
 Wykonanie koryta na głębokość max. 20-25 cm pod konstrukcję nawierzchni chodnika.
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 gr. 15 cm pod nawierzchnię chodników, zjazdów oraz podbudowy z betonu cementowego gr. 10 cm.
 Ustawienie nowego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
 Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
 Regulacja obcych urządzeń (pokryw).
 Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm.
 Wykonanie humusowania wraz z obsianiem trawy.
 Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego (z wyjątkiem przejścia dla pieszych przy przedszkolu – cienkowarstwowe) oraz pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem zmiany stałej organizacji ruchu.
 Przejścia dla pieszych objęte zakresem: – 2 szt. (istniejące), w tym w rejonie ZSZ istniejące oznakowanie zastąpić znakami drogowymi fluorescencyjnymi D-6 i T-27 z detektorem ruchu. Dodatkowo na wszystkich przejściach dla pieszych zamontować płytki naprowadzające (kostka integracyjna).
 Nadzór archeologiczny nad pracami ziemnymi.
 Montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu o wymiarach 90 x 60 cm, sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r. poz. 953 ze zm.).
Tablica musi być wykonana z blachy ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią i zamontowana na słupku ocynkowanym o średnicy 60 mm i grubości ścianki 6,3 mm. Tablicę należy zamontować
w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio
do realizacji zadania na każdej drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym
z zamawiającym.
Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.
 Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
b) Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4846N ulica Warsztatowa w Gołdapi o długości około 160 mb. W ramach remontu będą wykonane następujące roboty:
 Opracowanie czasowej organizacji ruchu.
 Rozbiórka istniejących obrzeży i krawężników betonowych oraz nawierzchni z bruku kamiennego.
 Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodników z płytek betonowych 30x30 cm, trylinki.
 Wykonanie koryta na głębokość max. 20-25 cm pod konstrukcję nawierzchni chodnika.
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 gr. 15 cm pod nawierzchnię chodników, zjazdów.
 Wykonanie podbudowy z betonu cementowego gr. 10 cm.
 Ustawienie nowego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
 Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
 Regulacja obcych urządzeń (pokryw).
 Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm.
 Wykonanie humusowania wraz z obsianiem trawy.
 Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem zmiany stałej organizacji ruchu.
 Przejścia dla pieszych objęte zakresem: 1 szt. (istniejące) oraz 1 sz.t powstanie podczas realizacji zadania. Na przejściach dla pieszych zamontować płytki naprowadzające (kostka integracyjna).
 Montaż barierek typu olsztyńskiego.
 Nadzór archeologiczny nad pracami ziemnymi.
 Montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu o wymiarach 90 x 60 cm, sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r. poz. 953 ze zm.).
Tablica musi być wykonana z blachy ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią i zamontowana na słupku ocynkowanym o średnicy 60 mm i grubości ścianki 6,3 mm. Tablicę należy zamontować
w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio
do realizacji zadania na każdej drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym
z zamawiającym.
Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.
 Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
c) Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 4831N ulica Partyzantów w Gołdapi o długości około 180 mb. W ramach remontu będą wykonane następujące roboty:
 Opracowanie czasowej organizacji ruchu.
 Rozbiórka istniejących obrzeży i krawężników betonowych.
 Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodników z kostki betonowej.
 Wykonanie koryta na głębokość max. 20-25 cm pod konstrukcję nawierzchni chodnika.
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego C50/30 gr. 15 cm pod nawierzchnię chodników, zjazdów.
 Wykonanie podbudowy z betonu cementowego gr. 10 cm.
 Ustawienie nowego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
 Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
 Regulacja obcych urządzeń (pokryw).
 Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm.
 Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem zmiany stałej organizacji ruchu.
 Przejścia dla pieszych objęte zakresem: 1 szt. (istniejące). Na przejściu dla pieszych zamontować płytki naprowadzające (kostka integracyjna).
 Nadzór archeologiczny nad pracami ziemnymi.
 Montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu o wymiarach 90 x 60 cm, sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r. poz. 953 ze zm.).
Tablica musi być wykonana z blachy ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią i zamontowana na słupku ocynkowanym o średnicy 60 mm i grubości ścianki 6,3 mm. Tablicę należy zamontować
w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio
do realizacji zadania na każdej drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym
z zamawiającym.
Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.
 Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej wraz z załącznikami, stanowiących odpowiednio załącznik nr 13 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536824,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Krzysztof Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471446194

7.3.3) Ulica: Wieniawskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.