Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475186/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja systemu grzewczo-wentylacyjno-klimatyzacyjnego hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu grzewczo-wentylacyjno-klimatyzacyjnego hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sierpcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e9f1b26-23b9-4ef6-9d18-88bcb63c9b8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032536/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Modernizacja systemu grzewczo-wentylacyjno-klimatyzacyjnego hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sierpcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja systemu grzewczo-wentylacyjno-klimatyzacyjnego hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sierpcu”.
2. Zadanie inwestycyjne dofinansowane pomocą udzieloną przez Województwo Mazowieckie na realizację zadań w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Infrastruktury Sportowej „Mazowsze dla sportu”.
3. Szczegółowo przedmiot Umowy i zakres prac opisują następujące dokumenty:
1) Projekt techniczny – załącznik nr 9 do SWZ;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 10 do SWZ;
3) Przedmiar – załącznik nr 11 do SWZ;
4) karty DTR – załącznik nr 12 do SWZ.
4. Zamawiający oświadcza, że przy hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 są odebrane w 27 grudnia 2023 r. 2 agregaty chłodnicze – urządzenia marki Cooper&Hunter z serii CHV 5/6 o mocy około 35 KW z funkcją pompy ciepła, które są objęte gwarancją producenta urządzeń. Urządzenia na czas montażu zostaną odłączone od obecnych central wentylacyjnych i muszą zostać podłączone do nowo montowanych central wentylacyjnych, oraz od nowa zaprogramowane do pracy z nową automatyką. Czynność odłączenia od obecnych centrali wentylacyjnych i podłączenia do nowych centrali wentylacyjnych nie może wpłynąć negatywnie na utrzymanie gwarancji Producenta tych urządzeń. Czynności te muszą być wykonane przez wykwalifikowaną kadrę posiadającą niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz niezbędne certyfikaty.
5. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) wynikami badań i pomiarów własnych;
3) wynikami opracowań własnych.
6. Wykonawca udziela Zamawiającemu, zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane prace montażowe i zamontowane urządzenia.
7. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 2 (dwóch) lat.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 montera instalacji wentylacyjnych lub klimatyzacyjnych.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
10. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 9 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 Umowy.
11. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
12. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
13. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu prac dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego.
14. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.
15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu Umowy przekazać je Zamawiającemu.
16. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie prac montażowych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy.
17. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.
18. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
19. Z uwagi na stopień skomplikowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawców chcących złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji (zgłoszenie telefoniczne chęci odbycia wizji: 24 275 86 45 lub 24 275 86 54 w godzinach od 7:30 – 15:30)
20. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 30 sierpnia 2024 r. i 2 września 2024 r. w godz. 8:00 do 15:00, każdorazowo w obecności przedstawicieli Zamawiającego.
21. Warunkiem dopuszczenia do udziału w wizji jest przekazanie zamawiającemu pełnomocnictwa (zgodnego z KRS lub CEIDG) lub innego równoważnego dokumentu stanowiącego umocowanie osoby uczestniczącej w wizji do reprezentowania wykonawcy podczas wizji lokalnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości późniejszego uzupełnienia pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu.
22. Podczas wizji lokalnej zamawiający sporządzi listę obecności, zawierającą imię, nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej oraz nazwę wykonawcy którego ta osoba reprezentuje (z załączeniem dokumentu do reprezentacji). Nazwa wykonawcy musi być tożsama z nazwą podmiotu wskazanego w treści pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu oraz nazwą Wykonawcy składającego ofertę.
23. Miejsce zbiórki: ul. Płocka 38, 09-200 Sierpc
24. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę, który nie uczestniczył w wizji lokalnej, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485542,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITI KLIMA Tomasz Witkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7761581310
7.3.3) Ulica: Bezledy 4 lok. 8
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu i wykonanie robót związanych z rozbudową PSZOK-u zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Noworudzkiej 8
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap II / 2025
- Przebudowa, rozbudowa o schody zewnętrzne i zmiana sposobu użytkowania parteru pawilonu "C" Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego przy ul. Mieszka I 4 na Klub Seniora
- "Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stróżnej"
- Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.