Og³oszenie z dnia 2024-10-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00593625/01 - Wynik z dnia 2024-11-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych
z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych
z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-40d9b38e-9b87-427e-8f71-76fc21c408e3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00548806
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00022091/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://naglowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê
w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Portalu oraz poczty elektronicznej.
3. W niniejszym postêpowaniu ofertê oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada siê - pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za po¶rednictwem Platformy
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w rozdz. VIII.1. i VIII.2 sk³ada siê - w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl.pl
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1. i VIII.2 , które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu dokumentów przekazywanym na adresy e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adresy e-mail Zamawiaj±cego.
6. Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
7. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika w klawisz ZADAJ PYTANIE. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpnia na stronie internetowej postêpowania.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy tel. +48 22 576 87 90 e-mail: oneplace@marketplanet.pl
10. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
11. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer
2) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3) Wybrana przegl±darka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9,28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la kontakt: iod@czi24.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.);
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych"
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych oraz nieruchomo¶ci na których znajduj± siê domki letniskowe lub inne nieruchomo¶ci wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez czê¶æ roku z terenu gminy Nag³owice licz±cej 17 so³ectw: Brynica Mokra, Caców, Cierno - ¯abieniec, Chycza -Brzóstki, Deszno, Jaronowice, Ku¼nice, Nag³owice, Nowa Wie¶, Rakoszyn, Rejowiec, ¦lêcin, Trzciniec, Warzyn Pierwszy, Warzyn Drugi, Zagórze, Zdanowice gromadzonych w sposób selektywny jak i niesegregowany (zmieszany)
b) Utrzymanie i obs³uga Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
Przedmiot zamówienia winien byæ wykonywany w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia lub odzysku oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami Województwa ¦wiêtokrzyskiego, zgodnie z obowi±zuj±cym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na ternie Gminy Nag³owice, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegó³owego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 10 do SWZ
3. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje odbioru odpadów z: dzia³alno¶ci gospodarczych, dzia³alno¶ci rolniczych, cmentarzy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
90511200-4 - Us³ugi gromadzenia odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilo¶æ dodatkowych odbiór bezpo¶rednio z posesji zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki w zakresie:1.1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych
w zakresie:
- wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy Nag³owice, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 roku o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 399);
− wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie odbioru i transportu oraz odbioru zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego obejmuj±cym minimum przedmiot niniejszego zamówienia;
Uwaga:
Na odbiór i zagospodarowanie odpadów gdzie nie okre¶lono kodów odpadów w pkt. wskazanym wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu dokumenty uprawniaj±cy do wykonania us³ugi w terminie 7 dni przed rozpoczêciem ¶wiadczenia lub w tym terminie zg³osi podwykonawcê który bêdzie posiada³ stosowne uprawnienia.
1.2 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 400 000,00 z³
1.4. zdolno¶ci technicznej i zawodowej tj.:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
a) Wykonanych us³ug
Na potwierdzenie niniejszego warunku nale¿y z³o¿yæ wykaz us³ug wykonanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w tym okresie wykona³:
• co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na odebraniu odpadów komunalnych
o ³±cznej masie minimum 300 Mg.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy us³ugi te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
b) dysponuje narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi
w celu wykonania zamówienia publicznego lub przedstawi pisemne zobowi±zania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji nw. potencja³u technicznego do wykonania zamówienia na okres korzystania z niego przy wykonaniu zamówienia tj.:
• dwoma samochodami specjalistycznymi o ³adowno¶ci minimum 8 Mg do odbioru odpadów zmieszanych
• dwoma samochodami specjalistycznymi o ³adowno¶ci minimum 3,5 Mg do odbioru selektywnie zebranych odpadów
• jednym samochodem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktuj±cej
• jednym pojazdem typu hakowiec do transportu kontenerów typu KP7,
• jednym pojazdem o dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5 Mg przystosowanym
do odbioru odpadów z nieruchomo¶ci o utrudnionym doje¼dzie.
• bazê magazynowo – transportow± usytuowan± na terenie Gminy Nag³owice lub
w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy Gminy Nag³owice, do którego posiada tytu³ prawny.
Zarówno baza magazynowo – transportowa jak i pojazdy oraz pozosta³e urz±dzenia
i narzêdzia s³u¿±ce do zbierania odpadów komunalnych musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz.U. z 2013 r.poz.122).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzony/a nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia
z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy Nag³owice, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 roku o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1469);
b) wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie odbioru i transportu oraz odbioru zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego obejmuj±cym minimum przedmiot niniejszego zamówienia;
c) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 400 000,00 z³
d) wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. V ust. 1 pkt.1.4 lit. a) niniejszej SWZ - sporz±dzony wg za³±cznika nr 6 do niniejszej SWZ
e) wykaz dostêpnych Wykonawcy, w celu wykonania zamówienia, narzêdzi, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. V ust. 1 pkt. 1.4 lit. b) niniejszej SWZ - sporz±dzony wg za³±cznika nr 7 do niniejszej SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie s± wymagane.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100)2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, okre¶lonym w rozdz. XV pkt. 1 niniejszej SWZ.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego Nr 51 8493 0004 0110 0100 0332 0007 z dopiskiem Wadium w postêpowaniu na Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych z terenu gminy Nag³owice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Aby wadium wnoszone w pieni±dzu by³o skutecznie wa¿ne musi siê znajdowaæ na wy¿ej wymienionym koncie zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a tym samym wykonawca musi uwzglêdniæ przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku wykonawcy jak i w banku zamawiaj±cego (operacja bankowa dla uznania rachunku zamawiaj±cego). Przy wp³acie wadium na konto bankowe nale¿y uwzglêdniæ wszelkie op³aty naliczane przez dany Bank. Zamawiaj±cy nie dopuszcza aby op³aty pobierane przez bank potr±cane by³y z kwot wadium pod rygorem odrzucenia oferty tj. na koncie zamawiaj±cego zaksiêgowana winna byæ kwota w wysoko¶ci wymaganego wadium.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, za³±czaj±c go na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
6. W tre¶ci wadium sk³adanego w formie innej ni¿ pieni±dz musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci, w jakich zamawiaj±cy mo¿e je zatrzymaæ. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ nastêpuj±ce sytuacje:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
7. Poza powy¿szymi zapisami, z tre¶ci wadium sk³adanego formie innej ni¿ pieni±dz powinno wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert.
8. Wadium z³o¿one przez jednego ze wspólników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
9. Zwrot wadium bêdzie nastêpowaæ zgodnie z przepisami art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia , wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga aby:
1) Do¶wiadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.4 lit. a SWZ - w zakresie wykonanych us³ug wykaza³ siê konsorcjant, który bêdzie wykonywa³ kluczowy zakres us³ug.
2) Pozosta³e warunki udzia³u w postêpowaniu podlegaj± sumowaniu.
8. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ zawartej umowy na zasadach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz w nastêpuj±cych przypadkach:1) Zmiana personelu i podwykonawcy
a) zmiany kluczowego personelu Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym je¿eli personel zmieniony spe³nia opisane warunki podmiotowe i kryteria oceny je¿eli by³y stosowane;
b) zmiana podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza siê zmianê podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnacjê z udzia³u podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ podwykonawcy wobec Wykonawcy i Zamawiaj±cego z tytu³u realizacji przedmiotu zamówienia;
2) Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wyst±pienia jednej z wymienionych okoliczno¶ci:
a) przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z wykorzystaniem przez Wykonawców ¶rodków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówieñ publicznych;
b) wyst±pienia si³y wy¿szej, rozumianej jako zdarzenie niemo¿liwe do przewidzenia, na które Strony nie maj± wp³ywu i s± przez Strony niemo¿liwe do pokonania, a w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, epidemie, wojny, stany nadzwyczajne, zamkniêcie granic, które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin jej realizacji;
c) wstrzymania lub zawieszenia prac/dostaw przez Zamawiaj±cego;
d) wyd³u¿enia siê procesów administracyjnych nakre¶lonych KPA zwi±zanych z uzyskaniem w³a¶ciwych opinii, uzgodnieñ oraz innych materia³ów i decyzji administracyjnych, nie wynikaj±cych z winy lub zaniedbania Wykonawcy, w przypadku nie okre¶lenia w przepisach powszechnie obowi±zuj±cych terminu przyjmuje siê 14 dniowy termin;
e) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia;
f) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, je¿eli Zamawiaj±cy uzna je za zasadne;
g) Zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia gdy zasadno¶æ takiej zmiany powsta³a na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikaj±ca z podpisanych przez Zamawiaj±cego umów, b±d¼ przewidzianych do podpisania lub aneksowania umów z instytucjami zewnêtrznymi;
h) realizacja dodatkowych dostaw us³ug nie objêtych przedmiotem zamówienia
i) niewywi±zanie dostawcy z zadeklarowanego terminu dostawy materia³ów lub sprzêtu lub urz±dzeñ niezbêdnych do realizacji zamówienia je¿eli wykonawca udowodni, ¿e zamówi³ ten asortyment w terminie gwarantuj±cym jego dostawê z monta¿em oraz przedstawi dowody, ¿e termin ten by³ zagwarantowany.
3) Inne okoliczno¶ci uprawniaj±ce zmianê umowy.
a) Zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich
i rachunkowych w tre¶ci umowy;
b) Dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza
o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o zamówienie nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
c) wyst±pienie okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie by³ w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
d) zwiêkszenie wynagrodzenia w przypadku zlecenia dodatkowych us³ug lub dostaw, w przypadku pozyskania dodatkowych ¶rodków po otwarciu ofert. Podstaw± ustalenia dodatkowego wynagrodzenia jest kalkulacja wykonawcy z³o¿ona przed zawarciem umowy, a w przypadku braku asortymentu w kolacji ¶rednia cena z trzech hurtowni w przypadku dostaw a w przypadku us³ug ¶rednia cena us³ug na runku.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-25 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-25 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-23
INNE PRZETARGI NAG£OWICE
wiêcej: przetargi NAG£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzêdu Gminy ¦wilcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy ¦wilcza w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Je¿owe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Pielêgnacja, konserwacja, bie¿±ce utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zak³adu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzêdów 40
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.