eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia sal rozpraw na potrzeby Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia sal rozpraw
na potrzeby Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.zamowienia@lodz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65a7d93e-626f-422a-bf6d-77c24a237207

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia sal rozpraw
na potrzeby Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65a7d93e-626f-422a-bf6d-77c24a237207

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.XXVII.261.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
dot. 1 Części – mebli biurowych
- wykonanie, dostawę z wniesieniem mebli do wskazanej przez
Zamawiającego lokalizacji;
- montaż rozmieszczenie/ustawienie mebli w pomieszczeniach
wskazanych przez Zamawiającego,
- w miejscach docelowych wypoziomowanie, a jeśli zachodzi taka
konieczność również przytwierdzenie mebli do ściany.

WYKAZ MEBLI
Nazwa przedmiotu Ilość (w sztukach)
Biurko 32 szt.,
Kontenerek do biurka 32 szt.,
Stolik do pokoju socjalnego 1 szt.,
Szafa aktowa z 4 półkami 73 szt.,
Nadstawka szafy aktowej z 1 półką 73 szt.,
Szafka gospodarcza 12 szt.,
Szafka z 1 półką + nadstawka "witryna" 2 szt.,
Stolik kawowy 2 szt.,
Szafy ubraniowe 12 szt.,
Nadstawka szafy ubraniowej z 1 półką 12 szt.,
Szafki kuchenne dół dwie półki 2 szt.,
Szafki kuchenne góra jedna półka 3 szt.,
Szafka pod zlewozmywak 1 szt.,
Szafka kuchenna dół z szufladami 1 szt.,
Szafka kuchenna góra jedna półka 1 szt.,
Blat kuchenny laminowany 1 szt.

Szczegółowy zakres OPZ stanowi Załącznik 1.1. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
dot. 2 Części – mebli - wyposażenia 3 sal rozpraw.

• wykonanie, dostawę z wniesieniem mebli do wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji;
• montaż rozmieszczenie/ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego,
• w miejscach docelowych wypoziomowanie, a jeśli zachodzi taka konieczność również przytwierdzenie mebli do ściany.
Nazwa przedmiotu Ilość (w sztukach)
Stół sędziowski 3 szt.,
Przystawka dla protokolanta 3 szt.,
Fotele sędziowskie wysokie 3 szt.,
Fotele sędziowskie niskie 6 szt.,
Pulpit dla świadka 3 szt.,
Stoły dla stron 6 szt.,
Ławy dla stron 6 szt.,
Ławy dla publiczności 18 szt.,
Podest 1 szt.,
Podest 2 szt.,

Szczegółowy zakres OPZ stanowi Załącznik 1.2.do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 170000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153122,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257468,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153122,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma PUH Krzysztof Bieda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371202150

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Limanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153122,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94390,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227955,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187987,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Gospodarcze PS Piotr Surowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531478443

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 16

7.3.4) Miejscowość: Białe Błota

7.3.5) Kod pocztowy: 86-005

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187987,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.