eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemętBudowa parku kamperowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osłonin



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parku kamperowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osłonin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8

1.5.2.) Miejscowość: Przemęt

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parku kamperowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osłonin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9361cb50-c1a2-417d-a2b4-414f79cd9faf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037319/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa parku kamperowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osłonin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6417735,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa parku kamperowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osłonin”.
Pierwszą strefą jest budowa pola kempingowego, toalety ogólnodostępnej, otwartej kuchni plenerowej, placu zabaw (strefa workout), zaplecza parkingowego, elementów małej architektury oraz infrastruktury towarzyszącej. Drugą strefą
w ramach przedmiotowej inwestycji jest budowa przystani wodnej, pomostu wędkarskiego oraz slipu do wodowania jednostek pływających. Inwestycja przewidziana jest do realizacji w m. Osłonin, gm. Przemęt na dz. o nr ew. 250/1,
oraz części działki 250/2.
Inwestycja objęta jest dwoma pozwoleniami na budowę:
1) Pozwolenie nr 329/2024 z dnia 01.07.2024 r. wydane przez Starostę Wolsztyńskiego dla „Budowy pola kempingowego, toalety ogólnodostępnej, otwartej kuchni plenerowej, placu zabaw, zaplecza parkingowego, elementów małej architektury oraz infrastruktury towarzyszącej”, które swoim zakresem obejmuje:
• dostawę i montaż urządzeń rekreacyjnych tj. workout, urządzenia siłowe,
• wydzielenie kwater do biwakowania w namiotach, samochodach kamperowych czy przyczepach kempingowych wyposażone w kolumny zasilające,
• dostawę i montaż elementów małej architektury w tym ławki parkowe, kosze na śmieci, stojak na rowery,
• budowę otwartej, ogólnodostępnej kuchni plenerowej,
• budowę toalety ogólnodostępnej,
• budowę stanowiska serwisowego zrzutu brudnej wody wraz z kolumną serwisową,
• budowę systemu monitoringu,
• budowę systemu kontroli wjazdu,
• budowę oświetlenia terenu,
• budowę dróg wewnętrznych,
• budowę miejsc gromadzenia odpadów stałych,
• nowe nasadzenia drzew, krzewów, bylin i traw,
• budowę infrastruktury technicznej (sieć wodociągowa, elektroenergetyczna
oraz sanitarna).
2) Pozwolenie nr 339/2024 z dnia 05.07.2024 r. wydane przez Starostę Wolsztyńskiego dla „Budowy przystani wodnej, pomostu wędkarskiego oraz slipu do wodowania jednostek pływających”, które swoim zakresem obejmuje:
• budowę przystani wodnej do cumowania niewielkich jednostek pływających, urządzenie składa się z głównego pokładu oraz ośmiu odnóg cumowniczych (długość całkowita pomostu i trapu: 33 m+5m),
• budowę pomostu wędkarskiego na planie litery ‘L’ (długość całkowita pomostu i trapu: 60m+5m),
• budowę slipu do wodowania jednostek pływających (długość całkowita slipu: 20,20 m).
3.2. Do zakresu drugiej strefy inwestycji określonej w pkt 3.1. ppkt 2) należy opracowanie projektu geotechnicznego i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej poprzedzonej projektem robót geologicznych zgodnie z zapisami Rozporządzenia MTBiGM z dnia 25 kwietnia 2012 roku.
3.3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla każdej strefy odrębnie.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: P.KWADRAT Przemysław Olejnik – Załącznik nr 9 do SWZ.
3.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokonanie wszystkich wymaganych zgłoszeń/ odbiorów przez odpowiednie jednostki organizacyjne/ służby (np. sanepid, straż pożarna, kominiarz) w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem inwestycji wraz z przygotowaniem wniosków o uzyskanie pozwoleń na użytkowanie ze stosownymi załącznikami wynikającymi z ustawy Prawo budowlane (w tym świadectwo energetyczne).
3.7. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić własne źródło energii elektrycznej oraz wody na czas trwania inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7878367,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15847600,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7878367,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-INFRA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932175557

7.3.3) Ulica: Ogrodowa

7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania toalety ogólnodostępnej oraz kuchni plenerowej, SOBOTA Sp. z o.o., ul. Elektryczna 7a, 67-200 Głogów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7878367,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.