Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407000/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00432998/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00460979/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
- 2024/BZP 00466442/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parku kamperowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osłonin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parku kamperowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osłonin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9361cb50-c1a2-417d-a2b4-414f79cd9faf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037319/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa parku kamperowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osłonin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6417735,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa parku kamperowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osłonin”.
Pierwszą strefą jest budowa pola kempingowego, toalety ogólnodostępnej, otwartej kuchni plenerowej, placu zabaw (strefa workout), zaplecza parkingowego, elementów małej architektury oraz infrastruktury towarzyszącej. Drugą strefą
w ramach przedmiotowej inwestycji jest budowa przystani wodnej, pomostu wędkarskiego oraz slipu do wodowania jednostek pływających. Inwestycja przewidziana jest do realizacji w m. Osłonin, gm. Przemęt na dz. o nr ew. 250/1,
oraz części działki 250/2.
Inwestycja objęta jest dwoma pozwoleniami na budowę:
1) Pozwolenie nr 329/2024 z dnia 01.07.2024 r. wydane przez Starostę Wolsztyńskiego dla „Budowy pola kempingowego, toalety ogólnodostępnej, otwartej kuchni plenerowej, placu zabaw, zaplecza parkingowego, elementów małej architektury oraz infrastruktury towarzyszącej”, które swoim zakresem obejmuje:
• dostawę i montaż urządzeń rekreacyjnych tj. workout, urządzenia siłowe,
• wydzielenie kwater do biwakowania w namiotach, samochodach kamperowych czy przyczepach kempingowych wyposażone w kolumny zasilające,
• dostawę i montaż elementów małej architektury w tym ławki parkowe, kosze na śmieci, stojak na rowery,
• budowę otwartej, ogólnodostępnej kuchni plenerowej,
• budowę toalety ogólnodostępnej,
• budowę stanowiska serwisowego zrzutu brudnej wody wraz z kolumną serwisową,
• budowę systemu monitoringu,
• budowę systemu kontroli wjazdu,
• budowę oświetlenia terenu,
• budowę dróg wewnętrznych,
• budowę miejsc gromadzenia odpadów stałych,
• nowe nasadzenia drzew, krzewów, bylin i traw,
• budowę infrastruktury technicznej (sieć wodociągowa, elektroenergetyczna
oraz sanitarna).
2) Pozwolenie nr 339/2024 z dnia 05.07.2024 r. wydane przez Starostę Wolsztyńskiego dla „Budowy przystani wodnej, pomostu wędkarskiego oraz slipu do wodowania jednostek pływających”, które swoim zakresem obejmuje:
• budowę przystani wodnej do cumowania niewielkich jednostek pływających, urządzenie składa się z głównego pokładu oraz ośmiu odnóg cumowniczych (długość całkowita pomostu i trapu: 33 m+5m),
• budowę pomostu wędkarskiego na planie litery ‘L’ (długość całkowita pomostu i trapu: 60m+5m),
• budowę slipu do wodowania jednostek pływających (długość całkowita slipu: 20,20 m).
3.2. Do zakresu drugiej strefy inwestycji określonej w pkt 3.1. ppkt 2) należy opracowanie projektu geotechnicznego i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej poprzedzonej projektem robót geologicznych zgodnie z zapisami Rozporządzenia MTBiGM z dnia 25 kwietnia 2012 roku.
3.3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla każdej strefy odrębnie.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: P.KWADRAT Przemysław Olejnik – Załącznik nr 9 do SWZ.
3.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokonanie wszystkich wymaganych zgłoszeń/ odbiorów przez odpowiednie jednostki organizacyjne/ służby (np. sanepid, straż pożarna, kominiarz) w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem inwestycji wraz z przygotowaniem wniosków o uzyskanie pozwoleń na użytkowanie ze stosownymi załącznikami wynikającymi z ustawy Prawo budowlane (w tym świadectwo energetyczne).
3.7. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić własne źródło energii elektrycznej oraz wody na czas trwania inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7878367,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15847600,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7878367,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-INFRA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932175557
7.3.3) Ulica: Ogrodowa
7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-222
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania toalety ogólnodostępnej oraz kuchni plenerowej, SOBOTA Sp. z o.o., ul. Elektryczna 7a, 67-200 Głogów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7878367,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.