Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00545142/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
- 2024/BZP 00551238/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00601660/01 - Wynik z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa aparatów do analiz chemicznych dla LK KWP we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 718714324
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.andruszkiewicz@wr.polcija.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548886
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00545142
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Możliwość udzielenia zaliczek uregulowana została w § 11 PPU następująco:
Zamawiający może udzielić zaliczki wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy na zasadach określonych w PZP, w maksymalnej wysokości do 100 % kwoty określonej w § 2 ust. 1 Umowy.
2. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wskaże zakres dostaw, który pokryje z udzielonej zaliczki oraz termin realizacji dostaw, a także formę zabezpieczenia ich wykonania.
3. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100 % zabezpieczenia jej wartości.
4. Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
5. Termin zabezpieczenia zaliczki winien być dłuższy o min 14 dni niż termin wykonania zamówienia określony w § 3 Umowy.
6. Zamawiający zwróci lub zwolni zabezpieczenie zaliczki w terminie do 30 dni licząc od dnia zwrotu zaliczki.
7. Zamawiający może udzielić kolejnych zaliczek, pod warunkiem, że Wykonawca wykona zamówienie w zakresie poprzednio udzielonych zaliczek.
8. Zamawiający przyznaje lub odmawia przyznania zaliczki w formie pisemnej, w terminie 3 dni od daty wpłynięcia wniosku o jej przyznanie.
9. Jeśli w warunkach przedłożonego przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki podana jest data jego wygaśnięcia, a Wykonawca na 3 dni roboczych przed tą datą nie wniesie przedłużenia zabezpieczenia zaliczki, Zamawiający jest uprawniony do zrealizowania zabezpieczenia, a z uzyskanych z tego tytułu środków do ustanowienia zabezpieczenia zaliczki.
10. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia kwoty nierozliczonej zaliczki z należności Wykonawcy, przy opłacaniu faktury wystawionej przez Wykonawcę.
11. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy odbioru końcowego do chwili całkowitego rozliczenia się Wykonawcy z otrzymanych zaliczek.
Po zmianie:
Możliwość udzielenia zaliczek uregulowana została w § 11 PPU następująco:
1. Zamawiający może udzielić zaliczki wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy na zasadach określonych w PZP, w maksymalnej wysokości do 95% kwoty określonej w § 2 ust. 1 Umowy.
2. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wskaże zakres dostaw, który pokryje z udzielonej zaliczki oraz termin realizacji dostaw, a także formę zabezpieczenia ich wykonania.
3. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100 % zabezpieczenia jej wartości.
4. Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
5. Termin zabezpieczenia zaliczki winien być dłuższy o min 14 dni niż termin wykonania zamówienia określony w § 3 Umowy.
6. Zamawiający zwróci lub zwolni zabezpieczenie zaliczki w terminie do 30 dni licząc od dnia zwrotu zaliczki.
7. Zamawiający może udzielić kolejnych zaliczek, pod warunkiem, że Wykonawca wykona zamówienie w zakresie poprzednio udzielonych zaliczek.
8. Zamawiający przyznaje lub odmawia przyznania zaliczki w formie pisemnej, w terminie 3 dni od daty wpłynięcia wniosku o jej przyznanie.
9. Jeśli w warunkach przedłożonego przez Wykonawcę zabezpieczenia zaliczki podana jest data jego wygaśnięcia, a Wykonawca na 3 dni roboczych przed tą datą nie wniesie przedłużenia zabezpieczenia zaliczki, Zamawiający jest uprawniony do zrealizowania zabezpieczenia, a z uzyskanych z tego tytułu środków do ustanowienia zabezpieczenia zaliczki.
10. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia kwoty nierozliczonej zaliczki z należności Wykonawcy, przy opłacaniu faktury wystawionej przez Wykonawcę.
11. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy odbioru końcowego do chwili całkowitego rozliczenia się Wykonawcy z otrzymanych zaliczek.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-249/2024 Dostawa dwustanowiskowego zestaw potencjostatów-galwanostatów dla Katedry Inżynierii Materiałów Półprzewodnikowych PWr.
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Dostawa wysokiej klasy kalibratora czujników temperatury do Laboratorium Edukacyjno-Badawczego Odnawialnych Źródeł i Poszanowania Energii - Ośrodek WGGiOŚ w Miękini - DE-dzp.272-681/24
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.