Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00520238/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Koszutkowy plac zabaw – ogrodzenie, tablice do zabaw, baza drzewna, zadaszenie piaskownicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszutkowy plac zabaw – ogrodzenie, tablice do zabaw, baza drzewna, zadaszenie piaskownicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba13a778-4a80-420a-b47a-ca2548a79450
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Koszutkowy Plac Zabaw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520238
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.095.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84243,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje wykonanie ogrodzenia, tablic do zabaw, bazy drzewnej i zadaszenia piaskownicy na placu zabaw w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice „Koszutkowy plac zabaw dla starszych dzieci” w rejonie ul. Wyszyńskiego 26 w Katowicach.
Roboty polegać będą w szczególności na:
1) wykonaniu robót przygotowawczych i rozbiórkowych;
2) montażu elementów małej architektury;
3) montażu ogrodzeń systemowych;
4) nasadzeniu roślin.
2. Zamawiający wymaga, by na cały przedmiot umowy (z wyłączeniem nasadzeń) Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy.
3. Wyżej wymienione roboty/prace będą wykonywane na podstawie projektu archtektoniczno – budowlanego stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, a także projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
UWAGA! Przedmiar/przedmiary w formacie ATH załączony/załączone jest/są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem/przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF, a przedmiarem/przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
4. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
5. Informacje istotne dla organizacji robót:
UWAGA! Roboty objęte przedmiotem zamówienia prowadzone będą w rejonie budynków zamieszkałych. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłego dostępu do wejść do budynku oraz utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych ciągów komunikacyjnych, parkingów, dróg i chodników.
6. Parametry równoważności:
1) Jeżeli STWiOR lub przedmiar/przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie STWiOR lub przedmiarze/przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
7. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
8. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 8 ust. 3 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
9. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2024 poz. 1289 z późn. zm.) dla zamówienia został określony w § 8 ust. 24, 25, 26 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia, ponieważ złożona oferta podlegała odrzuceniu.Uzasadnienie
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.10.2024 r., do godziny 09:00 złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia tj. Wykonawca nie wskazał w kosztorysie ofertowym wszystkich wymaganych składników cenotwórczych (brak stawki roboczogodziny), co było niedopuszczalne z uwagi na sposób realizacji przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach VIII/2024
- Dostawa środków do pielęgnacji pacjenta
- "Zaprojektowanie i wykonanie przeniesienia węzła zlokalizowanego w Cieszynie przy ul. Katowickiej 22 (...)"
- Dostawa 2 sztuk aparatów do badań laboratoryjnych: Real - Time PCR oraz termocyklera do reakcji PCR / ZP-24-115BN
- Dostawa kontenerów na odpady
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z ładowarką EV typu Wallbox lub równoważną, polegającej na rozbudowie istniejącej dachowej instalacji PV o mocy 149kW
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi wewnętrznej w miejscowości Helenka
- "Remont parkingu od ulicy Łęgskiej dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku."
- Budowa systemu wentylacji sali gimnastycznej w COSSW w Kulach oraz przebudowa systemu wentylacji pomieszczeń kuchennych w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie COSSW w Kulach
- Remont drogi gminnej 510704K (ul. Szewczyka) w km od 00+000,00 do km 00+094,50 w miejscowości Oświęcim, Miasto Oświęcim
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Kanice i Wiechnowice
- Budowa sieci wodociągowej w ul. Szlacheckiej oraz przyległych w m. Józefin
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.