Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522493/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
- 2023/BZP 00535531/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
- 2023/BZP 00546883/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-12
- 2024/BZP 00205840/01 - Wynik z dnia 2024-02-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 71-252
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.7.) Numer telefonu: 91 4253008
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spsk1.szn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548997
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00522493
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
-Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane warunki techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) posiada doświadczenie w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1. Co najmniej 1 dokumentację projektową dla obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 9 tys. m2 wykonany kompleksowo we wszystkich branżach w technologii BIM, obejmującą projekt architektoniczno – budowlany (albo budowlany wedle uprzednio obowiązującej nomenklatury), techniczny lub/i wykonawczy, w którym zastosowano co najmniej jedno odnawialne źródło energii,
2. Co najmniej 1 dokumentację projektową dla obiektu użyteczności publicznej wraz lądowiskiem dla helikopterów obejmującą projekt architektoniczno – budowlany (albo budowlany wedle uprzednio obowiązującej nomenklatury), techniczny lub/i wykonawczy,
3. Co najmniej 1 dokumentację Projektu Funkcjonalno Użytkowego dla obiektu użyteczności publicznej (kat :V, IX, XI wg. załącznika do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U.2023.682 z póź zm.)) o powierzchni użytkowej min. 9 tys. m2., stanowiący opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formule zaprojektuj i wybuduj.
2) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji całego zamówienia co najmniej następującymi osobami:
1. Architekt będący kierownikiem zespołu opracowującego dokumentację PFU, musi spełniać wszystkie poniżej wskazane wymagania łącznie:
a. posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń z co najmniej 15 letnim doświadczeniem w zakresie pełnienia roli głównego architekta, który zrealizował w ciągu ostatnich 10 lat, a także sporządził albo brał udział w przygotowywaniu jako główny architekt/kierownik zespołu co najmniej 1 dokumentację projektową:
i. dla obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 9 tys. m2 wykonany kompleksowo we wszystkich branżach w technologii BIM, obejmującą projekt architektoniczno – budowlany (albo budowlany wedle uprzednio obowiązującej nomenklatury)techniczny lub/i wykonawczy, w którym zastosowano co najmniej jedno odnawialne źródło energii
ii. dla obiektu użyteczności publicznej wraz lądowiskiem dla helikopterów obejmującą projekt architektoniczno – budowlany (albo budowlany wedle uprzednio obowiązującej nomenklatury), techniczny lub/i wykonawczy,
iii. Projektu Funkcjonalno Użytkowego dla obiektu użyteczności publicznej (kat : V, IX, XI wg. załącznika do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U.2023.682 z póź zm.) o powierzchni użytkowej min. 9 tys. m2. stanowiący opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Technolog medyczny, spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania łącznie:
a. Wyższe wykształcenie techniczne,
b. min. 10 letnim doświadczenie,
c. wykonywał w ciągu ostatnich 10 lat projekt technologii medycznej min. 2 zrealizowanych obiektów szpitali lub oddziałów szpitalnych z blokiem operacyjnym;
3. Projektant branży konstrukcyjnej, spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania:
a. Posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 36-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
4. Projektant instalacji branży elektrycznej, spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania:
a. posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 36-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); Doświadczenie osoby powinno być podawane w taki sposób, by można było wyliczyć miesiące doświadczenia,
5. Projektant instalacji branży elektrycznej spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania:
a. posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 36-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);
6. Projektant branży drogowej spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania łącznie:
a. posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 36-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);
7. specjalista ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania:
a. posiadający uprawnienia do wykonywania funkcji rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, wpisaną na listę rzeczoznawców prowadzoną przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej, oraz minimum 36 miesięcznym doświadczeniem zawodowym;
8. specjalista weryfikator założeń i rozwiązań projektowych w zakresie energetycznym budynków spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania:
a. posiadający uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, tj. ujętą w wykazie osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków prowadzonym przez ministra właściwego do spraw budownictwa oraz posiadającą minimum 36 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej lub wykonywaniu modelowania energetycznego budynków.
Dopuszcza się połączenie wyżej wymienionych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Wskazuje się, że kierownik zespołu - architekt będzie osobą koordynującą i kierującą pracami projektowymi z zastrzeżeniem, że osoba ta będzie musiała wykonywać przewidziane dla niej czynności osobiście. Nie dopuszcza się możliwości zmiany tej osoby za wyjątkiem sytuacji opisanych w projekcie umowy.
Uwaga! Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Dodatkowo, w przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby dołącza do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdziale XI i XV SWZ.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
-Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane warunki techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) posiada doświadczenie w realizacji usług podobnych do przedmiotu zamówienia, tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1. Co najmniej 1 dokumentację projektową dla obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 9 tys. m2 wykonany kompleksowo we wszystkich branżach w technologii BIM, obejmującą projekt architektoniczno – budowlany (albo budowlany wedle uprzednio obowiązującej nomenklatury), techniczny lub/i wykonawczy, w którym zastosowano co najmniej jedno odnawialne źródło energii,
2. Co najmniej 1 dokumentację projektową dla obiektu użyteczności publicznej wraz lądowiskiem dla helikopterów obejmującą projekt architektoniczno – budowlany (albo budowlany wedle uprzednio obowiązującej nomenklatury), techniczny lub/i wykonawczy,
3. Co najmniej 1 dokumentację Projektu Funkcjonalno Użytkowego dla obiektu użyteczności publicznej (kat :V, IX, XI wg. załącznika do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U.2023.682 z póź zm.)) o powierzchni użytkowej min. 9 tys. m2., stanowiący opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formule zaprojektuj i wybuduj.
2) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji całego zamówienia co najmniej następującymi osobami:
1. Architekt będący kierownikiem zespołu opracowującego dokumentację PFU, musi spełniać wszystkie poniżej wskazane wymagania łącznie:
a. posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń z co najmniej 15 letnim doświadczeniem w zakresie pełnienia roli głównego architekta, który zrealizował w ciągu ostatnich 10 lat, a także sporządził albo brał udział w przygotowywaniu jako główny architekt/kierownik zespołu co najmniej 1 dokumentację projektową:
i. dla obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 9 tys. m2 wykonany kompleksowo we wszystkich branżach w technologii BIM, obejmującą projekt architektoniczno – budowlany (albo budowlany wedle uprzednio obowiązującej nomenklatury)techniczny lub/i wykonawczy, w którym zastosowano co najmniej jedno odnawialne źródło energii
ii. dla obiektu użyteczności publicznej wraz lądowiskiem dla helikopterów obejmującą projekt architektoniczno – budowlany (albo budowlany wedle uprzednio obowiązującej nomenklatury), techniczny lub/i wykonawczy,
iii. Projektu Funkcjonalno Użytkowego dla obiektu użyteczności publicznej (kat : V, IX, XI wg. załącznika do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U.2023.682 z póź zm.) o powierzchni użytkowej min. 9 tys. m2. stanowiący opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Technolog medyczny, spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania łącznie:
a. Wyższe wykształcenie techniczne,
b. min. 10 letnim doświadczenie,
c. wykonywał w ciągu ostatnich 10 lat projekt technologii medycznej min. 2 zrealizowanych obiektów szpitali lub oddziałów szpitalnych z blokiem operacyjnym;
3. Projektant branży konstrukcyjnej, spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania:
a. Posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 36-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
4. Projektant instalacji branży elektrycznej, spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania:
a. posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 36-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); Doświadczenie osoby powinno być podawane w taki sposób, by można było wyliczyć miesiące doświadczenia,
5. Projektant instalacji branży sanitarnej spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania:
a. posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 36-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);
6. Projektant branży drogowej spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania łącznie:
a. posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 36-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych (liczone po uzyskaniu wpisu na właściwą listę zawodową Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);
7. specjalista ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania:
a. posiadający uprawnienia do wykonywania funkcji rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, wpisaną na listę rzeczoznawców prowadzoną przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej, oraz minimum 36 miesięcznym doświadczeniem zawodowym;
8. specjalista weryfikator założeń i rozwiązań projektowych w zakresie energetycznym budynków spełniający wszystkie poniżej wskazane wymagania:
a. posiadający uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, tj. ujętą w wykazie osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznej budynków prowadzonym przez ministra właściwego do spraw budownictwa oraz posiadającą minimum 36 miesięczne doświadczenie w wykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej lub wykonywaniu modelowania energetycznego budynków.
Dopuszcza się połączenie wyżej wymienionych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Wskazuje się, że kierownik zespołu - architekt będzie osobą koordynującą i kierującą pracami projektowymi z zastrzeżeniem, że osoba ta będzie musiała wykonywać przewidziane dla niej czynności osobiście. Nie dopuszcza się możliwości zmiany tej osoby za wyjątkiem sytuacji opisanych w projekcie umowy.
Uwaga! Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Dodatkowo, w przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby dołącza do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdziale XI i XV SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
1. Przystępując do przetargu wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości 7 800,00 PLN
w terminie do 15.12.2023 r. do godz. 08:00
2. Wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu - przelewem bankowym na konto:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
BGK (Bank Gospodarstwa Krajowego) Oddział W Szczecinie
20 1130 1176 0022 2011 8420 0008 z dopiskiem „wadium – Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów, ZP-261-97/2023”
Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.
b) gwarancje bankowe,
c) gwarancje ubezpieczeniowe,
d) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi wadium w formie oryginału w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu poprzez dołączenie do oferty i wczytanie dokumentu na Portalu PZP.
5. Wadium składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej nie może nakładać na Zamawiającego obowiązku udowodnienia, czy choćby uprawdopodobnienia wystąpienia podstaw do zatrzymania wadium. Wypłata powinna następować na podstawie samego oświadczenia Zamawiającego o zaistnieniu podstaw do zatrzymania wadium. Realizacja wadium nie może wiązać się z powstaniem obciążeń finansowych dla Zamawiającego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
7. W przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie niepieniężnej, w treści gwarancji/poręczenia muszą zostać wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum.
8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści
tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i
bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego beneficjenta gwarancji/poręczenia – Zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin
związania ofertą.
W przypadku wadium składanego w innej formie niż pieniężna zaleca się, aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela, na który Zamawiający będzie mógł przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Przystępując do przetargu wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości 7 800,00 PLN
w terminie do 19.12.2023 r. do godz. 08:00
2. Wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu - przelewem bankowym na konto:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1
BGK (Bank Gospodarstwa Krajowego) Oddział W Szczecinie
20 1130 1176 0022 2011 8420 0008 z dopiskiem „wadium – Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów, ZP-261-97/2023”
Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.
b) gwarancje bankowe,
c) gwarancje ubezpieczeniowe,
d) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi wadium w formie oryginału w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu poprzez dołączenie do oferty i wczytanie dokumentu na Portalu PZP.
5. Wadium składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej nie może nakładać na Zamawiającego obowiązku udowodnienia, czy choćby uprawdopodobnienia wystąpienia podstaw do zatrzymania wadium. Wypłata powinna następować na podstawie samego oświadczenia Zamawiającego o zaistnieniu podstaw do zatrzymania wadium. Realizacja wadium nie może wiązać się z powstaniem obciążeń finansowych dla Zamawiającego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
7. W przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie niepieniężnej, w treści gwarancji/poręczenia muszą zostać wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum.
8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści
tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i
bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego beneficjenta gwarancji/poręczenia – Zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin
związania ofertą.
W przypadku wadium składanego w innej formie niż pieniężna zaleca się, aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela, na który Zamawiający będzie mógł przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-15 08:00
Po zmianie:
2023-12-19 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-15 08:30
Po zmianie:
2023-12-19 08:30
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- TP-25/24 Dostawa preparatów do dezynfekcji skóry i ran.
- Zagospodarowanie terenu wraz z budową obiektów małej architektury - Rekreacja i wypoczynek dla dzieci i dorosłych na Słonecznym i Majowym SBO 2023 - Polana grillowa na osiedlu Majowym
- "Zakup fabrycznie nowej samobieżnej ładowarki kołowej, teleskopowej i dostawa do Spółki Wodnej "Międzyodrze" ul. Przejazd 14, 70-607 Szczecin."
- Zakup samochodów dla Oddziału ZUS w Szczecinie, z podziałem na dwie części: część I - samochód osobowo-ciężarowy 5+1 typu furgon lub van część II - samochód osobowo-ciężarowy 5+1 typu furgon lub van
- Dostawa mebli wraz z montażem do domów studenckich Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy budynku przy ul. Żołnierskiej 55 w Szczecinie na potrzeby RCUS wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydrożnej z figurą św. Jana Nepomucena w Piotrawinie
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WIELOBRANŻOWEJ Z PODZIAŁEM CZĘŚCI (powtórzenie)
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla zad.pn.: "Przebudowa ul. Kilara i odcinków ul. Bernardyńskiej,Tuwima i Łagiewnickiej"
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Budowa obiektu radiokomunikacyjnego/ radionawigacyjnego OR/ DME Grudziądz
- Opracowanie dokumentacji technicznej i przebudowa systemu odwodnienia obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1704R Wiązownica - Radawa - Wola Mołodycka w km 8+535
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.