eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodel"Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz modernizacja ujęć wody na terenie gminy Chodel"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz modernizacja ujęć wody na terenie gminy Chodel”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24

1.5.2.) Miejscowość: Chodel

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-350

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8277310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.chodel@eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-449713b9-2a4b-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz modernizacja ujęć wody na terenie gminy Chodel”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-449713b9-2a4b-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00379142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271. 5 .2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2961557,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 – Dostawa i montaż 150 szt. kompletnych przydomowych oczyszczalni ścieków;
1. Zakres zamówienia w części 1 obejmuje:
1.1. sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie robót poprzez złożenie zgłoszeń wraz z wymaganymi załącznikami stosownie do art. 29 ust.1 pkt 2 oraz art. 30 pkt 1b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, (Dz.U. z 2024 r., poz. 725z późn. zm.) do Starosty Opola Lubelskiego.
1.2. wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, a w szczególności:
1.2.1. Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektów oczyszczalni;
1.2.2. Dostawę, montaż i uruchomienie 150 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków;
1.2.3. Wykonanie przyłączy kanalizacyjnych;
1.2.4. Montaż urządzeń do odprowadzania ścieków oraz wykonanie podłączenia elektrycznego;
1.2.5. Rozruch techniczny i technologiczny oraz wykonanie pomiarów kompletnej oczyszczalni;
1.2.6. Wykonanie dokumentacji fotograficznej;
1.2.7. Wykonanie badania ścieków surowych oraz oczyszczonych (BZT5, ChZT i zawiesiny) na min. 10 wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach;
1.2.8. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla użytkowników wszystkich 150 szt. oczyszczalni potwierdzonych protokołem z przeprowadzonych czynności;
1.2.9. Przygotowanie i przekazanie użytkownikom szczegółowej instrukcji obsługi;
1.2.10. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej;
1.2.11. Przeprowadzanie wymaganych przez producenta przeglądów w czasie trwania gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 3133858,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.2.1. Ujęcie Chodel. W ramach zadania wchodzi m.in:
a) Wewnątrz budynku hydroforni:
 montaż nowego wyposażenia w węźle sanitarnym hydroforni (tzw. biały montaż)
 montaż pompowni II stopnia ( zestaw hydroforowy ) wydajności QII st.=38m3/h, H=2,5 bara. Kolektory ssawny i tłoczny : DN100 ze stali nierdzewnej .Zestaw składa się z 3 pomp po 3 kW każda, w tym 1 stanowi czynną rezerwę. Falowniki dla pomp umieszczone w szafie zestawu. z wizualizacją w chmurze, z możliwością zdalnej zmiany numerów telefonów do powiadomień o awariach
 montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni (prysznic bezpieczeństwa z myjką do oczu, umywalką )
 wymiana i montaż nowego chloratora wraz z instalacją wewnętrzną
 przepięcie istniejącej instalacji
b) Montaż wodomierza sieciowego z nadajnikiem impulsów
c) Modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego
d) Modernizacja instalacji siły i gniazd
e) Wymiana kabli elektrycznych i sterowniczych wewnątrz budynku
f) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych hali hydroforni oraz ułożenie terakoty
g) Usunięcie ubytków tynków na ścianach i ewentualnie skucie nierówności i ponowne tynkowanie
h) Prace malarskie i wykończeniowe wewnątrz hydroforni

4.4.2.2. Ujęcie Ratoszyn Drugi. W ramach zadania wchodzi m.in:
a) Wewnątrz budynku hydroforni:
 montaż nowego wyposażenia w węźle sanitarnym hydroforni (tzw. biały montaż)
 montaż pompowni II stopnia ( zestaw hydroforowy ) wydajności QII st.=50 m3/h, H=4,0 bara Zestaw składa się z 4 pomp po 4,0 kW każda, w tym 1 stanowi czynną rezerwę. Kolektory ssawny i tłoczny : DN125 ze stali nierdzewnej. Falowniki dla pomp umieszczone w szafie zestawu. Zestaw z wizualizacją w chmurze, z możliwością zdalnej zmiany numerów telefonów do powiadomień o awariach
 montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni (prysznic bezpieczeństwa z myjką do oczu, umywalką)
 wymiana i montaż nowego chloratora wraz z instalacją wewnętrzną
 przepięcie istniejącej instalacji
b) Montaż wodomierza sieciowego z nadajnikiem impulsów ( wpięcie do wizualizacji )
c) Montaż zaworu bezpieczeństwa na sieć
d) Wydzielenie pomieszczenia chlorowni,
e) Stolarka drzwiowa ( wew. i zew. )
f) Montaż nowej rozdzielni głównej
g) Modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego
h) Modernizacja instalacji siły i gniazd
i) Wymiana kabli elektrycznych i sterowniczych wewnątrz budynku
j) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w chlorowni, węźle sanitarnym i hali hydroforni oraz ułożenie terakoty
k) Usunięcie ubytków tynków na ścianach i ewentualnie skucie nierówności i ponowne tynkowanie
l) Prace malarskie i wykończeniowe wewnątrz hydroforni

4.4.2.3. Ujęcie Granice. W ramach zadania wchodzi m.in:
a) Wewnątrz budynku hydroforni:
 montaż nowego wyposażenia w węźle sanitarnym hydroforni (tzw. biały montaż)
 montaż pompowni II stopnia ( zestaw hydroforowy ) wydajności QII st.=58m3/h, H=3,0 bary Zestaw składa się z 4 pomp po 4,0 kW każda, w tym 1 stanowi czynną rezerwę. Kolektory ssawny i tłoczny : DN125 ze stali nierdzewnej. Falowniki dla pomp umieszczone w szafie zestawu. Zestaw z wizualizacją w chmurze, z możliwością zdalnej zmiany numerów telefonów do powiadomień o awariach.
 montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni (prysznic bezpieczeństwa z myjką do oczu, umywalką)
 wymiana i montaż nowego chloratora wraz z instalacją wewnętrzną
 przepięcie istniejących instalacji
b) Montaż wodomierza sieciowego z nadajnikiem impulsów
c) Montaż zaworu bezpieczeństwa na sieć
d) Stolarka drzwiowa ( wew. i zew. )
e) Montaż nowej rozdzielni głównej
f) Montaż włazów podwójnych studni i zbiornika wyrównawczego – szt.4
g) Modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego
h) Modernizacja instalacji siły i gniazd
i) Wymiana kabli elektrycznych i sterowniczych wewnątrz budynku
j) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w chlorowni, węźle sanitarnym i hali hydroforni oraz ułożenie terakoty
k) Usunięcie ubytków tynków na ścianach i ewentualnie skucie nierówności i ponowne tynkowanie
l) Prace malarskie i wykończeniowe wewnątrz hydroforni

4.4.2.4. Ujęcie Jeżów. W ramach zadania wchodzi m.in:
a) Wewnątrz budynku hydroforni:
 montaż nowego wyposażenia w węźle sanitarnym hydroforni (tzw. biały montaż)
 montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni (prysznic bezpieczeństwa z myjką do oczu, umywalką)
 wymiana i montaż nowego chloratora wraz z instalacją wewnętrzną
b) Montaż wodomierza sieciowego z nadajnikiem impulsów
c) Stolarka drzwiowa ( wew. i zew. )
d) Wydzielenie pomieszczenia chlorowni, montaż drzwi wejściowych
e) Montaż nowej rozdzielni głównej
f) Montaż włazów podwójnych studni i zbiornika wyrównawczego – szt.2
g) Modernizacja instalacji oświetlenia wewnętrznego
h) Modernizacja instalacji siły i gniazd
i) Wymiana kabli elektrycznych i sterowniczych wewnątrz budynku
j) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w chlorowni, węźle sanitarnym oraz ułożenie terakoty
k) Usunięcie ubytków tynków na ścianach i ewentualnie skucie nierówności i ponowne tynkowanie
l) Prace malarskie i wykończeniowe wewnątrz hydroforni

4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 508856,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3735018,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5178300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3735018,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAJK Maciej Kańczugowski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON385876811

7.3.3) Ulica: Chemiczna 8G

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-329

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane związane z dostawą, montażem i uruchomieniem przydomowych oczyszczalni ścieków (wymienione w rozdziale 4 pkt 4.3.2 SWZ) - Wielobranżowy Zakład Usługowy Andrzej Sieradzki, ul. Botaniczna 25 A, 87-800 Włocławek


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3735018,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.