eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodelBudowa dwóch odcinków drogi dla pieszych o łącznej długości 1,267 km w miejscowości Przytyki



Ogłoszenie z dnia 2023-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch odcinków drogi dla pieszych o łącznej długości 1,267 km w miejscowości Przytyki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24

1.5.2.) Miejscowość: Chodel

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-350

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 73 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.chodel@eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68a76aa-7da2-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch odcinków drogi dla pieszych o łącznej długości 1,267 km w miejscowości Przytyki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a68a76aa-7da2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025353/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa chodnika przy drodze gminnej w m. Przytyki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483456

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBD.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1068162,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch odcinków drogi dla pieszych o łącznej długości 1,267 km w miejscowości Przytyki.
2. Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę, a w szczególności:
2.1. roboty pomiarowe, wycinka drzew wraz z karczowaniem pni, roboty rozbiórkowe;
2.2. roboty ziemne;
2.3. budowę chodnika szerokości 1,56 m usytuowanego bezpośrednio przy jezdni drogi gminnej (wraz z poszerzeniami przy przejściach dla pieszych oraz na mijankach);
2.4. budowę zjazdów indywidualnych oraz publicznych w ciągu chodnika na przyległe do drogi nieruchomości w miejscu istniejących zjazdów;
2.5. przebudowę zjazdów publicznych na stacji paliw;
2.6. budowę peronu przystankowego;
2.7. odwodnienie miejsc, gdzie tworzą się zastoiska wody poprzez zastosowanie ścieków podchodnikowych w tym ścieków skarpowych trapezowych celem odprowadzenia wody z jezdni poza chodnik;
2.8. odtworzenie rowów przydrożnych poprzez „przełożenie” za projektowany chodnik w tym wykonanie skarpy, przeciwskarpy oraz dna rowu;
2.9. przedłużenie istn. przepustów pod drogą gminną wraz z zabezpieczeniem stosując balustrady chodnikowe;
2.10. roboty ziemne w tym umocnienie korpusu drogowego tj. skarp koniecznych do uformowania w miejscu chodnika (lokalnie) z zastosowaniem płyt ażurowych;
2.11. roboty ziemne w tym umocnienie skarp i dna rowu z zastosowaniem płyt jomb;
2.12. zabezpieczenie ruchu pieszego poprzez zastosowanie balustrad chodnikowych w obrębie przepustów (przeznaczonych do przedłużenia) oraz rowu umocnionego płytami bet. typu jomb;
2.13. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
2.14. roboty wykończeniowe;
2.15. wykonanie w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową/remontem;
2.16. wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru;
2.17. wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2.18. prowadzenie dziennika budowy;
2.19. zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót;
2.20. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (.pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania;
2.21. uporządkowanie terenu inwestycji;
2.22. przekazanie zrealizowanych robót własnościowym dysponentom;
2.23. Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w załączonej dokumentacji technicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna (zał. Nr 1 do SWZ) oraz załącznik nr 6 – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1054754,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1926153,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1054754,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR CHOŁODY BUDO-DROG

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432286714

7.3.4) Miejscowość: Tomaszowice-Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 21-008

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1054754,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.