Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450225/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00454075/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
oraz jednostek organizacyjnych w II połowie 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Września
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześnioraz jednostek organizacyjnych w II połowie 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61c0cb3e-1d18-42a5-9ce6-27fefb0602e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271 / 52 / WOR-OA / 2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 63329,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych dostaw papieru do drukarek, segregatorów oraz innego asortymentu na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni we Wrześni, sołectw, świetlic oraz jednostek organizacyjnych.
2. Dostawy będą realizowane w terminie do 5 dni od dnia złożenia pisemnego (faxem, e-mail) częściowego zapotrzebowania na poszczególny asortyment wymieniony ilościowo w zamówieniu. Termin skrócenia dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane szczegółowo w rozdz. XIII SWZ Miejsce dostawy będzie Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 lub jednostka organizacyjna wskazana w zamówieniu cząstkowym. Zamówienia cząstkowe na podstawie umowy o zamówienie publiczne składać będą również jednostki organizacyjne wymienione w załączniku nr A do umowy.
3. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały biurowe muszą być jednorodne, tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt, określony i wyceniony w złożonym kosztorysie. Wszystkie zaoferowane materiały biurowe przez Wykonawcę winny być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie noszące śladów uprzedniego używania, pochodzące z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowane (dotyczy to produktów oferowanych w opakowaniach producenckich) i zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30199500-5 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95726,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95726,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95726,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa „ANNA” Anna Białobrzycka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 784-133-38-50
7.3.3) Ulica: ul. Wodna 18
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95726,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Zakup i dostawa macierzy do Starostwa Powiatowego we Wrześni w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Oznakowanie poziome ulic i dróg gminnych w Gminie Września
- Zakup paliw płynnych: oleju napędowego oraz dodatku AdBlue na potrzeby Wrzesińskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. we Wrześni
- "Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych."
- Zakup 1300 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego
- Zakup paliw płynnych: oleju napędowego, benzyny Pb95 (E10) oraz dodatku AdBlue na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. we Wrześni
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa papieru ksero oraz artykułów biurowych do Urzędu Miasta Ruda Śląska"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego
- Dostawa papieru kserograficznego białego, papieru offsetowego, papierów i kartonów ozdobnych oraz tektury na okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.