Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522410/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY W DZIERŻONIOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020680960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cicha 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_dzierzoniow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aea9689-8eac-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.11.2023.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych usług pralniczych obejmujących, odbiór transportem Wykonawcy brudnej bielizny, z obiektów Zamawiającego, jej załadunek, pranie, dezynfekcję, segregowanie, suszenie, maglowanie, prasowanie, usługi szwalnicze – naprawa bielizny uszkodzonej oraz dostarczenie transportem Wykonawcy i rozładunek bielizny czystej do obiektów Zamawiającego, a sortowanie i segregacja bielizny musi odbywać się według podziału na asortyment i komórkę przeznaczenia (komórkę organizacyjną Zamawiającego).
2. Odbiór i dostawa realizowane będą 6 dni w tygodniu:
5 dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 12:00 – odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny
w soboty – odbiór brudnej bielizny bez udziału pracownika Zamawiającego
3. Ilość prania w skali 12 miesięcy: około 83 500 kg (miesięcznie około 6 958,33 kg)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia o maksymalnie 30%, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia, uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z jego bieżącej działalności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
9. Dodatkowe informacje:
9.1. Wykonawca zobowiązuje się, na czas trwania umowy, do utrzymywania ważnej i opłaconej polisy od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej z włączeniem OC za produkt i czyste straty finansowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot umowy, na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł.
9.2. Ksero polisy wykonawca dostarczy zamawiającemu w terminie 5 dni od zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania potwierdzenia opłaty składki lub jej rat oraz dokumentów potwierdzających kontynuację ubezpieczenia na każde wezwanie zamawiającego.
Szczegółowe informacje i wymagania dotyczące przedmiotu Zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SWZ) oraz opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: Wrotom Sp. z o.o.,
ul. Ciepłownicza 23 B, 31-574 Kraków. Wykonawca Wrotom Sp. z o.o do czasu ostatecznego terminu składania ofert tj. do 08.12.2023 do godz. 9:00 nie wniósł wymaganego wadium.
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust.2 ponieważ jedyna złożona w postępowaniu oferta podlega odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Usługi szkoleniowo-kompetencyjne w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie"
- Wyk. rb związanych z realizacją zad pn.:"Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul.Świdnickiej na odcinku od ul.Kasztanowej do ul.Jesionowej w ramach i etapu przebudowy ul.Świdnickiej w Dzierżoniowie"
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.