eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceObsługa, konserwacja i naprawy awaryjne stacji wymienników ciepła i pomp ciepła w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne stacji wymienników ciepła i pomp ciepła w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne stacji wymienników ciepła i pomp ciepła w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b93aa32d-b788-46b2-b8fd-292232bae520

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Obsługa wymienników ciepła i naprawy awaryjne w zasobach KZGM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu nr NZ.231.049.2021 (ogłoszenie nr 2021/BZP 00182118/01 z dnia 2021-09-16) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. obsłudze, konserwacji i naprawach awaryjnych stacji wymienników ciepła i pomp ciepła w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach, a ich wartość była uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.099.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211837,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne stacji wymienników ciepła i pomp ciepła w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach obejmujące w szczególności następujące usługi:
I. Obsługa i konserwacja stacji wymienników ciepła (SWC) i pomp ciepła - zakres obejmuje wykonanie dwa razy w miesiącu (w sezonie grzewczym) lub raz w miesiącu (poza sezonem grzewczym – dotyczy jedynie ciepłej wody użytkowej - CWU) następujących czynności:
1) prac kontrolnych, regulacyjnych i konserwacyjnych,
2) czyszczenia filtrów ,
3) uzupełniania zładu w instalacji C.O.,
4) przeglądu AKPiA oraz sprawdzenia działania automatyki,
5) przeglądu pomp,
6) przeglądu i konserwacji instalacji sterującej urządzenia,
7) utrzymania czystości i porządku w pomieszczeniu.

II. Naprawy awaryjne - zakres prac związanych z usuwaniem awarii obejmuje w szczególności:
1) wymianę pomp obiegowych,
2) wymianę pomp cyrkulacyjnych,
3) wymianę zaworów do regulacji przepływu,
4) wymianę siłowników do zaworów,
5) wymianę automatyki lub jej elementów (termostaty, czujniki),
6) wymianę regulatorów pogodowych,
7) wymianę instalacji wodnej dla C.O. i CWU w pomieszczeniu wymiennika ciepła wraz z kształtkami,
8) wymianę zaworów odcinających (gwintowanych, spawanych lub kołnierzowych),
9) wymianę zaworów bezpieczeństwa,
10) wymianę filtrów siatkowych gwintowanych lub kołnierzowych,
11) wymianę regulatorów różnicy ciśnień,
12) wymianę odmulaczy magnetycznych,
13) wymianę wodomierzy wody gorącej i zimnej,
14) wymianę zaworów do uzupełniania zładu z manometrem,
15) wymianę manometrów i termometrów,,
16) wymianę reduktorów ciśnienia,
17) wymianę naczyń wzbiorczych przeponowych,
18) wymianę liczników ciepła,
19) wymianę skrzynek elektrycznych wraz z oprzyrządowaniem,
20) wymianę zasobników ciepłej wody,
21) wymianę płytowych wymienników ciepła,
22) wymianę wymienników ciepła typu JAD,
23) płukanie wymienników.
Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawiera Opis przedmiotu zamówienia i wymagań wobec wykonawcy – załącznik nr 1 do umowy oraz załącznik nr 4 do Zaproszenia - Wycena
Wykaz stacji wymienników ciepła i pomp ciepła w poszczególnych Oddziałach Eksploatacji Budynków zawiera załącznik nr 2 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42511100-2 - Wymienniki ciepła

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUNGER - BUD Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542731124

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210411,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-13 do 2025-10-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.