Og³oszenie z dnia 2023-12-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00468872/01 - Og³oszenie z dnia 2023-10-30
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦winna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182723
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-331
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8638 023
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@swinna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swinna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1c0dd36-7708-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2023/20242.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c1c0dd36-7708-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00549143
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00524975/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ¦WINNA W SEZONIE 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00468872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.2711.9.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 259716,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2023/2024.2.Czê¶æ zamówienia nr 1 Rejon I so³ectwo ¦winna - drogi o d³ugo¶ci 17 826 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwania ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
10. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
11. Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a) sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materai³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy;
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do odnie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z pó¼n. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z pó¼n. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z pó¼n zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z pó¼n. zm.)
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 50607,41 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2023/2024.2. Czê¶æ zamówienia nr 2 Rejon II so³ectwo Przy³êków – drogi o d³ugo¶ci 6 223 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwania ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
10. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
11. Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a) sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materai³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy;
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do odnie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z pó¼n. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z pó¼n. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z pó¼n zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z pó¼n. zm.)
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28000,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2023/2024.2. Czê¶æ zamówienia nr 3 Rejon III so³ectwo Pewel Ma³a – drogi o d³ugo¶ci 11 699 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwania ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
10. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
11. Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a) sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materai³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy;
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do odnie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z pó¼n. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z pó¼n. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z pó¼n zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z pó¼n. zm.)
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33807,41 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2023/2024.2. Czê¶æ zamówienia nr 4 Rejon IV so³ectwo Pewel ¦lemieñska – drogi o d³ugo¶ci 12 834 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwania ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
10. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
11. Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a) sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materai³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy;
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do odnie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z pó¼n. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z pó¼n. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z pó¼n zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z pó¼n. zm.)
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 59525,93 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2023/2024.2.Czê¶æ zamówienia nr 5 Rejon V so³ectwo Rychwa³dek – drogi o d³ugo¶ci 6 308 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwania ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
10. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
11. Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a) sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materai³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy;
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do odnie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z pó¼n. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z pó¼n. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z pó¼n zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z pó¼n. zm.)
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 36814,81 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy ¦winna w sezonie 2023/2024.2 Czê¶æ zamówienia nr 6
Rejon VI so³ectwo Trzebinia – drogi o d³ugo¶ci 11 438 m
3. Wykaz ulic objêtych zimowych utrzymaniem w poszczególnych Rejonach stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.
4. Prace zasadnicze zimowego utrzymania dróg polegaj± na rêcznym i mechanicznym usuwania ¶niegu z dróg, parkingów, placów i przystanków oraz likwidacji ¶lisko¶ci powsta³ej w wyniku zjawisk meteorologicznych na drogach gminnych.
5. Od¶nie¿anie dróg na ca³ej szeroko¶ci jezdni (minimum 2,7 m).
6. Likwidowanie ¶lisko¶ci na ca³ej szeroko¶ci dróg a przede wszystkim na odcinkach decyduj±cych o bezpieczeñstwie ruchu – niebezpieczne zakrêty i podjazdy, skrzy¿owania, przystanki autobusowe oraz inne miejsca ustalone przez Urz±d Gminy.
7. Zamawiajacy wymaga, aby Wykonawca od¶nie¿aj±c drogi równocze¶nie je posypywa³ je¿eli istnieje potrzeba posypywania.
8. Wszêdzie tam gdzie warunki terenowe i pogodowe tego wymagaj±, wykonawca wyposa¿y sprzêt u¿ywany do wykonywania us³ugi w ³añcuchy na ko³a.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania us³ugi.
10. Wymagana jest dyspozycyjno¶æ ca³odobowa, konieczno¶æ posiadania telefonu komórkowego zarówno przez osobê obs³uguj±c± sprzêt tj. od¶nie¿aj±c± (telefon w kabinie ci±gnika) jak i osobê koordynuj±c± od¶nie¿anie u Wykonawcy.
11. Materia³ do zwalczania go³oledzi:
a) sól drogowa w ilo¶ci 2 tony zapewnia Wykonawca;
b) materai³ sypki zapewnia Zamawiaj±cy;
12. Terminy od¶nie¿ania dróg uzale¿nione bêd± od warunków atmosferycznych i przekazywania informacji przez Kierownika Referatu Inwestycji, oraz przes so³tysa danego so³ectwa jednak nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 60 minut od wezwania do odnie¿ania (dla ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia).
13. Wykonawca, w ci±gu 5 dni od daty podpisania umowy bêdzie zobowi±zany do udostêpnienia jednostki sprzêtowej w celu monta¿u urz±dzenia GPS, które zapewnia Zamawiaj±cy. O terminie przybycia do tut. Urzêdu w celu monta¿u urz±dzenia GPS Wykonawca bêdzie powiadomiony telefonicznie.
14. Warunki p³atno¶ci oraz sumy gwarantowanej za wykonanie us³ugi, szczegó³owo zosta³o opisane w projekcie umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ.
15. Zaleca siê aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. Przeprowadzenie wizji nie jest warunkiem do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
16. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania m.in. nastêpuj±cych przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2023r. poz.1047 z pó¼n. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2023r. poz. 645 z pó¼n. zm.),
c) ustawy z 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1587 z pó¼n zm.),
d) ustawy z 13.09.1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r.
poz 1469 z pó¼n. zm.)
e)Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z 27.10.2005r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania ¶rodków jakie mog± byæ stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. nr 230
poz. 1960)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 50961,10 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 243,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US£UGI Henryk Barabasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070102648
7.3.3) Ulica: Polna 31
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦winna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-331
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 54660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-04-158.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 178,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 178,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Produkcyjno-Us³ugowo-Handlowe "EDEN" £ukañko Olga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070680718
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 156
7.3.4) Miejscowo¶æ: Jele¶nia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-340
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO PRODUKCYJNO-US£UGOWO-HANDLOWE "EDEN" £UKAÑKO OLGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-04-158.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 185,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. GREG-BUD Grzegorz Pastor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070582803
7.3.3) Ulica: Pod Grap± 100
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pewel Ma³a
7.3.5) Kod pocztowy: 34-331
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 36520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-04-158.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 215,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 215,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TGM-KAN Firma Us³ugowa Grzegorz Kantyka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523286454
7.3.3) Ulica: Krakowska 279
7.3.4) Miejscowo¶æ: Pewel ¦lemieñska
7.3.5) Kod pocztowy: 34-331
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TGM-KAN FIRMA US£UGOWA GRZEGORZ KANTYKA
jakie przetargi wygra³a firma
TGM-KAN FIRMA US£UGOWA GRZEGORZ KANTYKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 64290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-04-158.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Pracowników Us³ugi Komunalne Renata Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240389590
7.3.4) Miejscowo¶æ: Juszczyna 376
7.3.5) Kod pocztowy: 34-382
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Renata Nowak - Przewóz pracowników, Us³ugi komunalne
jakie przetargi wygra³a firma
Renata Nowak - Przewóz pracowników, Us³ugi komunalne
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 39760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-04-158.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 138,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 168,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Us³ugowe WINBUD Kacper Wizimirski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388609594
7.3.3) Ulica: Beskidzka 220
7.3.4) Miejscowo¶æ: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiêbiorstwo Us³ugowe WINBUD Kacper Wizimirski
jakie przetargi wygra³a firma
Przedsiêbiorstwo Us³ugowe WINBUD Kacper Wizimirski
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 55040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-04-158.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynkach oraz na terenach przyleg³ych do budynków stanowi±cych w³asno¶æ Powiatu Mieleckiego
- ¦wiadczenie us³ug od¶nie¿ania i zwalczania ¶lisko¶ci oraz innych us³ug w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podzia³em na 5 zadañ (czê¶ci)
- Kompleksowa us³uga utrzymania czysto¶ci w obiekcie oraz us³uga utrzymania zieleni i od¶nie¿ania dróg, parkingów, chodników, ci±gów komunikacyjnych na terenach przyleg³ych do obiektu.
- Utrzymanie czysto¶ci w budynkach oraz na terenach przyleg³ych, a tak¿e utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Us³ugi sprz±tania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 25/Kozia 1/Trêbacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyleg³ego do tych budynków
- Us³ugi sprz±tania i utrzymywania w czysto¶ci pomieszczeñ w obiektach trzech Przychodni nale¿±cych do Samodzielnego Publicznego Zak³adu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.