Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488548/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla pieszych przy drodze gminnej nr 114210G (ul. Słupska) w miejscowości Bolesławice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8451701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi dla pieszych przy drodze gminnej nr 114210G (ul. Słupska) w miejscowości Bolesławice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d21f234-7f01-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044246/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa drogi dla pieszych przy drodze gminnej nr 114210G (ul. Słupska) w miejscowości Bolesławice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.RB-16.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie, w oparciu o opracowany projekt, robót budowlanych polegających na budowie drogi dla pieszych przy drodze gminnej nr 114210G - ul. Słupskiej w miejscowości Bolesławice na odcinku od wysokości istniejącego przystanku autobusowego do wysokości skrzyżowania z ul. Bukową na długości około 381mb i szerokości 2,00 m, w szczególności:
1) sporządzenie dokumentacji projektowo - wykonawczej, poprzez:
a) wykonanie dokumentacji na realizację zakresu rzeczowego określonego w ust. 2 poniżej, w oparciu o dokumentację projektową pn. „Rozbudowa układu drogowego ulicy Szczecińskiej w Kobylnicy i Słupskiej w Bolesławicach z zastosowaniem elementów uspokojenia ruchu” z dnia 30.10.2017 r., która stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
b) uzyskanie dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych,
2) budowę drogi dla pieszych w ciągu pasa drogowego drogi gminnej nr 114210G – ul. Słupskiej w miejscowości Bolesławice na odcinku od wysokości istniejącego przystanku autobusowego do wysokości skrzyżowania z ul. Bukową, w tym:
a) budowa chodnika o nawierzchni utwardzonej kostką betonową,
b) przebudowa istniejących i budowa nowoprojektowanych zjazdów na działki położone wzdłuż ww. drogi dla pieszych o nawierzchni utwardzonej kostką betonową,
c) wykonanie stałej organizacji ruchu, w tym budowa zwykłego przejścia dla pieszych (w ciągu ulicy Oliwkowej) wraz z oświetleniem i oznakowaniem poziomym grubowarstwowym i pionowym, (m.in. aktywny znak D-6),
d) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym, wykonanie stałej organizacji ruchu
e) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
3) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
4) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 9 ust. 2 pkt 2 lit. c projektu umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
2. W ramach zadania inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać tablicę informacyjną o dofinansowaniu inwestycji określonej w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych. Treść tablicy zostanie podana przez Zamawiającego. Wytyczne dot. zaprojektowania i wykonania tablicy dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie z SWZ, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, regulacjami Zamawiającego, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie (tzn. sporządzenie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych, decyzji, pozwoleń, zezwoleń, opinii, uzgodnień, dopuszczeń, warunków technicznych, zatwierdzeń i innych dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót) i wykonanie robót budowlanych (w tym, w zależności od potrzeb: przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie wraz z jego uzyskaniem i / lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu zgodnie z art. 54 ustawy Prawo budowlane), a ponadto sporządzenie dokumentacji powykonawczej służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskiwania od Wykonawcy informacji o postępie prac i przyjętych rozwiązaniach w trakcie projektowania, jak również prawa do zgłaszania swoich uwag, które Wykonawca uwzględni w dalszych pracach nad projektem.
8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ, w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz zgodnie z art. 103 Pzp za pomocą PFU, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić dokumentację projektową z Zamawiającym i każdorazowo uzyskać akceptację przedstawiciela Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań projektowych. Uwaga: brak uzgodnienia dokumentacji projektowej z Zamawiającym będzie stanowił niewłaściwe wykonanie umowy upoważniający Zamawiającego do stwierdzenia, że dokumentacja projektowa nie została wykonana.
10. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający stosownie do treści art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób na zasadach określonych w przedmiotowym artykule.
13. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących pracę fizyczną podczas robót budowlanych, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565798,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565798,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565798,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-304-11-05
7.3.3) Ulica: Kasztanowa
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565798,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.