Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468148/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu zieleni miejskiej przy ul. Daszyńskiego w Kożuchowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kożuchów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1a
1.5.2.) Miejscowość: Kożuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kozuchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kozuchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu zieleni miejskiej przy ul. Daszyńskiego w Kożuchowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bfec48a-7709-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010721/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Wykonanie zagospodarowania terenu zieleni miejskiej przy ul. Daszyńskiego w Kożuchowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FI.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zieleni miejskiej przy ul. Daszyńskiego w Kożuchowie. Zakres zadania obejmuje:
1) wyburzenie murku betonowego o dł. 2,5 mb oraz części budynku gospodarczego o powierzchni 9m2,
UWAGA: zadanie nie obejmuje rozbiórki muru w centralnej części skweru
2) remont (rozbiórka/odbudowa) muru ceglanego o dł. około 71 mb i murku okalającego skwer o długości 31 mb
3) wykonanie przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego oraz sieci wodociągowej i sanitarnej po terenie wewnętrznym skweru,
4) wykonanie oświetlenia skweru,
5) wykonanie następujących nawierzchni:
nawierzchnia mineralna typu HanseGrand lub podobnej – około 630m2 wraz z obrzeżem o dł. około 416 m,
wstawki – pasy z cegły rozbiórkowej w nawierzchni mineralnej około 26 mb,
bruk z kamienia polnego około 17,5 m2,
mozaika z kostki granitowej w nawierzchni mineralnej – kształt mapy miasta Kożuchów – około 4 m2,
6) dostawę i montaż następujących elementów małej architektury:
ławka modułowa – 1 szt.
ławka dwustronna – 1 szt.
ławka parkowa – 8 szt.
ławka typu SMART – 1 szt.
ławka sześciokątna – 4 szt.
leżak miejski – 4 szt.
huśtawka miejska -2 szt.
nakładki drewniane na murek ceglany – 6 szt.
stolik – 2 szt.
zdrój wody pitnej z nalewakiem i poidłem dla zwierząt – 1 szt.
słupek zamgławiający – 1 szt.
kosze na psie nieczystości – 2 szt.
kosze do segregacji śmieci – 4 szt.
parking dla rowerów – 1 szt.
donica wolnostojąca – 7 szt.
ekohotel dla owadów – 2 szt.
gablota wystawowa – 2 szt.
Tablica informacyjna – 2 szt.
Biblioteka – 1 szt.
Karmik dla ptaków wraz z wieszakiem na kwiaty – 2 szt.
Żeliwna dekoracja na mur – 7 szt.
Rama okienne wraz z okienicami na lustro ogrodowe wraz z lustrem – 2 szt.
Obelisk – 2 szt.
Osłona na drzewa – 4 szt.
Płotek drewniany wokół rabat – 38 mb.
7) wybudowanie z cegły następujących elementów małej architektury:
murek siedzisko – 22,5 mb
rabaty podwyższone – 2 szt.
donice – 1 szt.
8) dostawę i montaż następujących elementów drewnianych:
pergola – trejaż – 4 szt.
kratownica pod pnącza – 10 szt.
9) dostawę i montaż elementów wodnych:
fontanna – 1 szt.
fontanna z wylewką – 1 szt.
10) dostawę i montaż elementów niestandardowych:
rzeźba ogrodowa ze stali corten – 1 szt.
rzeźba smoka z drewnianych kłód – 1 szt.
głazy kamienne – 12 szt.
11) dostawę i montaż elementów z wikliny:
płot z wikliny – 1 szt.
altana z wikliny – 1 szt.
12) dostawę i montaż następujących elementów placu zabaw:
huśtawa – gniazdo – 1 szt.
karuzela – 1 szt.
trampolina – 1 szt.
głuchy telefon – 1 szt.
tablica magnetyczna z kulodromem, jednostronna – 1 szt.
rura deszczowa – 1 szt.
panel sensoryczny – 1 szt.
drewniane krążki – 4,5mb
ogrodzenie placu zabawa wraz z furtką – płot drewniany – 25,3 mb.
13) dostawę i nasadzenia drzew, krzewów, bylin i traw ozdobnych oraz wykonanie łąki kwiatowej, trawnika i zielnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2641990,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3171537,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2641990,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-INFRA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932175557
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 8
7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-222
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2641990,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOŻUCHÓW
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOŻUCHOWIE.
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Kożuchów"
więcej: przetargi KOŻUCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.