Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00509884/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi oraz Oddziału Terenowego w Kutnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471696235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Józefów 52
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-406
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426373196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@word.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74af8186-7b02-4c66-99b7-be64dccd2ca31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
wojewódzka samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi oraz Oddziału Terenowego w Kutnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74af8186-7b02-4c66-99b7-be64dccd2ca3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077078/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego dla WORD w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WORD/DO/2300/15/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr I – Dostawa sprzętu komputerowego oraz biurowego dla Oddziału Terenowego w Kutnie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych:
a) komputerów typu All-in-One z ekranem dotykowym i zainstalowanym systemem Windows 11 Pro;
b) komputerów typu All-in-One z matowym ekranem bez dotyku i zainstalowanym systemem Windows 11 Pro;
c) komputerów stacjonarnych pracujących na systemie Windows 11;
d) przełącznika 48 portowego;
e) przełącznika 24 portowego;
f) monitorów LCD;
g) drukarek laserowych;
h) drukarki wielofunkcyjnej;
i) telefonów stacjonarnych VOIP;
j) niszczarki dokumentów;
k) drukarki termicznej paragonowej;
l) projektora;
m) ekranu do projektora;
n) UPS'ów stacjonarnych;
o) UPS'a 1600VA;
p) UPS'a 3000VA;
q) serwera NAS;
r) dysków do serwera NAS zgodnych z serwerem plików z pkt.q;
2. Szczegółowy, rodzajowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem parametrów technicznych określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik numer 6 do SWZ.
4. Przedstawione parametry sprzętu i wymagania odnoszące się do sprzętu stanowią niezbędne minimum.
5. Wykonawca winien załączyć do oferty dodatkowe dokumenty gdzie poda:
5.1. nazwę producenta oferowanego sprzętu,
5.2. dokładną i pełną nazwę modelu,
5.3. dokładne nazwy i parametry techniczne komponentów odpowiadających ww. właściwościom,
6. Przedstawiona specyfikacja techniczna powinna umożliwić Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów celem potwierdzenia ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
7. Urządzenia muszą być w pełni nowe, nigdy nie używane i pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producentów urządzeń na rynek polski.
8. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy pod wskazane adresy Zamawiającego na własne ryzyko i koszt. Zamawiający wymaga właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie przewozu od Wykonawcy do magazynów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny
48823000-3 - Serwery plików
30191400-8 - Niszczarki
31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny
30237210-4 - Ekrany antyodblaskowe
4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr II – Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych
a) komputerów stacjonarnych pracujących na systemie Windows 11;
b) komputerów przenośnych z matowym ekranem bez dotyku pracujących na systemie Windows 11;
c) komputera przenośnego z matowym ekranem bez dotyku pracującego na systemie Windows 11;
d) monitorów LCD;
e) drukarki laserowej;
f) drukarki wielofunkcyjnej;
g) UPS'ów 3000 VA;
h) dysków SSD;
i) drukarki termicznej;
2. Szczegółowy, rodzajowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem parametrów technicznych określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik numer 6 do SWZ.
4. Przedstawione parametry sprzętu i wymagania odnoszące się do sprzętu stanowią niezbędne minimum.
5. Wykonawca winien załączyć do oferty dodatkowe dokumenty gdzie poda:
5.1.nazwę producenta oferowanego sprzętu,
5.2. dokładną i pełną nazwę modelu,
5.3. dokładne nazwy i parametry techniczne komponentów odpowiadających ww. właściwościom,
6. Przedstawiona specyfikacja techniczna powinna umożliwić Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów celem potwierdzenia ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
7. Urządzenia muszą być w pełni nowe, nigdy nie używane i pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producentów urządzeń na rynek polski.
8. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy pod wskazane adresy Zamawiającego na własne ryzyko i koszt. Zamawiający wymaga właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie przewozu od Wykonawcy do magazynów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
31682500-5 - Awaryjny sprzęt elektryczny
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112980,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112980,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112980,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270018155
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112980,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71232,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71232,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71232,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270018155
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71232,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.