eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garbatka-Letnisko"Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie" w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie”
w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Garbatka-Letnisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skrzyńskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Garbatka-Letnisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-930

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486210194

1.5.8.) Numer faksu: 486210054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garbatkaletnisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbatkaletnisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminagarbatka-letnisko.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie”
w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4295d19c-6538-4827-917f-555675341b88

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047205/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program "MALUCH+" 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIB.IZP.271.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 990000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji technicznej, dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód wymaganych przepisami prawa a następnie wykonanie na ich podstawie robót budowalnych dla zadanie pn.:
„Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie”.
1) Etap I – Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej w szczególności obejmuje:
- projekt architektoniczno-budowlany rozbudowy wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń;
- charakterystykę energetyczną budynku;
- świadectwo energetyczne;
- uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń; w imieniu zamawiającego,
- przedmiar robót;
- kosztorys ofertowy
- instrukcje obsługi i eksploatacji,
- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
- dokumentacji powykonawczej
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych polegających zmianie sposobu użytkowania
i przebudowy budynku filialnej szkoły w Bogucinie w celu utworzenia żłobka zgodnie
z zatwierdzoną dokumentacją projektową.
Zakres prac obejmuje:
a) prace rozbiórkowe,
- powiększenie otworów drzwiowych oraz przejść na drodze ewakuacyjnej
- demontaż drzwi wewnętrznych
- rozbiórka schodów wewnętrznych – żelbetowe, wylewane / w dobudówce/
- demontaż wykładziny PCV z korytarza w części dobudowanej
- skucie posadzki z gresu / pokój socjalny, WC /
- skucie glazury na ścianach – część dobudowana pom. Socjalne i wc
b) prace budowlane,
- budowa ścianek wewnętrznych szkieletowych, obudowa z płyt g-k . W pomieszczeniach sanitarnych płyta wodoodporna
- budowa ściany oddzielenia pożarowego schodów wewnętrznych prowadzących na piętro wraz z montażem drzwi o wymaganej odporności pożarowej.
- montaż drzwi wewnętrznych i zewnętrznych
- ułożenie nowej posadzki z wykładziny Tarket w pomieszczeniach łazienek , zmywalni, rozdzielni posiłków, /stara część budynku bez sal zabaw dla dzieci jadalni i szatni/
-budowa – nowych schodów wewnętrznych wylewanych , żelbetowych wraz z wykonaniem nowej okładziny z Tarketu / część dobudowana/.
-Posadzki w dobudówkach:
Wykonanie wylewek samopoziomujących. / różnica poziomów między posadzką z lastryka i płytek gresowych /.
Wykonanie nowej posadzki z tarketu w ciągu komunikacyjnym .
-wykonanie posadzki z gresu w pom. Socjalnym, w projektowanym WC personelu.
-wykonanie tynków pom. Socjalnego- po skuciu glazury ze ścian.
-ułożenie glazury-w projektowanym WC personelu .
-Malowanie wewnątrz ścian i sufitów . W części dobudowanej należy usunąć stare powłoki malarskie, lamperie.
-Wykonać gładzie na ścianach. Malowanie farbami ceramicznymi.
W części najstarszej / II kondygnacyjnej/ malowanie powyżej 100cm od posadzki / na ścianach istnieją lamperie – panel z deski /
-Pomieszczenie zmywalni i rozdzielni posiłków – ściany malowane farbami odpornymi na szorowanie i środki dezynfekcyjne.
-Wymiana wyposażenia sanitariatów .
-Tynkowanie bruzd po wymianie instalacji elektryczne
Dla obiektu należy wykonać prace towarzyszące niezbędne do realizacji podstawowego zakresu prac.
Informacje dotyczące podstawowych parametrów budynku zostały zawarte w rozdziale nr 1.2.
ROBOTY INSTALACYJNE:
Budowa – podłączenie instalacji wodno-kanalizacyjnych do projektowanych urządzeń sanitarnych, zlewu i umywalek w zapleczu kuchennym.
Wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz głównego wyłącznika p.poż.

Wykonanie instalacji wentylacji ze wspomaganiem
ROBOTY NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU:
Wykonanie placu zabaw dla dzieci wraz z ułożeniem bezpiecznej nawierzchni i ogrodzenia.
Wymiana nawierzchni na boisku.
WYPOSAŻENIE ŻŁOBKA:
Wyposażenie pomieszczeń w meble, stoliki, krzesełka, szafki, leżaki, biurka, fotele biurowe, szafy.
Wyposażenie żłobka w pomoce do prowadzenia zajęć wychowawczych i edukacyjnych.

c) zagospodarowanie terenu tj: dojazd do żłobka z kostki brukowej, opaskę wokół budynku, wymiana ogrodzenia od drogi powiatowej, utworzenie miejsc postojowych
z wyodrębnionym miejscem dla osób z niepełnosprawnością, zasianie trawy,

- dokumentacji powykonawczej
Prace budowlane i instalacyjne będą prowadzone w użytkowanym budynku. Nie ma możliwości na czas prowadzenia robót wyłączenia budynku z użytkowania dlatego też wykonawca powinien zaplanować i zorganizować swoje prace w taki sposób, aby były one możliwie najmniej uciążliwe dla użytkownika.

Zakres robót określony w pkt 1-2 nie wyczerpuje zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1217700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2683524,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1217700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CMK-A Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Materiały Budowlane i Wykończeniowe EL-MAR Marcin Maj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252891656

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 25A

7.3.4) Miejscowość: Garbatka-Letnisko

7.3.5) Kod pocztowy: 26-930

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlano-wykończeniowe DANWER Leszek Seremak 26-930 Garbatka-Letnisko ul. H. Sienkiewicza 42A


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1217700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.