Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486706/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00495364/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00498520/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Świadczenie dostaw sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzyrzecgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9744521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie dostaw sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a1f9f6-40be-41bf-ab30-8149d1f58e4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066504/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Świadczenie dostaw sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Programy rozwojowe szkół w Gminie Międzyrzec Podlaski” realizowanego w ramach Działania 10.3 Kształcenie ogólne Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.36.2024.EJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 102579,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski, część 1 zamówienia– rytm i zdrowie (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Halasach, Halasy 41, 21-560 Międzyrzec Podlaski);2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
1) Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2) Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
3) Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
4) Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
5) Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
e) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37424000-6 - Sprzęt do skoków gimnastycznych
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku
37451900-3 - Piłka ręczna
37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
37442000-8 - Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość
37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach
4.5.5.) Wartość części: 31119,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski, Część 2 zamówienia– lubię ruch i warsztat emocji (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Misiach, Misie 118, 21-560 Międzyrzec Podlaski; Publiczna Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Rogoźnicy, Rogoźnica 96, 21-560 Międzyrzec Podlaski);2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
1) Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2) Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
3) Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
4) Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
5) Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
e) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37451900-3 - Piłka ręczna
37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
37452700-8 - Tenis
37452900-0 - Piłki do siatkówki
37452000-1 - Rakiety i sprzęt do sportów uprawianych na kortach
4.5.5.) Wartość części: 5904,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski, Część 3 zamówienia- moja ojczyzna (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Misiach, Misie 118, 21-560 Międzyrzec Podlaski);2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
1) Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2) Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
3) Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
4) Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
5) Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
e) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34400000-1 - Motocykle, rowery, przyczepy motocyklowe boczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34430000-0 - Rowery
4.5.5.) Wartość części: 12054,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski, Część 4 zamówienia- młodzi gracze (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Karola Krysińskiego w Rudnikach, Rudniki 2; 21-560 Międzyrzec Podlaski)2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
1) Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2) Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
3) Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
4) Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
5) Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
e) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37524000-7 - Gry
4.5.5.) Wartość części: 6519 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski, Część 5 zamówienia- boot camp (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Karola Krysińskiego w Rudnikach, Rudniki 2; 21-560 Międzyrzec Podlaski)2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
1) Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2) Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
3) Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
4) Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
5) Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
e) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
4.5.5.) Wartość części: 30135 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski, Część 6 zamówienia- sensoryczne (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy, Rzeczyca ul. Gościniec 74; 21-560 Międzyrzec Podlaski; Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Misiach, Misie 118, 21-560 Międzyrzec Podlaski)2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
1) Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2) Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
3) Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
4) Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
5) Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
e) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
33196000-0 - Pomoce medyczne
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
4.5.5.) Wartość części: 6396 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski, Część 7 zamówienia- ruch i zdrowie (lokalizacja: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Tłuśćcu, Tłuściec 112);2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
1) Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2) Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
3) Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
4) Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
5) Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
e) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37441000-1 - Sprzęt do ćwiczenia aerobiku
37442000-8 - Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość
37452000-1 - Rakiety i sprzęt do sportów uprawianych na kortach
37451900-3 - Piłka ręczna
4.5.5.) Wartość części: 3444 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu i wyposażenia sportowego na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski, Część 8 zamówienia- street workout (lokalizacja: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Rzeczycy, Rzeczyca ul. Gościniec 74; 21-560 Międzyrzec Podlaski);2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności dostawę poszczególnych elementów wyposażenia z uwzględnieniem poniższych warunków:
1) Dostawy będą realizowane do wymienionych w ust. 4.2. lokalizacji.
2) Poprzez dostawę należy rozumieć dostawę elementów wraz z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, złożenie (jeżeli dany asortyment dostarczony zostanie w częściach) oraz montaż. Wszelkie elementy montażowe Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie.
3) Specyfikacja poszczególnych elementów wyposażenia została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr do 1 SWZ.
4) Zamawiający zastrzega wymóg dostawy wyposażenia w przedziałach czasowych ustalonych indywidualnie z dyrekcją każdej z placówek oświatowych z jednoczesnym informowaniem Zamawiającego
o planowanej realizacji dostaw.
5) Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust 1 ustawy Pzp zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj.:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia
1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234),
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 735),
c) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2123),
e) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,
- pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 94
ust. 1 pkt 1) - 3), pkt 6) oraz pkt 9), jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.
Zgodnie z art. 94 ust. 1a ustawy Pzp – w przypadku udzielenia zamówienia przywięziennemu zakładowi pracy, zakładowi pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub innemu wykonawcy, o którym mowa w art. 94 ust. 1wartość procentowego wskaźnika, o którym mowa w art. 94 ust. 1, ustala się w odniesieniu do ogólnego zatrudnienia w tym podmiocie osób społecznie marginalizowanych.
Spełnienie wymogu wskazanegow ust.4.3.5. SWZ Zamawiający oceni na podstawie złożonego do oferty oświadczenia własnego Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa powyżej, lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku gdy oświadczenie budzi wątpliwości, Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do treści art. 433 pkt. 4), Zamawiający wskazuje, iż minimalna wielkość świadczenia jaką zrealizuje Wykonawca wynosi nie mniej niż 60 % ceny ofertowej zamówienia dla danej części. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37422000-2 - Drążki lub belki gimnastyczne
4.5.5.) Wartość części: 19065,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31119 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34932,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31119 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „Razem” Międzyrzec Podlaski,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369176486
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 20
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31119,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „Razem” Międzyrzec Podlaski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369176486
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5904 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12504,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12504 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „Razem” Międzyrzec Podlaski,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369176486
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12054 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-09Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6519 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11125 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6519 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „Razem” Międzyrzec Podlaski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369176486
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6519 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-09Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30135 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34775 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30135 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „Razem” Międzyrzec Podlaski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369176486
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30135 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-09Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6396 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8707,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6396 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „Razem” Międzyrzec Podlaski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369176486
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6396 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-09Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5730,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „Razem” Międzyrzec Podlaski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369176486
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3444 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-09Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19065,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38077,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19065,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzyrzecka Spółdzielnia Socjalna „Razem” Międzyrzec Podlaski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369176486
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-560
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
jakie przetargi wygrała firma
MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19065 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-09PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup modułów parku dmuchanego wraz z niezbędnymi akcesoriami do mocowania na Kąpielisko Oaza-Błonie nad Jeziorem Kórnickim w Kórniku
- Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu Część II - KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA
- Zakup sprzętu sportowego dla szkół powiatowych w ramach zadania "Zakup wirtualnej strzelnicy sport. dla LO im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach wraz z zakupem sprzętu sportowego dla szkół powiatowych"
- DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Dostawa pomocy dydaktycznych, książek, mebli, programów dla 6 Szkół Podstawowych w ramach projektu "Tarnobrzeska Szkoła Ćwiczeń" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Sępólnie Krajeńskim
więcej: Pomoce medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.