Og³oszenie z dnia 2024-10-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00581496/01 - Wynik z dnia 2024-11-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego na rzecz Prokuratury Regionalnej w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA REGIONALNA W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363858530
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. W³ókiennicza 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-464
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856527608
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.rpbia@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gov.pl/web/pr-bialystok
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu osobowego na rzecz Prokuratury Regionalnej w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ca486fdd-bffd-492a-84ed-d6e4a1184230
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00549263
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00235066/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa samochodu osobowego na rzecz Prokuratury Regionalnej w Bia³ymstoku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca486fdd-bffd-492a-84ed-d6e4a11842303.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp- client/search/list/ocds-148610-ca486fdd-bffd-492a-84ed-d6e4a1184230
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). 2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la §12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie: 5.1. W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest: Komputer PC: parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD, zainstalowany jeden z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04, zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo Tablet/Telefon: parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, przegl±darka Chrome 61 lub nowsza. 5.2. Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL, obs³ugi Java Script, oraz cookies; 5.3. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2, b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, jest Prokuratura Regionalna w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. W³ókienniczej 32, 15-464 Bia³ystok, tel. 85 67-68-100, e-mail: biuro.podawcze.rpbia@prokuratura.gov.pl 2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Jakub Mróz, tel. 85-65-27-672, e-mail: iod.rpbia@prokuratura.gov.pl. 3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w podmiotowej sprawie. 4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 t.j. z pó¼n. zm.), dalej ustawa PZP. 5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP. 6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku zawarcia umowy Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres okre¶lony przepisami prawa. 8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP. 9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, w zwi±zku z tym nie bêdzie Pani/Pan podlega³(a) decyzjom, które opiera³yby siê na takim przetwarzaniu, o czym mowa w art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pani/Pan: − prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych - na podstawie art. 15 RODO; − prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa nie ma wp³ywu na prowadzone postepowanie w ramach ustawy PZP; − prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO, z zastrze¿eniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezes UODO (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 2. Nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, po którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzanych danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± do przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2001-7.261.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 5 drzwiowego na rzecz Prokuratury Regionalnej w Bia³ymstoku. Zamówienie nale¿y wykonaæ zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 1 do SWZ, specyfikacj± warunków zamówienia oraz projektem umowy (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-18
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ, przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach; UWAGA: Wykonawca ma obowi±zek wskazaæ w Formularzu ofertowym markê, typ, model i cenê oferowanego samochodu. Brak podania tych danych w ofercie stanowi podstawê do odrzucenia oferty z zastrze¿eniem przepisów art. 233 ustawy Pzp. 2) Wype³niony formularz - specyfikacja techniczna pojazdu (tabela), stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ. 3) Uzasadnienie do zastrze¿enie informacji znajduj±cych siê w ofercie jako tajemnica przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy) 4) Pe³nomocnictwo lub inny dokument upowa¿niaj±cy do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik (je¿eli dotyczy) 5) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia. 4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa wchodzi w ¿ycie z dniem jej podpisania przez obie Strony.2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i sporz±dzona bêdzie w formie aneksu lub porozumienia.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w zakresie:
1) w przypadku obiektywnej niemo¿no¶ci zapewnienia wyposa¿enia przedmiotu umowy odpowiadaj±cego wymogom zawartym w za³±czniku nr 1 do umowy z powodu zakoñczenia produkcji lub niedostêpno¶ci na rynku elementów wyposa¿enia po zawarciu umowy – dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposa¿enia samochodu, pod warunkiem, ¿e nowe wyposa¿enie bêdzie odpowiada³o pod wzglêdem funkcjonalno¶ci wyposa¿eniu pierwotnemu a jego parametry pozostan± niezmienione lub bêd± lepsze od pierwotnego;
2) w przypadku zaproponowania przez Wykonawcê szczególnie uzasadnionej pod wzglêdem funkcjonalno¶ci, sprawno¶ci lub przeznaczenia albo wyposa¿enia przedmiotu umowy, zmiany rozwi±zañ konstrukcyjnych w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie – dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie zawartych w za³±czniku nr 1 do umowy rozwi±zañ konstrukcyjnych;
3) w przypadku pojawienia siê na rynku czê¶ci, materia³ów lub urz±dzeñ do wykonania przedmiotu umowy nowszej technologii/generacji, której zastosowanie bêdzie mia³o wp³yw na koszty eksploatacji wykonania przedmiotu umowy;
4) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania umowy pod warunkiem zastosowania innych rozwi±zañ technicznych, zastosowania innych technologii ni¿ pierwotnie oferowane, w tym równie¿ dokumentacji technicznej, gdy przewidziane wcze¶niej rozwi±zania skutkowa³oby niewykonaniem lub nieprawid³owym wykonaniem przedmiotu umowy;
5) w przypadku gdy zmiany aktualnie obowi±zuj±cego prawa wymagaj± zastosowania innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych niezbêdnych do wykonania umowy.
6) w przypadku konieczno¶ci zapewnienia koordynacji dostawy przedmiotu umowy oraz innych umów zawartych przez Zamawiaj±cego – dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia miejsca odbioru przedmiotu umowy, miejsca szkolenia przedstawicieli Zamawiaj±cego;
7) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umo¿liwi dostosowanie postanowieñ niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposa¿enia do nowych przepisów prawa;
8) w przypadku propozycji zmiany umowy pochodz±cej od Wykonawcy, Zamawiaj±cy podejmie decyzje w zakresie zmiany umowy maj±cej na uwadze okoliczno¶æ, czy zmiany proponowane przez Wykonawcê odpowiadaj± potrzebom oraz wymogom Zamawiaj±cego dotycz±cym wydatkowania ¶rodków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególno¶ci w zakresie wydatkowania ich w okre¶lonym roku bud¿etowym.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-24 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-24 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej w ci±gu drogi wojewódzkiej Nr 652 na odcinku Mieruniszki - Suwa³ki
- Dostawa tworzyw sztucznych, drobnego sprzêtu laboratoryjnego, materia³ów eksploatacyjnych do sprzêtu laboratoryjnego oraz szk³a laboratoryjnego
- Adaptacja czê¶ci budynku PUW w Za¶ciankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- "Konserwacja wojskowych bocznic kolejowych nr 145, 153, 157"
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleñdziñskich przy ul. Rynek Ko¶ciuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Remont pomieszczeñ w budynku Szko³y Podstawowej Nr 15 im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BZP.271.27.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (1 szt.) dla potrzeb Zespo³u Szkó³ Nr 1 w Nowym S±czu im. Komisji Edukacji Narodowej.
- Zakup samochodu s³u¿bowego
- Zakup dwóch samochodów s³u¿bowych: dla Prokuratury Okrêgowej w Nowym S±czu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 - osobowego o napêdzie hybrydowym HEV
- Wynajem d³ugoterminowy 2 (dwóch) pojazdów klasy E o nadwoziu typu sedan, na potrzeby floty transportowej PAIH S.A.
- Zakup i dostawa samochodów w ramach projektu "Bran¿owe Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie bran¿a samochodowa - przemys³ motoryzacyjny w Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim."
wiêcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.