Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498630/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 051599C do Trzcińca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrotecka
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej nr 051599C do Trzcińca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd65b994-847b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498630
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.84.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa drogi gminnej nr 051599C do Trzcińca”.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie robót ziemnych, wycinkę drzew, wykonanie nawierzchni drogi o szerokości 4,00 (w kilometrażu: 0+126 - 0+705 oraz 0+730-1+080) oraz 5,00 m (w kilometrażu: 0+043-0+126 oraz 1+080-1+110), wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego i przepustów pod zjazdami, wykonanie rowów przydrożnych odparowujących, wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 o szerokości 0,75 m, wykonanie skarp, wykonanie odcinkami zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu. W celu urządzenia terenów zielonych przewidziano plantowanie terenu z humusowaniem i obsianiem skarp trawą, odcinkami darniowanie.
A. Konstrukcję jezdni zaprojektowano:
- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S
- skropienie emulsją asfaltową,
- 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W,
- skropienie asfaltową emulsją,
- 20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3
- 15 cm warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C 1.5
B. Konstrukcję zjazdów zaprojektowano:
- 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
- skropienie emulsją asfaltową kationową,
- 12 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C 90/3
- 15 cm warstwa mrozoodporna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C 1.5
3. Na Wykonawcy spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej
w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie. Sporządzona inwentaryzacja winna zostać uwierzytelniona w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy bądź zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji, które składa wykonawca prac geodezyjnych pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań
4. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załączniku nr 6 do SWZ, w tym muszą być zgodne z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1733812,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2256302,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1733812,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Juliusz Marcin Pilarski Zakład Usług Komunalnych wpisany do CEIDG, NIP 5581703041 , REGON 341217617
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Olga Agnieszka Pilarska Zakład Usług Komunalnych wpisana do CEIDG, NIP 5581742555 , REGON 341217646, Roman Franciszek Pilarski Zakład Usług Komunalnych, wpisany do CEIDG, NIP 5580002661 , REGON 090516268
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581823207
7.3.3) Ulica: Młyńska 22
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1733812,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.